www.rozclinic.com ورود به سایت رسمی کلینیک پوست و مو رز

خوش آمدید

وبلاگ متصل به وب سایت رسمی کلینیک پوست و مو رز

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    تزریق چربی برای آرتریت

    >> تزریق چربی برای آرتریت

    تزریق چربی برای آرتریت به عنوان یکی از روش های درمانی نوین مورد استفاده قرار می گیرد که تا حدود زیادی می تواند در کاهش درد مفاصل نقش مهمی ایفا نماید. آرتریت که به عنوان یک بیماری متفاوت از آرتروز در نظر گرفته می شود و دارای علائم مختص به خود می باشد به دلایل مختلفی می تواند با درد و ناراحتی برای فرد همراه باشد.   تزریق چربی برای آرتریت   اغلب به دلایل مختلفی مانند ورزش های سنگین، پیری و آسیب دیدگی ممکن است که فرسایش در قسمت های مختلف بدن ایجاد کرده و منجر به در مفاصل و در نهایت پیدایش بیماری آرتریت شوند. از این رو روش های درمانی به صورت موقت یا دائمی می توانند در کاهش یا از بین بردن درد به میزان قابل توجهی موثر واقع شوند. پزشکان متخصص در این زمینه با انجام بررسی های تخصصی که در تشخیص آرتریت و میزان آسیب دیدگی حاصل از آن موثر است بهترین راه و روش درمانی را به بیماران پیشنهاد می دهند که فرد می تواند با توجه به مزایا و عوارض هر یک از روش های بیان شده بهترین و مناسب ترین راه را انتخاب کند.   تزریق چربی برای آرتریت   تزریق چربی در مفصل زانو برای درمان آرتریت به عنوان یکی از روش های نوین همراه با سایر روش های درمانی مورد توجه قرار می گیرد. برخی از پزشکان این روش را به عنوان کاربرد سلول های بنیادین در درمان آرتریت می دانند و برخی دیگر آن را تنها یک روش درمانی ساده در نظر می گیرند. برخی پزشکان که تزریق چربی برای آرتریت را استفاده از سلول های بنیادین نمی دانند بر این اعتقاد هستند که در واقع سلول های بنیادی چربی که برای تزریق جهت آرتریت و یا مواردی مشابه با این مورد در نظر گرفته می شوند متفاوت از سلول های بنیادی مغز می باشند. در هنگام برداشت چربی برای تزریق این سلول های بنیادی در داخل ماتریس کلاژن زندانی می شوند. در واقع نوعی از چربی که برای تزریق برداشت می شود از طریق لیپوساکشن و سانتریفیوژ شدن لایه ها را جداسازی کرده و چربی در بین دو لایه روغن در بالا و گلبول های قرمز در پایین قرار می گیرد. زمانی که بخش های بالا و پایین حذف شوند آنچه که باقی می ماند چربی ساختاری برای استفاده در روش تزریق چربی برای قسمت های مختلف از بدن می باشد.  

    >> تزریق چربی برای آرتریت

    در واقع یکی از شایع ترین موارد درمانی برای کاهش درد مفاصل و آرتریت استفاده از تزریق در داخل مفصل با استفاده از داروهای مختلفی است که توسط پزشک مربوطه تجویز می شود. در این روش درد به میزان قابل توجهی کنترل می شود و تا میزان زیادی می توان بهبود عملکرد را در افرادی که مبتلا به این عارضه هستند مشاهده نمود. بهره مندی و کاربرد روش تزریق چربی برای افرادی که با استفاده از روش های فیزیکی و داروهای ضد درد بهبودی پیدا نکرده اند بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. البته تزریقات داخل مفصلی انواع مختلفی دارد که طبق نظر پزشک متخصص پس از انجام آزمایشات و موارد مختلف در بیمار صورت می گیرد و انجام این کار بسیار ظریف بود و نیاز به آگاهی کامل پزشک مربوطه و متخصصی دارد که قرار است عمل تزریق چربی را انجام دهد. در واقع آرتریت  التهابی است که در مفاصل به دلایل مختلف جسمانی ایجاد می شود و اغلب با درد و یا تورم و همین طور موارد شایع دیگری مانند سفتی در مفاصل آسیب دیده مشاهده می گردد. علل ایجاد آرتریت متفاوت بوده و ممکن است در هر سنی در افراد مختلف بروز پیدا کند و سبب ایجاد ناراحتی به هنگام انجام کار در این افراد شود. در روش های نوین برای درمان آرتریت باید عوامل مختلفی توسط پزشک متخصص مربوطه مورد بررسی قرار گیرند که از جمله این عوامل می توان به سن افراد، جنسیت فرد، علل ایجاد کننده آرتریت و بررسی وضعیت جسمانی فرد اشاره نمود. به هر میزان که بررسی های اولیه با دقت نظر و حساسیت بیشتری انجام گیرد نتایج حاصل از تزریق نیز به درستی قابل مشاهده بوده و امکان بهبودی کامل وجود خواهد داشت. البته در مواردی گفته می شود که این روش به معنای درمان قطعی نیست و جهت درمان قطعی برای بیماری هایی نظیر آرتریت باید پیگیری های لازم از طرف بیمار و مراجعه به متخصصان در فواصل زمانی مشخص صورت گیرد. استفاده از روش تزریق چربی برای آرتریت تا حدودی می تواند در کاهش التهاب و درد و سفتی مفاصل موثر واقع شود.

     

    >> روش های تخصصی تزریق چربی برای آرتریت

    تزریق چربی با روش های تخصصی در بیشتر مواقع جهت جوان سازی و زیبایی پوست صورت و بدن مورد استفاده می باشد اما امروزه که استفاده از روش های سلول های بنیادی و تزریق آنها برای بیماری های مختلف رایج شده است نیز می توان از روش تزریق چربی برای درمان آرتریت بهره مند شد. البته برخی از پزشکان روش تزریق چربی که در آن چربی از بدن فرد و از نواحی که دارای چربی هستند گرفته می شود و به منطقه مورد نظر تزریق می شود را روش تزریق سلول های بنیادی نمی داند. در روش تزریق چربی برای آرتریت نیز عمل تزریق مانند روش های دیگر با استفاده از سوزن های مخصوص صورت می گیرد و عملیات گرفتن چربی از نواحی مختلف بدن و سانتریفیوژ کردن آن نیز مشابه با روش های دیگر برای تزریق چربی جهت جوان سازی است. تعداد جلساتی که جهت تزریق چربی برای آرتریت در نظر گرفته می شود با توجه به میزان درد و عوامل دیگر متغیر بوده و در این مورد نمی توان نظر قطعی برای همه بیماران تجویز کرد. بهتر است قبل از استفاده از این روش با متخصص مربوطه که قرار است تزریق را انجام دهد مشورت شود تا در مورد هرگونه عوارض احتمالی و نوع بهبود در درد مفاصل اطمینان و اطلاعات کافی کسب شود. زمانی که به بافت های نرم بدن به هر دلیلی آسیب وارد می شود اگر این صدمات به صورت حاد و مزمن گزارش شوند می توان از روش تزریق چربی به عنوان یکی از روش های مطلوب درمانی یاد کرد. افرادی که قرار است این عمل را انجام دهند باید از نظر وضعیت روانی دارای ثبات کافی بوده و انتظارات آنها از تزریق به صورت واقع گرایانه باشد. در ضمن بهتر است که فرد مراجعه کننده از سایر روش های درمانی در رابطه با عارضه مربوطه آگاهی و اطلاعات کافی داشته باشد تا پس از انجام تزریق بتواند انتظارات و نتایج مورد نظر را قبول کرده و بهبود را به اندازه ای که از قبل برای او توضیح داده شده است درک کند. در نتیجه سن فرد برای انجام تزریق چربی برای آرتریت نیز مهم بوده و در صورت نیاز پزشک مربوطه آگاهی های لازم و کافی را ارائه می نماید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق چربی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    امیر علوی
    سه شنبه 28 اسفند 1397 - 13:17
    بازدید : 508

    آشنایی با لیپوماتیک در مردان

    >> لیپوماتیک در مردان

    علاوه بر اینکه بانوان به زیبایی و تناسب اندام اهمیت زیادی می دهند، لیپوماتیک در مردان نیز طرفداران زیادی دارد. مردان که چاقی را بیشتر در نواحی پهلو، شکم و بازو احساس می کنند تمایل زیادی به لاغری موضعی این اندام ها دارند. لیپوماتیک مردان از جمله جراحی های زیبایی می باشد که با حذف چربی های مازاد اندام های بدن یک استیل جذاب به آن ها می دهد.    

     

    >> پیکر تراشی با لیپوماتیک در مردان

    مردان در کشور ما بیشترین میزان چاقی را در نواحی شکم و پهلو های خود دارند و این موضوع به دلیل کم بودن سطح تحرک روزانه و ورزش نکردن است. حتی اگر بخواهیم دقیق تر به موضوع نگاه کنیم می توان به برنامه غذایی غلط و استفاده زیاد از فست فود ها نیز اشاره کرد. در نتیجه بدیهی است که پیکرتراشی با لیپوماتیک برای مردان یکی از پر متقاضی ترین جراحی های زیبایی کشور محسوب شود. یکی از مواردی که باید به آن اهمیت زیادی داد حفظ نتایج لیپوماتیک پس از عمل می باشد که بیماران باید حتما به این موضوع دقت کنند.  

     

    >> کاربرد اصلی لیپوماتیک مردان

    حذف چربی های از تمام نقاط بدن که چاقی موضعی دارند از جمله: غبغب، سینه، بازو، شکم، پهلو، ران و ... امکان استفاده مجدد از چربی های تخلیه شده از اندام های چاق جهت فرم دهی به سایر نقاطی که دارای استایل خوش فرم و جذابی نیستند.  

    >> کاندیدای جراحی لیپوماتیک مردان

    آقایانی که دارای بافت های چربی اضافی در اندام های بدن می باشند. آقایانی که ناحیه چاق بدن آن ها میزان زیادی پوست شل یا اضافی ندارد. آقایانی که بیماری فشار خون بالا یا دیابت ندارند و از قرص های رقیق کننده خون استفاده نمی کنند.  

    >> نوع برش و بیهوشی لیپوماتیک برای مردان

    در جراحی لیپوماتیک از تلفیق دو تکنیک پیشرفته استفاده می شود که از برترین ویژگی های قابل ذکر برای آن استفاده از فرکانس هایی با کمترین میزان ارتعاش است و این امر به خودی خود مزایای قابل توجهی را به همراه دارد. هر چه میزان ارتعاشات ملایم تر باشد سطح خونریزی و کبودی بسیار کمتر می شود. در نتیجه فرد دوران نقاهت کمتری را سپری خواهد کرد. میزان برش ها در روش لیپوماتیک بسیار جزئی و کم است بطوریکه آسیبی به پوست وارد نشده و اسکار روی بدن بیمار بر جای نخواهد ماند. خوشبختانه در لیپوماتیک مردان و زنان از هیچ نوع ماده بیهوشی استفاده نمی شود و تنها با استفاده از بی حسی ناحیه مورد نظر بی حس خواهد شد.  

    >> هزینه و قیمت لیپوماتیک مردان

    جراحی لیپوماتیک مردان از جمله عمل های زیبایی می باشد که در آقایان در نواحی مختلف بدن قابل انجام است. آقایان به دلایلی از جمله ژنتیک، اختلالات هورمونی و مصرف دارو های مختلف می توانند از چاقی رنج زیادی ببرند. امروزه با پیشرفت علم جراحان توانسته اند این مشکل را در مردان برطرف نمایند. لیپوماتیک برای مردان هزینه و قیمتی بیش از سایر روش های زیبایی ندارد. در نتیجه افراد نباید ترس رویارویی با قیمت های کذایی را داشته باشند. به علاوه اینکه اگر به کلینیک های تخصصی معتبر مراجعه کنند می توانند با خیالی آسوده این روش جراحی را انجام دهند. هزینه جراحی لیپوماتیک یکی از دغدغه های بیماران است که ممکن است بسیاری از بیماران را از انجام این روش منصرف کند. نکته قابل توجه در مورد هزینه عمل لیپوماتیک فاکتور هایی است که باید به آن اهمیت داد. اگر بیماران به مهارت پزشک اهمیت دهند و یا در کلینیک های تخصصی و معتبر این عمل را انجام دهند می توانند با اطمینان ازینکه هزینه پرداختی آن ها بسیار به جا بوده است، از نتایجی عالی نیز برخوردار شوند. هزینه عمل لیپوماتیک مردان در مراکز معتبر و شناخته شده در حد توان بیماران است. افراد بهتر است که به تبلیغات کذایی و دروغین برخی از موسسات توجهی نکنند و اولویت آن ها مراجعه به بهترین مراکز تخصصی زیبایی باشد.  

    >> لیپوماتیک مردان

    لیپوماتیک مردان که یک روش عالی برای لاغری موضعی اندام های چاق است در کشور های مختلف جهان انجام می شود. این روش منحصربفرد از سمت سازمان FDA آمریکا نیز تایید شده است و به عنوان یک متد ایمن و کم عارضه در دنیا شناخته شده است. در اجرای این روش از دستگاه هایی با تکنولوژی پیشرفته استفاده می شود که سطح آسیب رسانی آن به اندام های بدن بسیار کم و در حد صفر قرار دارد. خوشبختانه در لیپوماتیک عارضه های مربوط به سایر روش های دیگر و قدیمی تر مشاهده نمی شود و در نهایت پوست با انقباضاتی که دارد کاملا صاف و یکدست خواهد بود.  

    >> چرا مردان لیپوماتیک را انتخاب می کنند؟

    مردان نیز همانند زنان پس از سپری کردن سال های زندگی دارای عضلاتی افتاده و دفرمه خواهند شد. این امر بخصوص در مردان چاق بسیار بیشتر و بدتر است. متاسفانه زندگی های صنعتی و عدم تحرک این پدیده را بسیار فراگیر کرده است و درخواست عمل های زیبایی  را در مردان نیز افزایش داده است. لیپوماتیک مردان از جمله راهکار هایی است که باعث حذف چربی های اضافی اندام های آن ها شده و بافت شل پوست را نیز از بین می برد. این روش کارآمد و قابل اطمینان سبب زیباتر شدن استایل مردانه آن ها خواهد شد. جراحی لیپوماتیک برای مردان دارای فواید زیادیست و با تخلیه کامل سلول های چربی اندام، چاقی را برای همیشه از آن دور خواهد کرد. مهم ترین و اصلی ترین موردی که برای مردان اهمیت دارد نیز همین موضوع است. خداحافظی با چربی های اضافی برای همیشه... جالب است که اگر فرد مجددا به چاقی مبتلا شود چاقی را در این اندام مشاهده نمی کنند و یا بسیار جزئی خواهد بود. در حقیقت مردانی که لیپوماتیک شکم، پهلو یا هر عضو دیگری از بدن را انتخاب می کنند می توانند برای همیشه یک اندام صاف و زیبا داشته باشند. لباس های مورد علاقه خود را بپوشند و با رعایت یک رژیم غذایی مناسب استایل خود را حفظ نمایند. زیباسازی اندام های بدن در مردان دیگر یک رویا نیست و پیکرتراشی با لیپوماتیک برای مردان به یکی از جراحی های رایج تبدیل شده است. جراحی لیپوماتیک حتی امکان زیباسازی سایر اندام ها را نیز فراهم خواهد کرد. بدین ترتیب افراد می توانند با یک تیر چند نشان بزنند.  

    >> ماندگاری لیپوماتیک مردان

    یکی از مسائلی که در لیپوماتیک مورد توجه تمامی متقاضیان این روش زیبایی قرار گرفته است میزان ماندگاری نتایج آن است. علت اصلی چاق بودن اندام های بدن وجود سلول های چربی زیاد و حجیم شدن آن ها است. زمانی که حجم این سلول ها افزایش می یابد به دنباله آن چاقی نیز مشاهده خواهد شد. لیپوماتیک با حذف و برداشتن سلول های چربی سبب کاهش یافتن آن ها در یک اندام بصورت دائمی خواهد شد. در نتیجه ماندگاری اثرات آن هم همیشگی است. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    امیر علوی
    دوشنبه 27 اسفند 1397 - 12:51
    بازدید : 502

    تزریق چربی به روش بادی جت

    >> تزریق چربی روش بادی جت

    تزریق چربی به روش بادی جت یکی از انواع روش های تزریق می باشد که به گونه ای خاص و مدرن صورت می گیرد و این روش منطبق با تکنولوژی های روز پزشکی در این زمینه انجام پذیر است. امروزه تناسب اندام در نواحی مختلف بدن یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از افراد می باشد زیرا داشتن اندام متناسب و نداشتن چربی های اضافی علاوه بر این که موجب افزایش اعتماد به نفس افراد می گردد از لحاظ زیبایی شناسی نیز مهم است و می تواند از بسیاری بیماری های مزمن و خطرناک مانند بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، فشار خون و فشار بر روی زانوها و ستون فقرات پیشگیری کند.   تزریق چربی به روش بادی جت   بادی جت را می توان یکی از بهترین و جدیدترین روش های درمانی برای برداشتن و تزریق چربی به شمار آورد. به طور کلی می توان گفت بادی جت یک دستگاه و تکنولوژی جدید می باشد که در مقایسه با روش های قدیمی برای تزریق چربی دارای مزایای زیادی است. یکی از ویژگی های مثبت دستگاه بادی جت امکان استفاده مجدد از چربی و تزریق آن به بافت های مختلف بدن بیمار است.   تزریق چربی به روش بادی جت   امروزه بسیاری از پزشکان با تجربه و متخصصین برای تخلیه چربی از قسمت های مختلف بدن از روش بادی جت استفاده می کنند که کارکرد اصلی آن با استفاده از فشار آب می باشد. برای این که بتوان چربی را برای تزریق از طریق روش بادی جت جمع آوری کرد نیاز است که چربی ها به نحوی از بدن خارج شوند که دچار آسیب و تخریب نشوند و ساختار مناسب آنها برای انجام تزریق به بهترین نحو ممکن حفظ شود. زیرا نحوه خارج کردن چربی می تواند در میزان کیفیت و ماندگاری سلول های زنده چربی تاثیر مستقیم داشته باشد. در این روش فشار کنترل شده آب که در زیر پوست و لابه لای چربی های بدن قرار می گیرد موجب خرد شدن چربی شده و چربی های اضافی را از طریق دستگاه خارج می کند.

     

    >> ویژگی های مهم تزریق چربی به روش بادی جت

    یکی از مهم ترین ویژگی های تزریق چربی به روش بادی جت این است که به دلیل این که چربی ها در این روش تکه تکه می شوند به راحتی و به صورت سالم از بدن استخراج می شوند. مهم ترین مزایای تزریق چربی به روش بادی جت شامل موارد زیر است : 1- خارج سازی چربی با استفاده از روش بادی جت در مدت زمان کوتاهی انجام می شود زیرا در این روش نیازی به سانتریفیوژ نیست و چربی ها به دلیل داشتن سلول های خونی کمی که دارند به صورت شسته شده هستند و برای تزریق به ناحیه مورد نظر بدن آماده می باشند. 2- افرادی که توان تحمل درد را ندارند و می خواهند اندامی زیبا و متناسب داشته باشند می توانند برای حجم دهی قسمت های مختلف بدن مانند ترمیم سینه و تغییرات آن از این روش استفاده کنند. 3- با استفاده از روش بادی جت چربی های های مورد نیاز جهت تزریق با فشار کمی خارج می شوند و مقدار آبی که پس از فیلتر شدن باقی می ماند موجب توزیع بهتر چربی در لایه های زیر پوست بیمار می شود. از مهم ترین دلایلی که امروزه دستگاه بادی جت دارای کاربرد گسترده برای برداشت چربی می باشد این است که بر خلاف روش دستی برای برداشت چربی که به همراه خون می باشد و نیازمند انجام یک سری فرآیند برای تزریق مجدد چربی به ناحیه مورد نظر است در روش تزریق چربی به روش بادی جت، این دستگاه به وسیله فشار آب چربی را به صورت خالص و زنده خارج می کند و 80 درصد چربی ها شامل سلول های زنده هستند. مهم ترین مزیت های روش بادی جت نسبت به سایر روش های درمانی برای تزریق چربی شامل: کوتاه بودن دوره نقاهت و بهبودی پس از تزریق چربی، درد و خونریزی و کبودی کمتر، قابلیت انجام  تزریق در یک جلسه و قابلیت تزریق سلول های چربی به نواحی مختلف بدن، دارای ماندگاری دائم است و امکان خطرات مختلفی از جمله آمبولی چربی و عفونت در این روش درمانی وجود ندارد و به دلیل این که چسبندگی در بافت های زیر پوست ایجاد نمی شود موجب ایجاد ناهمواری پس از درمان نیز نمی گردد.

     

    >> موارد مهم در کاربرد تزریق چربی به روش بادی جت

    مهم ترین کاربردهای بادی جت شامل موارد زیر است: 1- این روش درمانی برای افرادی مناسب است که اندم های بدن آنها به هر دلیلی کوچک تر از سایز طبیعی می باشد و با تزریق چربی به روش بادی جت به راحتی می توانند فرم دلخواه را در بدن خود ایجاد کنند. نکته ای که در ارتباط با تزریق چربی به روش بادی جت وجود دارد این است که در صورتی می توان از بادی جت برای فرم دهی و بزرگ کردن اندام های بدن استفاده کرد که فرد چربی کافی را در بدن خود و در نواحی خاصی داشته باشد. 2- از دیگر کاربردهای بادی جت می توان به بازسازی بافت های بدن اشاره کرد. به طور مثال زمانی که بافت هایی از بدن فرد بر اثر تصادف و یا آسیب دچار تحلیل شده باشند، امکان پر کردن و ایده آل کردن بافت ها با روش بادی جت به صورت کاملا سالم و ایمن وجود دارد. 3- برای درمان اسکارهای فرورفته و قسمت های فرورفته بدن بیمار می توان از روش بادی جت استفاده کرد و آنها را به سطح نرمال رساند. 4- چربی های زیر پوست که بر اثر افزایش سن از بین می روند و موجب دیده شدن عروق، اعصاب و تاندوم های پوست می شوند را می توان با استفاده از تزریق چربی به روش بادی جت در نواحی مختلف از جمله بافت صورت پر کرد و ظاهری جوان تر در دست و صورت فرد ایجاد کرد. برای تزریق چربی به روش بادی جت میزان چربی مورد نیاز برای تزریق به ناحیه مورد نظر از قسمت هایی از بدن که دارای چربی اضافی می باشند برداشته می شود و به ناحیه مورد نیاز تزریق می گردد. از دیگر ویژگی های مثبت این روش این است که علاوه بر پر کردن بافت با استفاده از سلول های بنیادین اثر جوانسازی در بافت هم ایجاد می شود و اعتماد به نفس از دست رفته فرد به صورت مجدد به او باز می گردد. پس از انجام این روش درمانی فرد با گذشت دو تا سه روز می تواند به محل کار خود برگردد و فعالیت های روزمره خود را به راحتی انجام دهد. برای این که افراد بتوانند به نتیجه دلخواه خود به منظور تزریق چربی با روش بادی جت دست پیدا کنند بهتر است به پزشکان و متخصصین با تجربه که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کنند و به تمامی توصیه های پزشک معالج پس از درمان توجه داشته باشند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق چربی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    امیر علوی
    جمعه 24 اسفند 1397 - 15:28
    بازدید : 507

    کاشت مو با الیاف نانو چیست

    >> کاشت مو با الیاف نانو

    کاشت مو بیش از صدها سال است که انجام می شود و روش هایی که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند بسیار متنوع تر و پیشرفته تر از روش های ابتدایی هستند که بشر بر روی آن ها کار می کردند. روند پیشرفت این روش ها آنقدر سریع است که برخی اوقات حتی اسم این روش ها را هنوز نشنیده ایم که روشی جدیدتر پا به عرصه ی وجود می گذارد. یکی از روش های جدید برای کاشت مو، روش کاشت مو با الیاف نانو است.   کاشت مو با الیاف نانو   تکنولوژی نانو در همه ی زمینه ها ورود کرده است و در بخش های مختلف پزشکی و جراحی های زیبایی نیز کاربرد زیادی دارد. در این مقاله روش جدید کاشت مو که با الیاف نانو و مشابه با موی فرد متقاضی صورت می گیرد را مورد بررسی قرار می دهیم.  

    >> کاشت مو با الیاف نانو چیست؟

    این روش ترمیم مو همان روش HRT است که شبکه ای شبیه سازی شده از بخش پوست سر انسان صورت می گیرد و جنس آن از نانو است.   کاشت مو با الیاف نانو   این شبکه با کراتین هایی از جنس گیاه بر روی سر فیکس شده و به این علت نیازی به استفاده از موی سر شخص نبوده و در سرهای که وسعت طاسی آن ها بالاست نیز محدودیتی ندارد و قابل اجراست. موهایی که از این طریق استفاده می شود با موی فرد مطابقت دارد و بررسی هایی از ابتدا برای همسان سازی صورت می گیرد. این نوع کاشت مو بیشتر برای کسانی که نمی توانند از دیگر روش ها استفاده کنند یا بانک موی ضعیفی دارند قابل استفاده است. موهایی که در روش کاشت مو با الیاف نانو صورت می گیرد، جنس و رنگ موهای فرد بررسی شده و شبیه ترین مو از جنس نانو برای فرد تولید می شود. نام دیگر کاشت مو نانو، پروتز مو نیز می باشد. رشته های بسیار باریک مو از جنس نانو بر روی پوست سر فرد کاشته می شود.  

    >> کاشت مو با روش نانو چگونه انجام می گیرد؟

    پیوند موی نانو یک روش ترمیمی و زیبایی است که بدون جراحی و درد و خونریزی صورت می گیرد. برای نواحی کوچک این روش در یک جلسه قابل انجام است اما ممکن است برای طاسی های وسیع در ناحیه سر بیشتر طول بکشد. پروتز های نانو که در این روش کاشت مو انجام می گیرد، بدون حساسیت و کاملاً بهداشتی است و در ناحیه ای وسیع هم قابل استفاده است. موهایی که به دست آمده اند بر روی سر بیمار قرار می گیرند و پس از یک دوره ی مشخص این موها رشد می کنند. رشد موها و حالت آن ها کاملاً طبیعی است که گونه ای که از فاصله های نزدیک هم نمی توان غیر طبیعی بودن آن ها را تشخیص داد. موهایی که از روش کاشت موی الیاف نانو ایجاد می شوند قابل رنگ کردن، فر کردن و اتو کردن هستند. این موها رشد می کنند و یک حالت طبیعی به خود می گیرند. با توجه به توضیحات بالا می بینید که روش کاشت موی نانو حالتی طبیعی دارد و می توان از آن برای کسانی که موی کافی برای کاشت در بخش های دیگر سر خود ندارند قابل استفاده است.  

    >> کاشت مو الیاف نانو برای چه کسانی مناسب است؟

    با توجه به این که روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد بهتر است که در مورد هر روش ابتدا اطلاعات لازم را داشته باشید. برخی از روش ها برای افراد خاصی قابل اجرا هستند یا ممکن است افرادی نتوانند از این روش ها استفاده کنند؛ اما جالب است بدانید که روش نانو قابل استفاده برای تمامی افراد است. به خصوص کسانی که بانک موی کافی را ندارند یا شرایط پزشکی برای استفاده از سایر روش های کاشت مو برای آن ها به هر علتی فراهم نیست. افرادی که دچار ریزش مو به صورت دوره ای شده اند نیز از این روش می توانند بهره ببرند. همچنین کسانی که قصد دارند هر چه سریع تر ریزش موی خود را جبران کرده و موهایی پرپشت را داشته باشند می توانند از این روش استفاده کنند. روش کاشت مو الیاف نانو قابل استفاده برای آقایان و بانوان است. افرادی که دارای مشکلاتی مانند بیماری های سرطانی هستند و منطقه ی وسیعی از موهای آن ها ریزش داشته است و بانک موی ضعیف و موهای با مقاومت کم دارند بهترین گزینه برای کاشت موی آنان، روش الیاف نانو است که می تواند موهایی مقاومت و پرپشت را برای آنان ایجاد کند.  

    >> مزایای استفاده از روش کاشت موی الیاف نانو

    در این روش مزایای زیادی را می توان نام برد که بدون درد و خونریزی بودن این روش اهمیت بالایی دارد. موهایی که از این روش به وجود می آیند مقاومت بالایی دارند و گاهی مقاومت آن ها از سایر روش ها هم بیشتر خواهد بود. ظاهر این موها کاملاً طبیعی است و حتی در روش هایی که از موهای خود فرد استفاده شده است هم می توان گفت طبیعی تر است البته باید این روش توسط پزشک متخصص و با مهارت کامل صورت گیرد. در این روش افراد می توانند از بانک موی خود محافظت کنند و در کسانی که امکان کاشت مو به دلیل داشتن بانک موی ضعیف غیر ممکن است بسیار مفید واقع می شود. این روش پیوند مو حساسیت زا نیست و رطوبت و هوا می تواند به راحتی بر روی پوست سر انتقال پیدا کند. از این رو پوست تعریق زیادی ندارد و می توان از روش های آرایش مو بر روی این موها نیز بهره برد. در این روش پرپشتی موها را هم می توان به خوبی ایجاد کرد و محدودیتی برای این روش وجود ندارد.  

    >> عوارض کاشت مو به روش الیاف نانو

    روش های کاشت مو اکثراً هر کدام یک سری عوارض را به دنبال دارند؛ اما بهتر است بدانید که در روش کاشت به روش الیاف نانو اگر در مراکز معتبر و تحت نظر پزشک متخصص و ماهر انجام گیرد، هیچ گونه عوارضی در پی نخواهد داشت. استفاده از این روش حتی تورم و قرمزی را هم پس از کاشت ایجاد نمی کند. از این رو روشی خوب و مفید است که می تواند برای هر کسی مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت مو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    امیر علوی
    جمعه 24 اسفند 1397 - 14:35
    بازدید : 486

    مشکلات روش های کاشت ابرو چیست

    >> مشکلات روش های کاشت ابرو

    کاشت ابرو با ترفندها و روش های مختلفی که در حال حاضر در بین کلینیک های مختلف وجود دارد انجام می گیرد. روش هایی که هر کدام می توانند هم کیفیت کار بالایی داشته باشند و هم یک سری مزایا و معایب را در خود جای دهند. این روش ها با توجه به زمان پیدایش خود و در وقت خود مناسب بودند و کم کم تکمیل تر شده و روش های جدیدی را به وجود آورده اند. برخی از پزشکان در بهترین روش برای کاشت نظرات متفاوتی را ارائه می کنند که نشان دهنده ی تخصص آن ها در بخش های مختلف این عمل است.   مشکلات روش های کاشت ابرو   ممکن است ظرافت یک پزشک بتواند تأثیر زیادی در نتیجه ی کاشت داشته باشد که تمامی این موارد را نیز دستخوش تغییر کند یا بالعکس.

     

    >> کاشت ابرو به روش FIT

    در کاشت ابرو بدین روش، فولیکول های مو یا گرافت ها با ابزار ظریف و تخصصی از کناره های سر به صورت تک تک خارج می شوند. این روش بدون استفاده از تیغ صورت می گیرد و سوراخ هایی در ناحیه بانک مو ایجاد می شود.   مشکلات روش های کاشت ابرو   روش کاشت ابروی FIT در برخی افراد قابل انجام نیست. افرادی که هنگام برداشت مو ممکن است موهای زیادی را از دست دهند نمی توانند از روش FIT استفاده کنند و نتیجه مطلوب نخواهد بود. ممکن است نیاز باشد مراحل کاشت در ناحیه ابرو در چندین جلسه صورت گیرد. خطای انسانی در این روش زیاد است. گاهی اوقات خط رویش به صورت عروسکی است و ظاهر آن چندان خوب نیست. دستگاه های قدیمی یا هولدرهای دستی که در این روش به کار می روند حفره هایی را در ناحیه بانک مو و بخش کاشت مو ایجاد می کند که تراکم موها را چندان که باید مناسب نمی سازد.  

    >> روش FUT کاشت ابرو و ایرادات آن

    در روش کاشت FUT جراحی صورت می گیرد که امروزه سعی می شود این بخش از کاشت تغییر یابد و با روش های بدون جراحی این کار انجام گیرد. در روش FUT ممکن است چندین جلسه برای ترمیم ابرو نیاز به مراجعه داشته باشید و دوران پس از عمل کاشت ابرو نیز باید مراقبت های زیادی را از نواحی بانک مو با زخم های آن داشت. این روش با وجود این که در اکثر اوقات بیهوشی یا بی حسی موضعی انجام می گیرد ولی باز هم درد زیادی پس از اتمام اثر مواد بی حس کننده یا بیهوش کننده احساس می شود. ممکن است خونریزی زیادی در این روش صورت گیرد و نیاز است از مسکن های قوی پس از کاشت ابرو استفاده شود. همچنین تورم های ناحیه بانک مو و اطراف ابرو نیز وجود دارد. بعد از کاشت فرد نمی تواند سریعاً به کارهای خود برسد و باید مدتی را استراحت کند.  

    >> کاشت ابرو به روش SUT و معایب آن

    در این روش که پیشرفته تر شده است بسیاری از معایب روش های قبلی از بین رفته است و دوران نقاهت و تحمل درد و خونریزی در این روش به حداقل رسیده است. اما اگر در این روش ظرافت هنگام برداشت و کاشت مو بالا نباشد، هم آسیب به بخش بانک مو وارد می شود و هم از کاشت ابرو نتیجه ی مطلوبی به دست نمی آید. گرافت هایی که در روش SUT توسط دستگاه برداشته می شود ممکن است در صورتی که سریع جایگذاری نشوند از بین بروند و بانک مو ضعیف شده و موهای زیادی از بین بروند. در روش فوق از پانچ گرافت استفاده می شود که نسبت به دستگاه های جدید و لیزری معایبی دارد و نواحی دهنده و گیرنده را می تواند تخریب کند.  

    >> کاشت ابرو به روش BHT و معایب آن

    در روش BHT برای کاشت ابرو از موی بدن استفاده می شود. این روش معمولاً زمانی به کار گرفته می شود که افراد ممکن است مشکلاتی در بانک مو داشته باشند و نتواند از ناحیه ی سر و پشت گوش برای بانک مو استفاده کنند. در روش فوق به علت داشتن اختلافات هورمونی در موهای بدن و ناحیه ابرو و سر ممکن است نتیجه کاشت چندان مطلوب نباشد. در هنگام برداشت مو از نواحی مختلف بدن، درد زیاد است و اسکارهای به جا مانده ممکن است تا همیشه معلوم باشد. در روش BHT موها ظرافت و زیبایی موهای سر و ابرو را ندارند و حتی حالت آن ها نیز ممکن است چندان مناسب نباشد. علاوه بر این رنگ موی بدن با رنگ مو در ناحیه ابرو و سر ممکن است تفاوت داشته باشد. این موها معمولاً نازک تر و با مقاومت کمتری هستند و باید تقویت بیشتری برای موهای بدن در ناحیه ابرو صورت گیرد. به طور کلی استفاده از روش BHT برای کاشت مو و ابرو فقط زمانی تجویز می شود که به هیچ عنوان نتوان از موهای ناحیه ی سر به عنوان بانک مو استفاده کرد.  

    >> سایر روش های کاشت ابرو

    روش های دیگری نیز برای کاشت ابرو وجود دارد که می تواند شامل جراحی فلاپ باشد. این مدت زیادی است که انجام می گیرد و بخشی از پوست سر به ناحیه ابرو انتقال داده می شود. در این روش اسکار به جای مانده ممکن است چندان خوشایند نباشد. روش های دیگری مانند FCI وجود دارند که هنوز به مرحله اجرایی نرسیده اند و ممکن است بتوانند بسیاری از معایب کاشت ابرو را رفع کرده و به سرعت آن را بهبود ببخشند. در این روش نیز مشکلات جراحی و ... وجود ندارد.  

    >> نکاتی در مورد کاشت ابرو

    به طور کلی روش های متفاوت کاشت در ناحیه ابرو آنقدر رضایت بخش بوده اند که افراد در سنین مختلف به آن روی آورند. حتی اکثر افراد آن را به عنوان یک جراحی زیبایی می شناسند و به کمک آن می توانند به راحتی ابروهایی زیبا و پرپشت داشته باشند. اگر متقاضی کاشت ابرو هستید می توانید از تجربیات دیگران در این مورد استفاده کنید. انتخاب یک پزشک خوب که علاوه بر داشتن علم در مورد روش های مختلف کاشت، تجربه و ظرافت لازم را در کار خود داشته باشد می تواند نتیجه ی کاشت ابرو را به مقدار زیادی تغییر دهد. کاشت در ناحیه ابرو باید با دقت بیشتری صورت گیرد و خواب ابرو در بخش های مختلف آن مد نظر قرار گیرد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت ابرو برای مردان مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    يکشنبه 12 اسفند 1397 - 15:01
    بازدید : 493

    تزریق چربی به خط اخم و فواید آن

    >> تزریق چربی به خط اخم

    تزریق چربی به عنوان یکی از روش های زیبایی درمانی برای رفع خطوط اخم که در اثر عوامل مختلف در صورت افراد به وجود می آیند کاربردی گسترده در علم نوین پزشکی دارد. یکی از روش های درمانی که به منظور صاف کردن چین و چروک های صورت مورد استفاده قرار می گیرد تزریق چربی می باشد. تزریق چربی عمل جدید زیبایی می باشد که امروزه یکی از ابزارهای موفق علم نوین پزشکی به شمار می رود.   تزریق چربی به خط اخم   در پیوند چربی از مقدار دقیقی سلول های جوان و سالم چربی برای تزریق به محل دقیقی از بدن مانند خط اخم، چین و چروک های پیشانی، خط خنده و ..... استفاده می شود. برای تزریق چربی به خط اخم و قسمت های دیگر صورت مقدار چربی مورد نیاز از بدن خود فرد گرفته می شود و به همین دلیل است که این روش غیر جراحی را می توان روشی با میزان ماندگاری بالا  و مناسب به شمار آورد.   تزریق چربی به خط اخم   چین و چروک های پیشانی و خط اخم موجب می شود که چهره و ظاهر فرد نگران، اخمو، پرتنش و پیر به نظر برسد. امروزه روش های مختلفی برای جوان سازی پیشانی و از بین بردن خط اخم وجود دارد و در این میان تزریق چربی یک روش کارآمد و قابل اعتماد به شمار می رود. این روش به منظور حجم دهی مجدد به چهره هایی که بر اثر افزایش سن کم حجم شده اند می تواند به صورت مستقل مورد استفاده قرار گیرد و یا در کنار روش های جراحی دیگر بسته به نظر پزشک معالج دارای کاربردی گسترده می باشد. آتروفی یا کوچک شدن صورت دربرگیرنده بافت نرم و تغییر استخوانی صورت می باشد که تاثیر مستقیم در هر دو زاویه بینی- پیشانی و بینی- لب دارد. به کارگیری تزریق چربی موفقیت آمیز علاوه بر این که می تواند خط اخم و چین و چروک های قسمت های مختلف صورت را برطرف کند می تواند روند آرتروفی یا کوچک شدن صورت را نیز کنترل کند. زمانی که فاکتورهای رشد عروق در سلول های چربی با موفقیت پیوند شده باشند تاثیر مستقیم در روند تحلیل استخوان های صورت می گذارند. تزریق چربی به خط اخم زمانی کاربرد دارد که خط های عمیق و یا چروک های عمیقی بین دو ابرو ایجاد شده باشد و باعث بی احساس نشان دادن چهره فرد شود.  

    >> مزایا و فواید مهم تزریق چربی به خط اخم

    روش تزریق چربی برای خط اخم از آنجایی که در ناحیه حساسی از صورت انجام می شود باید به دقت بررسی شود اما این روش مزایای نیز دارد که مهم ترین مزیت های تزریق چربی به خط اخم شامل موارد زیر می باشد:

    1. با توجه به این که در این روش چربی از بافت بدن خود فرد برداشته می شود عوارض جانبی مانند احساس وجود شیئ خارجی در بدن بیمار وجود ندارد.
    2. امکان انجام فعالیت های روزمره پس از تزریق چربی به خط اخم وجود دارد.
    3. پس از تزریق هیچ زخمی بر روی صورت فرد دیده نمی شود.
    4. با توجه به این که در این روش بافت چربی به شیوه مناسب برداشته می شود می تواند برای مدت زمان طولانی در بدن فرد زنده بماند و ماندگاری طولانی داشته باشد.
    5. پس از تزریق چربی به خط اخم اعتماد به نفس از دست رفته به بیمار باز می گردد و فرد چهره ای جوانتر و زیباتر خواهد داشت.
    6. مهم ترین مزیت استفاده از روش تزریق چربی به خط اخم را می توان کمترین کبودی، تورم و پس زدن پیوند به شمار آورد.
    7. اصلاح کردن فرم بدن: برداشتن چربی از شکم، میان تنه، ران و سایر مناطق بدن انجام می گیرد و موجب اصلاح فرم کلی بدن بیمار می شود.

    در بین مواد پرکننده یا فیلر، چربی به دلیل کم خطر بودن بهترین آنها به شمار می رود. تنها نکته ای که در ارتباط با تزریق چربی به خط اخم و سایر نقاط صورت و بدن وجود دارد این است که ممکن است به ندرت نیاز به ترمیم وجود داشته باشد که به سادگی قابل اصلاح بوده و این امر عارضه محسوب نمی شود. با توجه به این که تزریق چربی به خط اخم نیازمند دقت و تجربه کافی می باشد بیمار بهتر است برای انجام این روش درمانی به متخصصین با تجربه مراجعه کند، زیرا اگر فرآیند آماده سازی چربی با روش صحیح انجام نشود موجب از بین رفتن سلول های چربی می شود، در نتیجه پس از تزریق چهره فرد هیچ گونه تغییری نمی کند.  

    >> موارد مورد توجه برای تزریق چربی به خط اخم

    برای رسیدن به نتیجه مطلوب از طریق تزریق چربی به خط اخم یا هر قسمت دیگری از بدن بهتر است انجام این روش درمانی در اتاق عمل انجام شود و نیاز است امکانات بی حسی فراهم باشد تا بتوان چربی مورد نیاز را با روش صحیح از بیمار گرفت. توصیه هایی که پس از تزریق چربی به خط اخم و نواحی دیگر صورت به بیماران می شود شامل موارد زیر می باشد: پس از تزریق چربی از ماساژ و دستکاری ناحیه و استفاده بیش از حد از عضلات صورت خودداری کنید. یک هفته پس از گذشت زمان تزریق چربی بهتر است برای چک ناحیه تزریق دهنده و ناحیه تزریق شده به پزشک معالج مراجعه کنید. 6 تا 8 هفته پس از تزریق به منظور چک مشاهده نتایج حاصل شده به پزشک معالج مراجعه کنید. در صورتی که از تزریق چربی به خط اخم رضایت کافی نداشته باشید پس از گذشت سه ماه می توانید به صورت مجدد از این روش درمانی استفاده کنید و به نتیجه مطلوب برسید. در ارتباط با این موضوع که تزریق چربی به خط اخم و نواحی دیگر صورت برای چه افرادی مناسب می باشد باید گفت بهتر است استفاده از این روش غیر جراحی در سنین بالاتر صورت گیرد و سن تزریق چربی با پزشک معالج چک شود. میزان ماندگاری سلول های چربی پیوندی مشخص نیست و میزان ماندگاری چربی به تکنیک فراهم آوری چربی و تکنیک تزریق بستگی دارد. تزریق چربی به خط اخم برای افرادی مناسب است که دارای چربی اضافی در نواحی دیگر بدن خود باشند و افراد لاغر برای انجام این روش درمانی کاندیدای مناسبی نمی باشند. همچنین برای تزریق چربی به خط اخم نیاز است که فردی که قرار است تزریق چربی برای او انجام شود از سلامت کامل برخوردار باشد و بیماری خاصی نیز نداشته باشد. چربی مناطق خارجی ران و باسن به دلیل این که با رژیم غذایی کم نمی شود بهترین مناطق بدن برای برداشت چربی و انجام عمل تزریق می باشند. تزریق چربی به وسیله سوزن های بسیار ریز و مخصوص به نقاط مد نظر تزریق می شود. این کار باید به دقت انجام شود و گاهی برای رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است بیمار چندین بار اقدام به تزریق چربی به ناحیه مورد نظر کند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق چربی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    شنبه 11 اسفند 1397 - 14:47
    بازدید : 541

    داروهای مناسب برای تقویت ابرو پس از کاشت ابرو

    >> انواع داروهای تقویت ابرو بعد از کاشت ابرو

    کاشت ابرو سبب می شود تا موهایی طبیعی را پس از طی کردن دوره ی رشد موهای ابرو داشته باشید. برخی افراد فکر می کنند موهای کاشته شده باید مقاومت به خصوصی داشته باشند. هر چند نتیجه کاشت مو و ابرو موهایی است که ریزش بسیار کمی دارند ولی باید بدانید در اکثر اوقات نتیجه مقاومت مو و ابرو به دلیل استفاده از داروهای تقویت کننده است که پس از کاشت مصرف می شود.   داروهای مناسب برای تقویت ابرو پس از کاشت ابرو   در غیر این صورت موهای کاشته شده مانند موهای طبیعی سر و ابرو ممکن است دچار ریزش شوند؛ بنابراین استفاده از داروهای تقویت کننده هم برای موهای ابرو قبل از کاشت ابرو و هم بعد از کاشت می توانند بسیار مفید واقع شوند. در این مقاله تعدادی از انواع داروهای تقویت کننده ابرو را بررسی می کنیم تا در صورت نیاز پس از کاشت ابرو از آن ها استفاده شود.   داروهای مناسب برای تقویت ابرو پس از کاشت ابرو  

    >> انواع داروهای تقویت ابرو پس از کاشت ابرو

    شاید بسیاری از افراد پس از کاشت ابرو نیازی به تقویت آن به طور معمول نداشته باشند. با توجه به این که ممکن است موهای طبیعی که برای ابرو رشد می کنند و نتیجه کاشت هستند در اثر عوامل مختلف مانند مواد آرایشی و ... در خطر ریزش مو قرار گیرند بهتر است هر چند وقت یکبار از داروهای تقویت کننده ابرو استفاده شود. در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی و داروخانه ها مواد دارویی مختلفی وجود دارند که برای تقویت ابرو به کار می روند. این داروها در انواع مختلف سرم، ژل، کرم و ... وجود دارند.  

    >> تقویت کننده های گیاهی ابرو سریتا

    برند سریتا انواع مختلفی از تقویت کننده های ابرو را تدارک دیده است. این مواد برای کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند و در دوره های مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد. تقویت کننده های ابرو سریتا در انواع سرم، کرم و ژل وجود دارند. کرم سریتا برای تقویت ابرو پس از کاشت ابرو سبب می شود تا حالت پذیری مناسبی برای ابروها وجود داشته باشد. داروی تقویت ابرو باعث می شود تا فولیکول های مو به خوبی تغذیه شده و قوی گردند. این خاصیت برای فولیکول های مو که تازه به منطقه ی ابرو انتقال داده شده اند می تواند مفید باشد. تقویت ابرو و جلوگیری از ریزش آن و محرک رویش ابرو به صورت مجدد از دیگر خواص انواع مختلف داروهای تقویت کننده گیاهی سریتا است. این داروهای تقویت کننده از موادی مانند نعناع فلفلی، ویتامین های گروه ب، عصاره گیاهی گزنه، بابونه و ... تهیه شده است. استفاده از این تقویت کننده ها به صورت سرم در اوایل کاشت ابرو بهتر است و کرم و ژل در مراحل بعدی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.  

    >> ژل تقویت کننده ابرو سروینا پس از کاشت ابرو

    ژل تقویت کننده سروینا نیز یک داروی تخصصی برای تقویت ابرو است که می توان از آن پس از کاشت ابرو استفاده کرد. این ژل تقویت کننده نیز از عصاره گیاه گزنه و ویتامین ب تولید شده است. املاح معدنی متعددی از جمله گوگرد، روی، آهن، سلیس و منیزیم در این تقویت کننده ابرو وجود دارد. علاوه بر این رزماری که یک گیاه مناسب برای محرک رشد ابرو و تقویت مو است استفاده شده است. رزماری فولیکول های مو را تحریک می کند و فعالیت مجدد آن را باعث می شود. گیاه دم اسب که در ژل تقویت کننده ابرو وجود دارد غنی از سیستئین و سیلیس است که سبب سلامت فولیکول های مو می شود از آسیب رساندن رادیکال های آزاد جلوگیری می کند. پس از کاشت ابرو مقاومت پوست در برابر عوامل محیطی تا مدتی کم می شود و بهتر است که تقویت پوست نیز صورت گیرد. پوست ناحیه ابرو با این ژل تقویت کننده تغذیه می شود و مقاومت آن به مقدار زیادی بالا می رود. یکی از خواص عالی این تقویت کننده این است که جلوی ریزش ابرو و موی ناشی از ژنتیک و هورمون ها را نیز می گیرد و برای افرادی که دچار بیماری های متعدد هستند یا دوران شیمی درمانی را طی می کنند مناسب است. استفاده از این محصول پس از کاشت ابرو و به صورت دوره ای می تواند بر نتیجه و ماندگاری کاشت ابرو مؤثر واقع شود. البته باید به یک نکته توجه داشت که در صورتی این محصول سبب حساسیت در ناحیه ابرو شد از مصرف مجدد آن خودداری شود.  

    >> محلول تقویت ابرو لامینین پس از کاشت ابرو

    این محلول سبب افزایش ضخامت و مقاومت موهای ابرو می شود. مزایای استفاده از این محلول به این دلیل که نیازی به ماساژ آن نیست و می توان در ماههای بعد از کاشت ابرو از آن استفاده کرد اهمیت دارند. محلول ابرو لامینین تحریک متابولیسم سلولی را در فولیکول های ابرو سبب می شود و جریان خون را در این ناحیه افزایش می دهد که در نهایت سبب تغذیه بهتر فولیکول های مو می شود. از این رو ریزش ابرو ها را سریعاً قطع می کند و سبب رویش مجدد ابرو می شود. ابرو هایی که دارای موهای نازک هستند می توانند به کمک این محلول ضخامت و پرپشتی لازم را به دست آورند. پس از کاشت ابرو می توان به صورت دوره ای از محلول تقویت ابرو لامینین استفاده کرد. ترکیبات گیاهی که شامل عصاره 7 گیاه مناسب برای تقویت ابرو است سبب می شود تا اثرات بیماری ها و عوامل محیطی بر روی ابرو پس از کاشت یا موهای طبیعی آن کم شود و ریزش ابرو اتفاق نیفتد. گیاهانی مانند فارفارا، آویشن، گزنه، درخت غان و ... همگی از ترکیبات محلول تقویت ابرو هستند.   هر چند داروهای پس از کاشت ابرو بیشتر توسط پزشک متخصص که عمل کاشت را انجام داده است تجویز می شود و ممکن است پزشک اصلاً هیچ دارویی را برای دوره کاشت ابرو و پس از آن تجویز نکند ولی پس از برگشت موهای ابرو به حالت طبیعی بهتر است از مواد مختلف تقویت کننده استفاده کرد. از این رو شناخت تقویت کننده های ابرو برای کسانی که هزینه کاشت ابرو را پرداخته اند و می خواهند ابروهایی زیبا و ماندگار داشته باشند گزینه خوبی است. البته داروهای متعددی را می توان با برندها و ترکیبات مختلف پیدا کرد که در یک مقاله نمی گنجند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت ابرو برای مردان مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    پنجشنبه 9 اسفند 1397 - 14:12
    بازدید : 542

    بعد از کاشت مو چه بخوریم؟

    >> تغذیه بعد از کاشت مو

    کاشت مو یک نوع پیوند است که در بدن فرد انجام می شود. هنگامی که به سراغ کاشت مو می رویم، باید سعی کنیم از موهای جدید محافظت کنیم. با توجه به این که تغذیه تأثیر زیادی روی بدن و مو دارد باید توجه داشت که یکی از مراقبت هایی که باید داشته باشید همان اصول تغذیه ی صحیح است. در روزهای اول فولیکول های مو دارای حساسیت بیشتری هستند و باید برنامه غذایی پس از کاشت مو را به خوبی رعایت کرد و حتی عادت هایی که قبل داشتید مانند سیگار کشیدن یا ورزش سنگین هم تا حدودی رعایت کرد.   بعد از کاشت مو چه بخوریم؟   این موارد در زمان مشاوره های قبل و بعد از کاشت مو به بیمار تذکر داده می شود. تغذیه فرد باید به گونه ای باشد که مواد مورد نیاز برای فولکیول های مو تأمین شود تا بتوانند هر چه سریع تر مقاومت خود را باز یابند و خود را با شرایط جدید وفق دهند. برخی افراد فکر می کنند شامپوهای مصرفی می تواند نیاز مو را پس از کاشت مو تأمین کند ولی حتماً داشتن یک رژیم غذایی مناسب مورد نیاز برای تقویت مو است.   بعد از کاشت مو چه بخوریم؟  

    >> تغذیه بعد از کاشت مو

    یک سری مواد غذایی مورد نیاز مو است و یک سری مواد بر روی مو تأثیر منفی دارند.  

    >> نوشیدن آب و مایعات پس از کاشت مو

    نوشیدن آب و مایعات بعد از کاشت مو به خصوص در هفته های اول بسیار مهم است. آب باعث می شود که خون رقیق تر شود و گردش خون راحت تر صورت گیرد. در این صورت خون بیشتری به فولیکول های مو می رسد و مواد غذایی و اکسیژن نیز برای این ناحیه بیشتر تأمین می شود.  

    >> پس از کاشت مو کمتر غذای چرب بخورید

    یکی دیگر از رژیم های تغذیه ای که باید در هفته اول رعایت کنید، عدم استفاده از غذاهای چرب است. بهتر است تا می توانید مصرف غذای چرب را کم کنید. سعی کنید یک یا دو شب از سوپ و سالاد و مواد غذایی ارگانیک و سبک استفاده کنید. مصرف زیاد چربی رشد موها را مختلف می کند از این رو در زمانی که موها حساس اند باید بیشتر در این موارد رعایت کرد.  

    >> مصرف امگا 3 پس از کاشت مو

    امگا 3 یک اسید چرب مفید و طبیعی است که برای رشد موها مورد نیاز است. این ماده ی مغذی از خشک شدن تارهای مو جلوگیری می کند و باعث مرطوب ماندن آن ها می شود. روغن های دریایی و گیاهی امگا 3 دارند و از این طریق می توان پس از کاشت مو این مواد مغذی را به فولیکول های مو رساند. موادی مانند روغن بذر کتان، دانه خولان دریا، تخم مرغ، ماهی و ... حاوی امگا 3 هستند که مصرف آن ها پس از کاشت مو برای بهتر شدن نتیجه عمل پیوند مو مؤثر است.  

    >> مصرف پروتئین پس از کاشت مو

    مصرف پروتئین بر رشد و تقویت موها تأثیر به سزایی دارد. به همین خاطر داشتن رژیم حاوی مواد پروتئینی پس از پیوند مو بسیار با اهمیت است. لبنیات و گوشت را حتماً در برنامه ی غذایی خود پس از عمل قرار دهید. غلات و ماهی و مرغ همگی باید در رژیم غذایی فرد گنجانده شوند. افرادی که دارای رژیم گیاهخواری هستند هم می توانند از طریق مصرف نان کنجدی، کره بادام زمینی، ماست، جو، سویا و ... در تأمین پروتئین مورد نیاز برای فولیکول های تازه انتقال داده شده بکوشند.  

    >> کاشت مو و مصرف ویتامین ها

    تغذیه پس از کاشت مو که سرشار از ویتامین هایی مانند ویتامین های گروه ب و ث هستند نقش پر رنگی در روند ترمیم مو دارند. این ویتامین ها هم برای بانک مو هم منطقه پیوند مو مورد نیاز هستند. ویتامین های گروه ب و ث باعث زیبا شدن موها شده موها را قوی و صاف می کنند. میوه ها و سبزیجات، گوشت گاو، نخود و عدس، زرده تخم مرغ، پنیر و گوشت گوسفندی از جمله مواد غذایی هستند که سرشار از این ویتامین ها هستند. ویتامین ای نیز یک ماده مورد نیاز برای بدن است که به کاهش ریزش مو و مقاوم شدن موها کمک زیادی می کند.  

    >> مصرف آهن بعد از کاشت مو

    آهن خونساز است و کم خونی بر هر جایی از بدن تأثیر منفی دارد. به همین خاطر هنگامی که هر جایی از بدن نیاز به تقویت دارد باید ابتدا کمبود آهن جبران شود و کم خونی درمان شود. اکسیژن رسانی به سلول های بدن به کمک آهن صورت می گیرد و کمبود آهن باعث می شود موها شروع به ریزش کنند. خوردن میوه و سبزیجات، گوشت قرمز، اسفناج و عدس موادی هستند که پس از کاشت مو به تأمین آهن بدن کمک می کنند. همچنین جگر، دوغ محلی، فلفل دلمه و مرکبات نیز حاوی آهن زیادی هستند.  

    >> مصرف نمک و شکر پس از کاشت مو

    نمک و شکر دو ماده ی مضر هستند که مصرف آنها عوارض متعددی در بدن دارد. پس از کاشت مو سعی کنید تا جایی که می توانید مصرف این دو قلم مواد غذایی را کاهش دهید. اگر بتوانید هفته اول اصلاً از این مواد استفاده نکنید بسیار بهتر است. البته بدن به این مواد تا حدودی نیاز دارد، ولی اکثر غذاها نمک بدن شما را تأمین می کنند و نیازی به مصرف بیشتر آن ندارید. همچنین قند موجود در میوه ها و مواد غذایی هم تا قند بدن را تأمین می کنند. با این وجود نیازی به خوردن قند تولید شده توسط انسان ندارید. اگر نمی توانید مصرف قند و شکر را کاهش دهید بهتر است که از شکر قهوه ای استفاده کنید که عوارض کمتری دارد. همانطور که می بینید بیشتر این مواد غذایی تکراری هستند و به عنوان مثال شما می توانید با مصرف گوشت قرمز آهن، مواد معدنی، پروتئین و ویتامین های مورد نیاز خود را تأمین کنید. از این رو یک دسته بندی از مواد غذایی داشته باشید که پس از کاشت مو تا جایی که می توانید بیشتر آن ها را در لیست مواد تغذیه ای خود بگنجانید. در روزهای اول هر چه بیشتر این رژیم را رعایت کنید نتیجه سریع تر و مطلوب تر خواهد بود و موهای کاشته شده قدرت و مقاومت بیشتری را در طی دوران رشد خود دارند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت مو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    چهارشنبه 8 اسفند 1397 - 14:46
    بازدید : 545

    کاشت مو به روش fci و مزایای آن

    >> کاشت مو به روش fci

    کاشت مو هم جز عمل های زیبایی محسوب می شود و هم در زمره ی درمان قرار دارند. البته جنبه ی زیبایی آن بسیار مهم تر است و درمان طاسی هم محسوب می شود. امروزه روش های متعددی برای کاشت مو وجود دارد که برای شناخت بهترین مورد مناسب برای خود بهتر است انواع روش های کاشت مو را بشناسید تا بتوانید انتخاب کنید کدام مورد مناسب شماست.   کاشت مو به روش fci   البته انتخاب روش کاشت بیشتر با مشورت پزشک صورت می گیرد و هنگامی در جلسات مشاوره قبل از کاشت مو حاضر می شوید اطلاعاتی در این موارد برای شما شرح داده می شود ولی خودتان هم می توانید این اطلاعات را جامع تر به دست آورید. به دلیل اهمیتی که مو دارد افراد سعی می کنند ابتدا جلوی ریزش مو را بگیرند ولی در اکثر اوقات که فرد مشکل ژنتیکی طاسی دارد کاری از پیش نمی رود و مشکلاتی از قبیل طاسی یا کم پشتی مو به وجود می آید که با کاشت مو قابل درمان است.  

    کاشت مو به روش fci

     

    >> روش های کاشت مو که در کلینیک های پوست و مو می بینید

    کاشت مو به روش های متعددی صورت می گیرد که شامل موارد زیر است:

    1. کاشت به روش fit
    2. روش کاشت fut
    3. کاشت با روش sut
    4. روش کاشت مو bht
    5. روش fci
    6. و...

    روز به روز تعداد بیشتری از روش های کاشت پا به عرصه وجود می گذارند که می توانند تکمیل کننده روش های قبلی باشند. حال در این مقاله به بررسی روش fci برای کاشت مو می پردازیم. این روش جدیدترین متدی است که در حال حاضر روی آن کار می شود و می تواند کار را بسیار ساده تر از قبل کند.  

    >> چگونگی روش کاشت مو fci

    در روش کاشت مو fci ابتدا جلسات مشاوره با بیمار ترتیب داده می شود و روند کار برای او توضیح داده می شود؛ زیرا بیمار حق دارد از بخش های مختلف و روال این عمل اطلاع داشته باشد. همچنین آزمایشات تشخیصی و سوالاتی در خصوص بیماری ها نیز بررسی می شود تا فرد برای کاشت آماده شود. در روش fci کاشت مو از بانک موی قسمت پشت سر استفاده می شود. در این قسمت خواب موها به گونه ای است که می تواند منطقه مورد نظر را پوشش دهد و نگرانی از بابت جلوه ی نازیبای سر تا زمان ترمیم زخم کمتر وجود دارد. تعدادی از موهای پشت سر فرد برداشته می شود و سلول هایی که در ریشه ی مو وجود دارند و به عنوان سلول های بنیادی یا زایا هستند از این بخش جدا می شوند. سپس سلول ها را در محیط آزمایشگاهی کشت می دهند و آن ها را تکثیر می کنند. عناصر و مواد مغذی به این سلول ها داده می شود تا این سلول ها رشد بهتر و سریع تری داشته باشند. پس از مدتی تعداد این سلول ها به بالای صد هزار تا می رسد. پس از آماده شدن سلول های جدید و رشد یافته، این سلول ها به صورت زیر جلدی به ناحیه طاس سر تزریق می شوند. در روش کاشت مو fci سلول هایی که به ناحیه ی طاس سر تزریق می شوند، به موهای جدیدی تبدیل می شوند و رشد می کنند. این روش را علاوه بر کاشت مو می توان در ضخیم شدن مجدد موهای نازک سر نیز مورد استفاده قرار داد.  

    >> مزایای روش fci برای کاشت مو

    کاشت مو بدین روش یک علم نوین در پزشکی پوست و مو است. این روش دارای مزایای زیر است که می تواند قابل توجه باشد.

    1. محدودیت کاشت مو در این روش وجود ندارد و می توان برای کسانی که بانک موی بسیار ضعیف دارند نیز انجام گیرد.
    2. کاشت مو پرپشت و با تراکم بالا را می تون با روش fci ایجاد کرد و در کسانی که ریزش موی شدید دارند گزینه ی مناسبی محسوب می شود.
    3. در روش fci می توان از موهای بخش های دیگر بدن مانند زیر بغل، ریش، سینه، پشت و ... هم استفاده کرد و در ناحیه سر کشت را صورت داد. البته باید در نظر داشت که موهای بدن چندان برای کاشت مورد توجه نیستند و ترجیحاً باید از موی ناحیه سر استفاده کرد.

     

    >> آیا می توان این روش از بانک موی دیگران استفاده کرد؟

    در روش های متعدد کاشت مو می دانید که از موی دیگران نمی توان به دلیل خصوصیات سیستم ایمنی و بافتی منحصر به فرد برای هر فرد استفاده کرد و پیوند مو با مشکل و ریزش مواجه می شود که نتیجه ناموفق خواهد بود. حال ممکن است فکر کنید به دلیل این که مستقیماً از فولیکول های مو در روش fci استفاده نمی شود شاید بتوان برای کاشت مو بدین روش از موی دیگران استفاده کرد. ولی در این مورد نیز نمی توان از بانک موی فرد دیگری استفاده کرد. دلیل این امر این است که مسئله مهم در موها فولیکول آن نیست بلکه ژن مو است که در هر دو مورد وجود دارد و با ژن فرد گیرنده نمی تواند همخوانی کامل داشته باشد.  

    >> معایب کاشت مو به روش fci

    با توجه به این که کاشت مو به روش fci روشی جدید است و چندان نتایج آن مشاهده نشده است تا بتوان در افراد مختلف آن را بررسی کرد، معایب خاصی برای آن هنوز در دسترس نیست؛ اما بهتر است بدانید که روش کاشت fci نسبت به روش های دیگر زمان بر است زیرا باید بانک مو در محیط آزمایشگاهی کشت شود و پس از انجام مراحل کشت و تکثیر سلول های زایا در جلساتی دیگر کار تزریق صورت گیرد. احتمال می رود که تراکم نیز ممکن است به صورت یکدست نباشد و در جاهایی از سر رشد و رویش مو بیشتر باشد. ولی در هر صورت می توان با ظرافت کامل و هنرمندی این کار را انجام داد تا نتیجه مطلوب و بهتری به دست آورد.  

    >> آیا روش کاشت مو fci در حال انجام است؟

    البته این روش کاشت هر چند موفقیت آمیز بودن خود را نشان داده است اما هنوز به مرحله عملی در حد عموم وارد نشده است و در حد تحقیقات آزمایشگاهی است. بدون شک این روش در طول زمانی اندک به مرحله اجرای کامل در خواهد آمد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت مو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    دوشنبه 6 اسفند 1397 - 14:35
    بازدید : 446

    کاشت ابرو به روش BHT و مزایای آن

    >> کاشت ابرو به روش BHT

    کاشت ابرو روش های متعددی دارد که هر کدام می تواند مزایا و معایبی داشته باشد. روش BHT روشی است که نیاز به دقت و هنرمندی خاصی دارد که هنر پزشکان با ظرافت را می طلبد. این روش در بسیاری از موارد می تواند برای بخش های مانند ابرو و صورت بهتر عمل کند و ظرافت بیشتری داشته باشد.   کاشت ابرو به روش BHT

     

    >> روش کاشت ابرو BHT چه روشی است؟

    BHT در اصل مخفف کلمات body hair trans است که برداشت از موی بدن معنی می دهد. مهم ترین بخش در کاشت ابرو را می توان بانک مو دانست. داشتن بانک موی مناسب نیاز اساسی و اولویت کاشت ابرو است. با توجه به این که استفاده از موی دیگران در کاشت مو و ابرو امکان پذیر نیست، پس باید از موی خود فرد برای این کار استفاده کرد.   کاشت ابرو به روش BHT   به طور معمول از بانک موی پشت گوش برای کاشت استفاده می شود ولی هنگامی که بانک مو در نواحی مورد نظر ضعیف باشد یا مشکل کم مویی وجود داشته باشد یا نتیجه ی مورد نظر حاصل نمی شود از این رو از نقاط دیگر بدن مانند کتف، ران، کمر یا سینه استفاده می شود. در روش BHT برای کاشت ابرو از وسایل و ابزار مخصوصی استفاده می شود که ظرافت کار را بالاتر می برد.  

    >> کاشت ابرو به روش BHT

    برای کاشت طبیعی ابرو به کمک موهای بدن باید روندی خاص به کار گرفته شود. این روش نسبت به دیگر روش ها کمتر شناخته شده است. دلیل این امر هم پیچیدگی این روش است. هنگامی که از موی قسمت پشت گوش برای کاشت استفاده نشود موفقیت آن تحت تأثیر بسیاری از عوامل دیگر است. مو در نقاط مختلف بدن دارای ترکیبات خاصی است به همین علت ممکن است مشکلاتی در این مورد پدید آید. سازگاری فولیکولی مو باید با بخش ابرو وجود داشته باشد. علاوه بر این موارد در نواحی مختلف مشخصات هورمونی مو ممکن است با هم تفاوت هایی داشته باشد و حتی احتمال این که مقدار پروتئین که در ناحیه ابرو به موی کاشته شده می رسد بیشتر از نیاز آن باشد و باعث رشد ناهماهنگ مو شود. در برخی مواقع حتی ممکن است که اصلاً کاشت ابرو موفق نباشد. از این رو استفاده از موی بدن و روش BHT برای کاشت ابرو بسیار پیچیده است. در بسیاری از موارد از این روش برای صورت یا مناطقی که موی آن ها ریزش کرده یا نازک شده است استفاده می شود. برای کاشت ابرو از موهای بدن بدترین بانک مو مربوط به بخش موهای سینه است و کرافت زیادی نمی توان از این بخش تهیه کرد. در این روش برداشت مو از لایه ی رویی پوست صورت می گیرد و اسکار در این ناحیه به جای نمی ماند. همچنین در این روش به بخش عصب ها و گوشت بدن آسیبی وارد نمی شود و برداشت مو از ناحیه ی مورد نظر با ظرافت و دقت بالایی صورت می گیرد.  

    >> تراکم کاشت ابرو در روش BHT

    با توجه به این که برای ابرو موی زیادی جهت کاشت نیاز نیست و با کاشت در ناحیه سر متفاوت است، می توان تراکم مورد نیاز را از بانک موی بدن ایجاد کرد. در مواردی که موی بدن بسیار کم پشت است یا فولیکول های مو به اندازی کافی قوی نیستند، می توان از چند بخش بدن مو برداشت کرد ولی این روش بسیار وقت گیرتر و باید آزمایشات و بررسی های لازم را در تمامی بخش های بانک مو انجام دهند. با توجه به این که موهای ناحیه بدن که در کاشت ابرو باید مورد استفاده قرار گیرند در اکثر مواقع حتی تا 60 درصد در فاز استراحت قرار دارند، باز هم مشکلاتی را می توانند در کاشت ابرو ایجاد کنند و باعث ریزش بیشتر شوند. بهترین تراکم را با موهای ریش در آقایان می توان استفاده کرد که کمترین درصد موهای در حال استراحت را دارند. از این رو بهترین بانک مو برای روش BHT چه در کاشت مو و چه ابرو قسمت ریش است.  

    >> موفقیت در کاشت ابرو به روش BHT

    اگر نیاز به کاشت ابرو دارید بهتر است آخرین روش را BHT در نظر بگیرید. استفاده از بانک موی سر هم راحت تر است و هم نیاز به بررسی و احتیاط کمتری دارد؛ اما هنگامی که استفاده از بانک موی معمول یعنی بخش پشت گوش مقدور نباشد می توان از روش BHT بهره برد. البته نمی توان گفت روش BHT روشی خوب نیست ولی درصد موفقیت در افرادی که از موی غیر از ریش استفاده می کنند حدود 25 درصد است. به خصوص در خانم ها که موی ریش برای کاشت ابرو ندارند این مشکل بیشتر به چشم می خورد. به طور معمول از هر 4 نفری که بانک موی بدن را برای کاشت استفاده می کنند، فقط 1 نفر نتیجه ای رضایت بخش را می بیند. ولی در مواقعی راهی بجز استفاده از این روش وجود ندارد و هر چند با درصد موفقیت کمتر و پرپشتی کمتر اما باز هم کاشت ابرو با روش BHT صورت می گیرد.  

    >> مزایای استفاده از روش BHT در کاشت ابرو

    هر چند ایرادات زیادی به این روش وارد است و شاید دلیل آن نوپا بودن این روش است و ممکن است با پیشرفت تکنولوژی و تحقیقات گسترده تری که روی این روش صورت می گیرد بتوان در آینده نتایج بهتری از آن دریافت کرد اما یک سری مزایا را هم اکنون می توان از این روش به دست آورد که شامل موارد زیر است:

    1. التهابی که از کاشت ابرو با موی بدن صورت می گیرد به احتمال زیاد از سایر روش های کاشت کمتر خواهد بود زیرا موهای ظریف تری هستند.
    2. برای طاسی های وسیع در ناحیه سر که بانک موی سر را ضعیف می کند و نمی توان از بانک موی پشت گوش برای کاشت ابرو استفاده کرد یک راهکار قلمداد می شود
    3. وابستگی ارثی موهای بدن وجود ندارد و ریزش ارثی آن پس از کاشت در ناحیه ابرو صورت نمی گیرد.
    4. از این روش کاشت در بخش هایی مانند ابرو، صورت و سر وجود دارد.

    این روش یک روش جدید است و هنوز می توان به آینده ی بهتر آن امیدوار بود. هر چند درد برداشت مو از بدن ممکن است بیشتر باشد ولی اگر عمل کاشت ابرو به درستی صورت گیرد اسکار و التهاب هم بسیار ناچیز است. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد عمل زیبایی کاشت ابرو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید

     

    امیر علوی
    يکشنبه 5 اسفند 1397 - 13:34
    بازدید : 460

    تزریق بوتاکس مو و نتایج شگفت انگیز آن

    >> تزریق بوتاکس مو

    بوتاکس برای موها یکی از روش های جدید درمانی برای بهبود بسیاری از عارضه ها چون کم بودن موها می باشد. داشتن موهای زیبا و پرپشت یکی از نشانه های زیبایی به حساب می آید و داشتن موهای زیبا و پرپشت آرزوی خیلی از افراد خصوصا خانم ها می باشد. کم پشت شدن موی سر، مو خوره، شکستگی بافت مو، و بسیاری از عارضه های دیگر از عواملی می باشند که تاثیر سوئی بر روی زیبایی مو می گذارند.   بوتاکس مو   روش های درمانی زیادی برای این عارضه ها پیشنهاد می گردد، که بوتاکس موی سر یکی از این روش ها می باشد. بوتاکس مو یکی از محصولات دارویی و بهداشتی می باشد که به عنوان درمان کننده موضعی در بازار مورد عرضه قرار گرفته است.  درمان با بوتاکس به افرادی توصیه می شود که دارای موهای شکننده، کم پشت، آسیب دیده و دارای مو خوره می باشند.   بوتاکس مو   در اثر رنگ و مش، حرارت رساندن بیش از حد به مو، فر کردن با مواد شیمیایی، صاف کردن مو با مواد شیمیایی و اسیدی، مو آسیب می بیند که تزریق بوتاکس مو می تواند این آسیب ها را درمان نماید. پوست سر و موی برخی از افراد بیش از حد عرق کرده و باعث مشکلاتی برای این افراد خصوصا در فصول گرم سال میشود، این افراد همیشه موهای چربی داشته و چربی بیش از حد مو سبب کم پشت شدن موها و ریزش آن ها و خارش سر می شود،  تزریق بوتاکس پوست سر به عنوان یک راهکار موثر به این افراد پیشنهاد می شود، تزریق بوتاکس پوست سر می تواند سبب رفع تعریق بیش از حد شده و خارش سر را از بین برده و فواصل بین دوش گرفتن و شست و شوی مو و سر را افزایش دهد. تزریق بوتاکس مو، موهای شما را از ریشه تا نوک رطوبت رسانی کرده و قادر است تا خشکی موها را که معمولا در اثر استفاده مداوم و مکرر از سشوار و اتوی مو ایجاد می شود، ترمیم نماید. ب وتاکس مو موها را می تواند یکدست کند و روش جایگزینی بسیار مناسبی برای کراتینه کردن مو می باشد.  

    >> نحوه عملکرد تزریق بوتاکس بر مو

    تزریق بوتاکس  مو یک روش درمانی می باشد که هم در درمان موضعی می تواند قسمت های آسیب دیده مو را ترمیم نماید و هم بعد از تزریق به پوست سر شاهد موهایی صافتر  و سالم تر هستیم. بعضی از محصولاتی که به عنوان بوتاکس برای موها موجود می باشند، حاوی ترکیباتی هستند که برای لخت تر شدن و افزایش رشد موها مورد استفاده قرار میگیرد. در زمانی که بوتاکس به پوست سر تزریق می شود، فعالیت غدد برون ریزی مانند آکرین یا غدد عرق را کاهش می دهد و در نتیجه، میزان تعریق فرد در نقطه تزریق کاهش چشمگیری پیدا میکند. تزریق بوتاکس پوست سر یک راه حل موقتی و برگشت پذیر برای درمان چربی بیش از حد موها می باشد، این روش تاثیر گذاری مثبت خود را به مدت 8 ماه دوام می آورد و پس از این زمان بوتاکس باید دوباره تزریق گردد. اما با این حال موثرترین راه درمان برای تعریق  زیاد پوست سر تزریق بوتاکس می باشد، زیرا این روش درمانی نیازی به عمل و جراحی، گذراندن دوره نقاهت، و غیره نمی باشد. بوتاکس مو روشی موثر برای آبرسانی مو می باشد، در این روش با استفاده از آمپولی که حاوی حاوی موادی چون پروتئین ها، کراتین و اسید هیالورونیک و اسید آمینه است، موها را به صورت عمقی آبرسانی می نمایند. برخی ها با شنیدن کاربرد بوتاکس مو گمان می کنند که این روش دقیقا مانند کراتینه کردن می باشد، حال آنکه کراتینه کردن مو با بوتاکس تفاوت هایی دارد و مزیت های تزریق بوتاکس مو بیشتر بوده و عوارض کراتینه کردن را ندارد، به عنوان مثال در طول روند بوتاکس مو فرمالدهید تولید نمی گردد و در نتیجه به سلامت شما آسیب رسان نمی باشد. در روند کراتینه کردن، با کمک سشوار موی آغشته به مواد شیمیایی و کراتینه حرارت می بیند و دراثر این حرارت فرمالدهید تولید می شود که برای ریه مضر بوده و سرطان زا می باشد، پس در نتیجه نه تنها برای فردی که بوتاکس مو به آن تزریق می شود بلکه برای پزشک یا آرایشگر نیز ضرر کمتری دارد و این آسیب ها را متوجه درمانگر نمی کند.  

    >> چه افرادی می توانند از تزریق بوتاکس مو استفاده نمایند؟

    افراد زیادی داوطلب بوتاکس مو بوده و می خواهند تا در مورد این روش درمانی بیشتر دانسته و برای رفع مشکل موهای خود هر چه سریعتر اقدام نمایند. افراد با داشتن هر نوع مویی می توانند اقدام به بوتاکس مو نمایند، فرقی نمی کند که در چه سنی قرار دارید و موهای شما چه رنگی می باشد. رنگ زرد، بلوند، بور، حنایی، مشکی و سفید، همه ی انواع رنگ ها با مدل های مختلف فر، صاف و مجعد می توانند بوتاکس مو را انجام دهند. دوام و ماندگاری بوتاکس مو از بوتاکس پوست سر کمتر بوده و حدود 3 ماه زمان ماندگاری آن می باشد.  

    >> نحوه ی استفاده از بوتاکس مو

    نکته ی جالبی که در خصوص بوتاکس مو وجود دارد این است که اگر بوتاکس مو را قرار است بر روی خود مو انجام دهید و قصد تزریق آن را بر روی پوست سر ندارید، می توانید بدون مراجعه به پزشک و یا آرایشگر این کار را انجام دهید. برای این کار کافی است که به یکی از داروخانه های معتبر مراجعه کرده و بوتاکس های استاندارد را که مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو است را خریداری نمایید. پس از خرید بوتاکس و قبل از استفاده از آن موهای خود را دو بار پشت سر هم با شامپو شسته و پس از آنکه اطمینان حاصل کردید که هیچ چربی روی مو نمانده، موها را خشک کرده و آمپول بوتاکس را تزریق نمایید. آمپول بوتاکس را با 150 میلی لیتر آب مخلوط کرده و پس از هم زدن و یکدست شدن ترکیب آن را همانند رنگ مو روی مو بزنید. تمام ساقه موها را به این ترکیب آغشته نمایید، سپس از کلاه رنگ را بر سر گذاشته و زیر سشوار کلاهی بنشینید یا موها را به مدت 20 دقیقه با سشوار حرارت دهید. سپس موها را شسته و موها را با سشوار یا اتوی مو خشک کنید. این مرحله به ثابت شدن مواد بوتاکس روی مو کمک بسیار زیادی می کند. بعد از بوتاکس مو با هر نوع شامپویی می توانید، موها را شامپو بزنید و نیازی به مراقبت خاصی بعد از این درمان نیست. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    شنبه 4 اسفند 1397 - 13:22
    بازدید : 406

    تزریق بوتاکس بر روی چه چین و چروک هایی موثر می باشد؟

    >> تزریق بوتاکس بر روی چه چین و چروک هایی موثر می باشد

    در دهه های اخیر پیشرفت علم پزشکی به قدری بوده که توانسته روند پیری را به تاخیر بیندازد و ظاهر افراد را زیباتر، جوان تر و شاداب تر نشان دهد. یکی از پیشرفت های شگرف علم پزشکی در زمینه ی زیبایی تزریق بوتاکس می باشد.   تزریق بوتاکس بر روی چه چین و چروک هایی موثر می باشد؟   تزریق بوتاکس از روش های موثر و جذاب می باشد، که می تواند سن فرد را حتی تا ده سال جوان تر نشان دهد. کاربرد تزریق بوتاکس به زیبایی و جوانسازی محدود نشده و بسیاری از عارضه ها را که در سلامتی و زیبایی توامان موثر می باشد را می تواند بهبود بخشد. تزریق بوتاکس می تواند بسیاری از چین و چروک های پوست صورت و بدن را برطرف نماید، و پوست شما را جوان تر، صاف تر و زیباتر نشان دهد، اما یکی از شایعاتی که در بین افراد وجود دارد این است که بسیاری از افراد گمان می کنند که بوتاکس بر روی تمامی چین و چروک های پوست تاثیر می گذارد و باعث صاف شدن تمامی چین و چروک ها می شود، در حالی که قضیه بر خلاف این بوده و چنین مسئله ای از نظر پزشکی و علمی مورد تایید نمی باشد.   تزریق بوتاکس بر روی چه چین و چروک هایی موثر می باشد؟   حال سوالی که مطرح می شود این است که کاربرد تزریق بوتاکس در بر طرف کردن کدام نوع چین و چروک می باشد و با چه مکانیسمی چین وچروک صورت را بر طرف می کند؟ در ادامه با تمامی این سوالات پاسخ داده می شود، اما قبل از آن بهتر است که کمی در خصوص علل بروز چین و چروک پوست توضیحاتی مختصر داده شود تا به سوالات بتوان به راحتی پاسخ داده شود.

     

    >> علل بروز انواع چین و چروک پوستی و برطرف شدن آن ها توسط بوتاکس

    عوامل زیادی در ایجاد چین و چروک پوست موثر می باشند که این عوامل رابطه ی تنگاتنگی با سبک زندگی فرد دارد. از این عوامل می توان به مصرف سیگار و مشروبات الکلی، قرار گرفتن مداوم در برابر آفتاب، مصرف زیاد قند و چربی، عوامل عصبی و استرس زا، بیماری های خاص، مسائل ژنتیکی، استفاده ی زیاد از عضلات صورت، کاهش آب بدن و خشکی پوست، مصرف داروهای خاص از این دسته از عوامل می باشند. این عوامل باعث می شوند تا ساخت کلاژن و الاستین در بدن با کاهش چشمگیری روبرو شود و کاهش چشمگیر کلاژن سبب شل شدن بافت پوست شده و باعث ایجاد خطوط و چین و چروک در پوست می شود. بیشترین چین و چروکی که در پوست قابل مشاهده بوده و بیشترین تاثیر را در زیبایی فرد دارد، چین و چروک پاکلاغی یا چین و چروک دور چشم، چین و چروک خرگوشی یا چین و چروک روی بینی، خطوط بین دو ابرو یا خطوط اخم، خطوط اطراف لب یا خطوط لبخند می باشد. با تزریق بوتاکس می توان این چین و چروک ها را تا حد زیادی بهبود بخشید. گاهی اوقات در اثر نور زیاد خورشید چین و چروک های پوستی ظاهر می شود، دقت داشته باشید که چین و چروک هایی که در اثر نور خورشید بر روی پوست به وجود می آیند با تزریق بوتاکس برطرف نشده و قابل درمان نمی باشند و باید از روش های دیگری مانند هایفو تراپی برای درمان این چین و چروک ها استفاده کرد. در اکثر مواقع چین و چروک های پوست بر اثر کاهش کلاژن و الاستین بر روی صورت ظاهر می شوند، اگر علت اصلی این چین و چروک ها عدم ساخت کلاژن باشد، تزریق بوتاکس کمک زیادی به بهبود این چروک ها نمی کند و بهتر است که در کنار تزریق بوتاکس از روش های درمانی مکمل چون هایفوتراپی نیز استفاده شود. تزریق بوتاکس بر روی چین و چروک هایی موثر می باشد که در اثر فعالیت و انقباض زیاد ماهیچه ها بر روی پوست ظاهر شده باشند، در اثر فعالیت زیاد چین و چروک های سطحی و عمیق بر روی پوست ظاهر می شود که تزریق بوتاکس با فلج کردن موقت این ماهیچه ها خط و خطوط را از بین می برد. انقباض ماهیچه ها وقتی صورت می گیرد که مغز سیگنال هایی را از طریق استیل کولین به ماهیچه منتقل کرده و ماهیچه پس از دریافت پیام و رسیدن استیل کولین به عصب هایش منقبض می شود، بوتاکس پس از تزریق از طریق ماهیچه ها جذب شده و دریافت استیل کولین توسط ماهیچه به میزان چشمگیری کاهش می یابد، زیرا بوتاکس اعصاب را مسدود کرده و راه دریافت پیام عصبی سد می گردد. در نتیجه برای مدتی عضله آزاد و شل شده و در حالت استراحت قرار می گیرد، به همین سبب پوست صورت و بدن نیز از تنش های زیاد رهایی یافته و حالتی سفت و صاف پیدا می کند. دقت نمایید که تزریق بوتاکس یک روش موقت بوده و اگر هدف از تزریق زیبایی و جوانسازی باشد، ماندگاری آن 4 تا 6 ماه بوده و پس از آن باید تزریق مجدد صورت بگیرد. تزریق بوتاکس برای رفع خط و خطوط سطحی و متوسط موثر بوده و اگر برای چین و چروک عمیق می خواهید از این روش استفاده نمایید، بهتر است که از روش های درمانی مکمل چون لیزر و هایفوتراپی نیز بهره مند شوید.

     

    >> مراقبت های پس از تزریق بوتاکس

    تزریق بوتاکس در مطب پزشک و بدون نیاز به بیهوشی صورت می پذیرد. فقط در مواقعی که افراد حساسیت و ترس بالایی دارند، از بی حسی موضعی استفاده می شود. پس از تزریق می توانید به زندگی عادی خود بازگشته و فعالیت های روز مره خود را از سر بگیرید. اما دقت نمایید که تا چند ساعت فعالیت های شما محدود شده و برای جلوگیری از عوارض ناخواسته باید مراقبت هایی را انجام دهید. این نکته در خصوص بوتاکس صورت خصوصا ناحیه ی پیشانی باید مد نظر قرار بگیرد که چین و چروک های عمیق با تزریق یکباره رفع شدنی نیستند و بعضی از چروک ها برای برطرف شدن نیاز به تزریق چند باره دارند. بعد از تزریق بوتاکس بهتر است که تا 4 ساعت از دراز کشیدن و خوابیدن به شدت خودداری نمایید، گرفتن دوش آب گرم، قرار گرفتن در معرض حرارت تا 7 الی 8 ساعت بعد از تزریق توصیه نمی گردد. برخی از افراد گمان می کنند که بعد از تزریق بوتاکس حالات چهره ی آن ها مانند اخم کردن از بین می رود، در حالی که تصور اشتباهی بوده و چین و چروک های ناشی از این حالات از بین میرود مگر اینکه تزریق توسط شخصی نابلد و غیر متخصص انجام گردیده باشد که تزریق بوتاکس را در ماهیچه های اشتباه انجام داده باشد. بروز کبودی، التهاب، ورم، قرمزی و درد عادی بوده و پس از گذشت چند روز از بین می ورد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    پنجشنبه 2 اسفند 1397 - 13:41
    بازدید : 451

    تزریق ژل ضد چروک و مزایای آن

    >> تزریق ژل ضد چروک

    تزریق ژل ضد چروک یک روش موثر و کاربردی جهت از بین بردن چروک های صورت و بدن می باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری که برای پوست شما به ارمغان می اورد دارای مزایای مطلوبی نیز هست. از این رو روش تزریق ژل ضد چرک طرفدارانت زیادی دارد که با آگاهی از نوع و روش تزریق اقدام به استفاده از آن می کنند تا نتایج دلخواه را بر روی پوست خود مشاهده کنند.   تزریق ژل ضد چروک   با پیر شدن پوست، کلاژن که کمک بزرگی برای شکل دهی به پوست می کند از بین می رود و بدین ترتیب چین و چروک های موجود بر روی پوست به شکل عمیق و گسترده تر دیده می شوند. عوامل مختلفی می توانند موجب چروک شدن پوست شوند که مهم ترین آنها شامل آلودگی هوا، سیگار کشیدن و استرس می باشد. با از دست رفتن حجم صورت، گونه ها به طور کلی به شکل افتاده در می آیند بنابراین با استفاده از تزریق ژل ضد چروک می توان پوستی صاف و شفاف را به فرد بازگرداند.   تزریق ژل ضد چروک   در مواردی که بر روی پوست صورت چروک های عمیق ایجاد شده باشد می توان با استفاده از روش های غیر جراحی چروک های عمیق پوست را برطرف کرد. یکی از روش های غیر جراحی که به منظور رفع چروک های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد تزریق ژل ضد چروک می باشد. برای تزریق ژل ضد چروک افراد بالغی که در امتداد خط ابروی خود و همین طور اطراف لب ها و چشم علائم پیری را مشاهده می کنند و افراد بزرگسالی که از نظر وضعیت جسمانی در سلامت کامل به سر می برند می توانند از کاربردهای تزریق ژل بهره مند شوند.

     

    >> مزایای تزریق ژل ضد چروک

    از مهم ترین مزیت های تزریق ژل ضد چروک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1. تزریق ژل روشی غیر تهاجمی می باشد که دوره ی بهبودی آن کوتاه است و افراد می توانند پس از تزریق ژل فعالیت های روزمره خود را به راحتی انجام دهند.
    2. با کاهش میزان چین و چروک های پوستی فرد چهره ای جذاب و زیباتر خواهد داشت.
    3. با پر شدن حجم از دست رفته صورت با استفاده از تزریق ژل فرد صورتی نرم و جوان خواهد داشت.

    نحوه تزریق ژل ضد چروک بدین صورت است که این عمل به صورت سرپایی و با استفاده از بی حسی موضعی در مطب پزشک انجام می شود و با توجه به میزان تزریق بین 15 تا 20 دقیقه زمان نیاز دارد. هیالورونیک اسید مهم ترین گلیکوز آمینو گلیکان (یک قند طبیعی) در پوست می باشد که موجب انعطاف پذیری و قوام پوست می شود. وقتی این ماده به زیر پوست تزریق می گردد موجب حجیم شدن، نرم و هیدراته (آبدار) شدن پوست می شود. علاوه بر این هیالورونیک در رشد سلولی، عملکرد گیرنده های غشایی و چسبندگی نیز نقش مهمی دارد. زمانی که سن افراد بالا می رود هیالورونیک اسید موجود در پوست از بین می رود و موجب می شود تا چین و چروک های پوستی بر روی صورت نمایان شود. این مزایا موجب شده است تا هیالورونیک اسید به عنوان یک پرکننده پوستی مرغوب برای تزریق ژل مطرح شود و مورد استفاده قرار گیرد. تزریق ژل ضد چروک عوارض جانبی خاصی را ایجاد نمی کند فقط ممکن است پس از تزریق تورم خفیف، کبودی، قرمزی و درد خفیف ایجاد شود که در مدت زمان کوتاهی بین یک یا چند روز با استفاده از کمپرس سرد و داروهای ضد التهاب از بین می روند. میزان ماندگاری تزریق ژل ضد چروک با توجه به نوع ژل و میزان تزریق ژل متفاوت می باشد. مدت ماندگاری ژل تزریقی بین 6 تا 18 ماه متغیر است. مهم ترین مزیت ژل های تزریقی جدید نسبت به ژل های قدیمی این است که ژل های مرغوب جدید عوارض ژل های قدیمی را به صفر رسانده اند و امکان تغییر فرم حجم سازی را برای افراد امکان پذیر می کنند.

     

    >> موارد مورد توجه در تزریق ژل ضد چروک

    برای درمان چروک پوست با استفاده از روش تزریق ژل توصیه می شود به پزشک و متخصصین مجرب که در این زمینه از تجربه کافی برخوردار هستند مراجعه کنید تا این روش درمانی به بهترین نحو انجام گیرد و بتوانید به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کنید. حرکت عضلات صورت به هنگام خندیدن موجب ایجاد چین و چروک در پوست صورت شده و چروک هایی را ایجاد می کند که با نام خط خنده شناخته می شود. با گذشت زمان و افزایش سن چروک های پوست که به شکل عمیق تر دیده می شود موجب کاهش جوانی و زیبایی افراد می گردد. چین و چروک های پوست موجب می شود تا فرد مسن تر از سن واقعی خود به نظر برسد و در کاهش اعتماد به نفس افراد نقش مهمی را ایفا می کند. با آغاز روند پیری پوست، درم ترکیبات اصلی خود را که شامل کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می باشد از دست می دهد. کلاژن یک پروتئین مهم حفاظتی برای پوست به شمار می رود. الاستین موجب می شود تا پوست مقاومت بالایی در برابر چین و چروک داشته باشد و پوست سفتی خود را حفظ می کند. اسید هیالورونیک آب پوست را حفظ می کند و از این طریق موجب فرم دهی پوست می شود. ژل به عنوان ماده ای اثر بخش که از ترکیب اسید هیالورونیک تشکیل شده است روش درمانی موثر برای از بین بردن چین و چروک های پوستی می باشد. با توجه به این که اسید هیالورونیک به شکل طبیعی در بدن افراد وجود دارد، استفاده از روش تزریق ژل ضد چروک نیازی به تست حساسیت قبل از درمان ندارد زیرا با گذشت زمان به طور طبیعی در بدن فرد جذب می شود. روش تزریق ژل بدین صورت می باشد که پس از تشخیص پزشک برای انتخاب نوع ژل مقادیر کمی از ژل بطور مستقیم با استفاده از یک سوزن بسیار ریز به پوست تزریق می شود. پس از تمیز کردن ناحیه مورد نظر برای تزریق ژل از کرم های بی حس کننده جهت کاهش درد و ناراحتی بیمار استفاده می شود. در ارتباط با هزینه تزریق ژل ضد چروک می توان گفت که میزان هزینه این روش درمانی با توجه به نوع ژل و تعداد جلسات درمانی تعیین می شود. سن مشخصی که بتوان از روش تزریق ژل ضد چروک استفاده کرد وجود ندارد و تنها الزام آن این است که فرد باید بالغ باشد که بتواند از مزایای این روش درمانی بهره مند شود. مهم ترین کارایی تزریق ژل برای رفع چین و چروک های پوستی شامل موارد زیر می باشد:

    1. از بین بردن خط خنده
    2. از بین بردن خط اخم
    3. از بین بردن چین و چروک اطراف لب ( خطوطی که از طرف لب به سمت پایین و چانه می رود.)

    شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 13:55
    بازدید : 424

    هزینه کاشت مو در کشورهای دیگر

    >> هزینه کاشت مو در کشور های مختلف

    کاشت مو یک روش کاملاً علمی است که در تمامی کشورها از آن برای درمان طاسی در نواحی سر و حتی صورت استفاده می شود. مو به نوبه ی خود در زیبایی صورت بسیار مؤثر است و نبود آن برای هر کسی ناخوشایند است. از این رو از همان ابتدای استفاده از روش کاشت مو تا کنون روز به روز طرفداران این روش ها بیشتر می شوند و افراد بیشتری خود را به دست پزشکان متخصص و تکنسین های پیوند مو می سپارند.   هزینه کاشت مو در دیگر کشورها   هزینه کاشت مو بسته به روش اجرایی و میزان فولیکول مو که در بخش مورد نظر باید کاشت شود می تواند بسیار متغیر باشد. در کشور ها در کلینیک های مختلف هم تغییراتی در هزینه های مشاهده می شود. حال می خواهیم ببینیم در دیگر کشورها چه هزینه ای برای کاشت مو پرداخت می شود. هزینه متوسط پیوند مو در ایران بین 3.5 تا 8.5 میلیون تومان است.  

    هزینه کاشت مو در دیگر کشورها

     

    >> هزینه کاشت مو در کشورهای دیگر

    پیوند مو در کشورهای دیگر نیز هزینه های متعددی دارد. این هزینه ها بر اساس موارد مختلفی تعیین می شود. البته نمی توان گفت بالا بودن هزینه کاشت مو نشان دهنده ی بهتر بودن نتیجه کار است، همچنین در اکثر اوقات کاری که پزشکان در کشور ما انجام می دهند به دلیل تجربه ی بالاتر بهتر از نتایجی است که بیماران در کشورهای دیگر دریافت می کنند.  

    >> کاشت مو در ترکیه

    کشور ترکیه در صنعت توریسم حتی در بخش توریسم درمانی هم فعالیت بالایی دارد. کاشت مو نیز در این کشور به وفور صورت می گیرد. از این رو بیشترین پیوند مو نسبت به کشورهای عربی و انگلستان را به خود جذب می کند. قیمت پیوند مو و خدمات در این کشور مناسب تر از دیگر کشورهای اروپایی است. هزینه متوسط کاشت مو در ترکیه حدود 2000 یورو است که بسته به خدمات و کلینیک می تواند کمی بیشتر یا کمتر شود.  

    >> کاشت مو در هند

    ارزان ترین کشور برای پیوند مو مربوط به کشور هندوستان است. ولی مسافت بالایی که از کشورهای اروپایی تا هند وجود دارد و مهم تر از آن نداشتن اطمینان از خدماتی که در کلینیک های این کشور ارائه می شود نسبت به کشور ترکیه متقاضیان کمتری از کشورهای اروپایی دارد. هزینه متوسطی که برای کاشت مو در هند برآورد می شود 1000 یورو است که رقم بسیار مناسبی است.  

    >> کاشت مو در مجارستان

    مجارستان هم یکی از ارزانترین کشورهایی است که در اروپا اقدام به کاشت مو در آن هزینه کمتری در بر دارد. علاوه بر این مجارستان یکی از پرطرفدارترین مقاصد پیوند مو برای کشورهایی مانند آلمان، اتریش، سوئیس و ... است. سفرهای هوایی کم هزینه و خدمات پیوند مو خوب با قیمت پایین در این کشور مزید بر علت شده است. هزینه متوسط کاشت مو در مجارستان 1700 یورو است.  

    >> کاشت مو در لهستان

    لهستان نیز با قیمت بسیار مناسب ارائه خدمات پیوند مو را انجام می دهد. خدماتی از این قبیل در کشور لهستان هم دارای طرفداران زیادی است؛ زیرا پزشکان زیادی از آمریکا از سال 2000 به بعد در این کشور اقدام به بازسازی کلینیک کرده اند و به فعالیت خود ادامه دادند. این کلینیک ها کار خود را به صورت پیشرفته انجام می دهند و باعث شده اند تا جذابیت این عمل در کشور لهستان برای دیگر ساکنان اروپا بیشتر شود. علاوه بر این هزینه کاشت مو به طور متوسط در لهستان 1500 یورو است که قیمت مناسبی محسوب می شود.  

    >> کاشت مو در آمریکا

    یکی از اولین کشورهایی که در زمینه ی کاشت مو فعالیت خود را شروع کرد و عمل کاشت را توسعه داد، کشور آمریکا نوآوری هایی را هم در زمینه این عمل به وجود آورد و تحقیقات گسترده ای را صورت داد. حال یکی از گرانترین کشورها در این زمینه هم آمریکا است که هزینه متوسط این عمل بین 15000 تا 25000 دلار هزینه را به خود اختصاص داده است.  

    >> کاشت مو در تایلند

    کشور تایلند نیز یکی از سردمداران این عمل هستند و معتقدند بهترین جراحان را با قیمت پایین در خدمت افراد متقاضی کاشت قرار می دهند. هزینه متوسط کاشت در تایلند چیزی حدود 1000 یورو است که می توان اظهار داشت در واقع قیمت مناسب تری را نسبت به دیگر کشورها حتی ایران به خود اختصاص می دهد. همچنین در این کشور خدمات نیز به نحو احسن در اختیار بیماران قرار می گیرد. این کشور آسیای شرقی برای اهالی آسیا و حتی اروپا مقصدی خوب برای عمل های زیبایی زیر نظر پزشکان متخصص و ماهر است.  

    >> کاشت مو در بریتانیا

    یکی از بزرگترین کشورها در زمینه ی عمل زیبایی کاشت مو، بریتانیا است. زنان و مردان زیادی از کشورهای مختلف برای این عمل به این کشور سفر می کنند. هر چند هزینه کاشت در بریتانیا بالاست ولی خیلی از افراد آن را می پذیرند. هزینه متوسط این عمل در بریتانیا معادل 3000 تا 8000 پوند است. این کشور از تکنولوژی های برتر نیز در این زمینه استفاده می کند و نتایج پیوند مو نیز بسیار مطلوب و مورد توجه است.  

    >> هزینه کاشت مو در سایر کشورها

    در کشورهای دیگر نیز هزینه های متفاوتی برای این عمل مشاهده می شود. به عنوان مثال کاشت مو در اسپانیا حدود 2300 یورو، در فرانسه 4100 یورو، در هلند 3000 یورو هزینه متوسط در بر دارد. البته کیفیت کاشت و جراحی های زیبایی در کشور ما بسیار مورد قبول است به گونه ای که اکثر کشورهای حوزه خلیج فارس و حتی کشورهای اروپایی به خوبی به این امر واقفند. از این رو سالانه تعداد زیادی متقاضی از کشورهای اطراف به ایران می آیند تا از خدمات جراحی های زیبایی و پیوند مو توسط متخصصان خبره بهره ببرند. به همین علت اکثر ایرانیان ترجیح می دهند در کشور خود اقدام به کاشت بخش طاسی مو و جراحی های زیبایی بپردازند و نتایجی مطلوب هم می گیرند. این افراد با توجه به نیاز و هزینه خود می توانند از کلینک های مختلف که ممکن است محدوده ی قیمتی مناسب تری داشته باشند را پیدا کرده و از خدمات آن ها بهره ببرند. در این صورت اگر نیاز به ترمیم باشد دسترسی به فرد ارائه دهنده خدمات راحت تر است و نیازی به سفر به کشوری دیگر وجود ندارد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت مو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

     
    امیر علوی
    سه شنبه 30 بهمن 1397 - 14:41
    بازدید : 439

    آیا امکان رشد مجدد موهای زائد پس از لیزر موهای زائد وجود دارد

    >> بررسی رشد مجدد موهای زائد پس از لیزر موهای زائد

    لیزر موهای زائد در درمانگاه‌ها و کلینیک‌های معتبر و تایید شده زیبایی پوست و مو، می‌تواند بهترین تاثیر را برای از بین بردن موهای زائد شما را در پی داشته باشد. از بین بردن موهای زائد با لیزر یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش دائمی و همیشگی موهای زائد است. با این حال، میزان حذف مو و تعداد جلسات مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مورد نظر، از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود.   رشد مجدد موهای زائد پس از لیزر موهای زائد   به بیان ساده تر، در زمینه حذف موهای زائد با روش لیزر درمانی "به یک میزان و اندازه برای همه" وجود ندارد. عوامل زیادی وجود دارد که ممکن است اثربخشی حذف موهای زائد با لیزر را تحت تاثیر قرار دهد. از جمله این عوامل می‌توان به نوع پوست افراد، میزان رشد و رنگ موهای زائد ، تکنولوژی و فناوری دستگاه لیزر مورد استفاده و مهارت و میزان تسلط تکنسین و اپراتور هر درمانگاه و کلینیکی اشاره کرد.   رشد مجدد موهای زائد پس از لیزر موهای زائد   اگر چه این عوامل ممکن است بر روی روش انجام لیزر موهای زائد موثر باشد، اما اگر شما به یک درمانگاه و کلینیک معتبر و  تخصصی زیبایی پوست و مو که مجهز به کادر درمانی مجرب و آموزش دیده و بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018 باشد، مراجعه کنید؛ نتایج به مراتب بهتری دریافت خواهید کرد.  

    >> چگونه دستگاه‌های لیزر موهای زائد کار می کنند؟

    برای درک اینکه چرا جلسات متعدد برای دستیابی به نتایج دائمی از بین بردن موهای زائد تعیین می‌شود، باید بدانید که چگونه دستگاه‌های لیزر موهای زائد کار می کنند. در ادامه ما  تکنولوژی و فناوری مورد استفاده  در این زمینه را برای حذف موهای زائد بیشتر توضیح خواهیم داد. با استفاده از تکنولوژی دستگاه‌های مجهز به فناوری پیشرفته لیزر، تکنسین و اپراتور طیف‌ها و پالس‌های متمرکز از نور لیزر را به ناحیه‌ای که می خواهد موهای زائد برداشته شود، می‌تاباند. این طیف‌ها و پالس‌های نور لیزر در یک طول موج خاص تنظیم شده و تنها ملانین‌ و رنگدانه‌های تیره در موهای زائد را مورد هدف قرار می‌دهد و آنها را از بین می‌برد. اشعه‌های لیزر مستقیما به سمت فولیکول‌های مو می‌رود و آنها را از ریشه از بین می‌برد تا مجددا رشد نکنند. با این حال، لیزر تنها می تواند موهای زائد رشد یافته را مورد هدف قرار دهد، و تکنولوژی و فناوری‌های دستگاه‌های لیزر قدیمی تنها می‌توانستند موهای زائد افرادی که دارای موهای تیره و پوست‌های روشن بودند را از بین ببرند. به همین دلیل است که برای رسیدن به نتایج بهتر، پزشک متخصص جلسات متعدد لیزر موهای زائد را برای افراد مختلف تعیین می‌کند.  

    >> لیزر موهای زائد چه تاثیری می‌گذارد؟

    >>> مراحل رشد مو

    مو نه به صورت پیوسته، بلکه به صورت مرحله‌ای  رشد می‌کند، معمولا هر  4 تا 6 هفته بسته به قسمت و ناحیه‌‌ی بدن ، رشد تازه ای از مو اتفاق می‌افتد. در طول این دوره‌ها، سه مرحله مجزا و متمایز برای رشد موهای افراد وجود دارد:

    1. مرحله آناژن (مرحله رشد)
    2. مرحله کاتاژن (مرحله میانی)
    3. مرحله تلوژن (استراحت)

      فرآیند لیزر موهای زائد فقط در مرحله‌ی آناژن موثر است. خبر خوب این است که تقریبا 75٪ از موهای بدن شما در این مرحله رشد می‌کنند، زیرا طولانی‌ترین چرخه رشد موها در مرحله آناژن قرار دارد. از آنجایی که هر مویی را نمی‌توان در هر جلسه  با لیزر موهای زائد مورد هدف قرار داد، متوجه خواهید شد که برخی از موها چند هفته پس از اولین جلسه شروع فرآیند لیزر درمانی دوباره رشد می کنند. با این حال، موهای بیشتر و بیشتری در جلسات بعدی در مرحله‌ی آناژن مورد هدف  قرار می‌گیرند، که باعث کاهش کلی موها و  صاف و نرم شدن پوست می‌شود. به طور سنتی، لیزر موهای زائد تنها برای یک نوع از پوست و رنگ مو موثر بود. این به این دلیل است که تکنولوژی اولیه دستگاه‌های لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد صورت، لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد بیکینی، لیزر موهای زائد پا و لیزر موهای زائد بدن به صورت کلی تنها برای رنگ‌های متضاد پوست و مو یعنی موی تیره و پوست روشن موثر بود. این محدودیت باعث شده بود که تا چند سال پیش همه مردم تمایلی به از بین بردن موهای زائد خود با تکنولوژی و فناوری دستگاه‌های لیزر موهای زائد نداشته باشند و همگان از این روش و راهکار نوین و موثر استقبال نمی‌کردند. با این حال، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری دستگاه‌های مجهز به فناوری لیزر برای از بین بردن موهای زائد همگان قابل دسترس هستند. فناوری و تکنولوژی دستگاه‌های لیزر موهای زائد امروزی، بدون توجه به نوع پوست و رنگ موی افراد موهای زائد آنها را مورد هدف خود قرار می‌دهند.  

    >> دستگاه‌های IPL چگونه کار می‌کنند؟

    این دستگاه‌ها جایگزینی ارزان برای دستگاه‌های لیزر موهای زائد هستند. این دستگاه‌ها مجهز به فناوری لیزر نیستند بلکه دارای فلش لامپ‌های زنون هستند که نور چند طول موجی را برای از بین بردن موهای زائد به موضع مورد نظر می‌فرستند. پوست‌های روشن و موهای تیره ممکن است از این روش جواب بگیرند ولی این روش برای افراد دارای پوست تیره و موهای روشن زیاد جواب نمی‌دهد. به هر حال  لیزر سریع تر و موثرتر است. با استفاده از لیزر شما در زمان و پول خود صرفه جویی می‌کنید. تکنولوژی و فناوری لیزر قابل آموزش به تکنسین‌ها و اپراتورها است. بنابراین، اگر به دنبال گرفتن بهترین نتایج برای  حذف موهای زائد خود هستید از روش لیزر موهای زائد استفاده کنید. اما تکنولوژی و فناوری مورد استفاده دستگاه‌های لیزر موهای زائد بسیار اهمیت دارد. بنابراین در انتخاب درمانگاه و کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو توجه زیادی داشته باشید. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه و کمترین عوارض را از این روش بگیرید حتما به مراکز و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو مراجعه کنید. در این مراکز پزشکان متخصص زیبایی پوست و مو حضور دارند و به شما بهترین مشاوره‌ها قبل از شروع فرآیند لیزر درمانی و بهترین توصیه‌های در حین و پس از فرآیند را می‌دهند و همواره در کنار شما حضور دارند. همچنین کادر درمانی تمامی نکات ایمنی و بهداشتی را قبل در حین و پس از فرآیند برای بیماران و مراجعه کنندگان رعایت می‌کند تا تجربه‌ای بی نظیر از حضور در این مراکز کسب کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

    امیر علوی
    دوشنبه 29 بهمن 1397 - 13:21
    بازدید : 410

    محدودیت های تزریق بوتاکس چیست

    >> محدودیت های تزریق بوتاکس

    تزریق بوتاکس دارای کاربردهای گسترده ای می باشد و علاوه بر راهکارهای زیبایی برای درمان و بهبودی بسیاری از عارضه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال برای رفع درد مچ دست که در اثر گرفتگی ماهیچه و مشکلات عصب بروز پیدا کرده باشد، برای بهبود لرزش مچ دست و انگشتان دست، برای بهبودی لرزش پا، بهبودی دیستونی عضلات مختلف بدن مانند گردن، شانه، بازو، افتادگی و شل شدگی پوست اعضای مختلف بدن از جمله گردن، غبغب، پوست دست و پا، زاویه دار کردن صورت، کوچک تر کردن فک صورت، رفع چین و چروک و خط و خطوط صورت و بدن تزریق بوتاکس انجام می دهند.   محدودیت های تزریق بوتاکس   اما سوالی که برای بسیاری از افراد مطرح می شود این است که آیا تمامی افراد می توانند از تزریق بوتاکس بهره مند شوند یا نه؟ در جواب این سوال باید گفت، که پزشک متخصص قبل از تزریق بوتاکس وضعیت جسمانی و سنی فرد را به خوبی بررسی می کند و سپس مجوز تزریق بوتاکس را صادر می کند، این بدین معنی است که تزریق بوتاکس همراه با محدودیت هایی می باشد و فرد باید از نظر جسمی در شرایط تزریق بوتاکس قرار داشته باشد.   محدودیت های تزریق بوتاکس   این نکته را توجه نمایید که با توجه به اینکه تزریق بوتاکس در نواحی مختلف بدن صورت می گیرد، ممکن است برخی از بیماری ها و عارضه هایی که سبب محدودیت تزریق بوتاکس می باشد، برای تزریق در ناحیه ای خاص در نظر گرفته شده باشد نه در تمامی ناحیه ها. اما عواملی که سبب محدودیت های تزریق بوتاکس می شوند به دو دسته تقسیم بندی می شوند که می توان به عوامل موقتی و عوامل دائمی اشاره کرد. در ادامه به طور مفصل این عوامل را بحث خواهیم کرد.

     

    >> عواملی که به صورت موقت باعث محدودیت تزریق بوتاکس می شوند

    از عواملی که به صورت موقت باعث محدودیت در تزریق بوتاکس می شوند می توان به مصرف برخی داروها اشاره کرد. کاملا واضح است که هدف از مصرف دارو بهبودی یا کنترل بیماری می باشد. برخی داروها می باشند که باید دائما مصرف شوند و حتی مصرف آن ها به مدت یک یا دو روز هم به تعویق نیفتد. اگر بیماری فرد جزو بیماری هایی باشد که باید از تزریق بوتاکس اجتناب نمایند و قطع مصرف دارو هم حتی به مدت چند روز برای آن ها خطر آفرین می باشد، نباید به هیچ وجه بوتاکس تزریق نمایند. اما در برخی مواقع فرد برای بیماری ساده ای مثل عفونت خفیف ناشی از سرماخوردگی و یا رقیق کردن خون داروهایی را برای درمان و کنترل مصرف می کند، قطع این داروها به مدت چندین روز ضرر خاصی را متوجه فرد نمی کند و فرد به راحتی می تواند از روش های جایگزین استفاده نماید. این افراد می توانند به مدت یک هفته قبل از تزریق بوتاکس مصرف دارو را قطع نموده و محدودیت تزریق بوتاکس را از بین ببرند. از این دسته داروها می توان به ایبوپروفن، آسپیرین و ادویل، آلیو و موترین اشاره کرد. مصرف برخی از مکمل های غذایی چون قرص های ویتامینه یک هفته قبل از تزریق بوتاکس به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود، از این دسته از ویتامین هایی که باید 7 تا 8 روز قبل از تزریق قطع مصرف شوند می توان به ویتامین ای، روغن ماهی یا امگا 3 اشاره کرد. با وجود مزیت های زیادی که داروهای گیاهی و گیاهان دارند اما در برخی موارد باید برای انجام کارهای درمانی مصرف آن ها را محدود کرد، زنجبیل از این دسته از گیاهانی است که باید یک هفته قبل از تزریق مصرف آن قطع گردد. داروی گیاهی جینکوبیلوبا که برای جلوگیری از آلزایمر و افزایش حافظه استفاده می شود نیز از داروهایی می باشد که باید یک هفته قبل از تزریق بوتاکس کاملا قطع مصرف شود. مصرف آنتی بیوتیک هایی چون خانواده ی جنتامایسین، تتراسایکلین و داروهایی چون مهار کننده های آمینو گلیکوزیدی نیز 7 تا 14 روز قبل از تزریق بوتاکس نباید مصرف شوند. به طور کلی داروهای رقیق کننده ی خون، داروهایی که عضلات را شل می کنند، داروهای آرام بخش جزو داروهای محدود کننده ی تزریق می باشند و 7 تا 10 روز قبل از تجویز باید مصرف آن ها قطع شود.

     

    >> بیماری های محدود کننده ی تزریق بوتاکس

    با وجود مزیت های زیادی که تزریق بوتاکس دارد، اما برای برخی افراد نه تنها مزیتی در پی نداشته بلکه ممکن است افراد را با عوارض ناخوشایندی روبرو سازد. این افراد، افرادی می باشند که مبتلا به بیماری های خاص بوده و متاسفانه تزریق بوتاکس در آن ها نتیجه بخش نخواهد بود. قبل از تزریق بوتاکس بهتر است که ناحیه ی مورد نظر را بررسی نمایید. ناحیه ای که در آن قرار است بوتاکس تزریق شود باید عاری از زخم سطحی، زخم باز و عمیق، عفونت و تبخال باشد. عفونت و تبخال در ناحیه ی تزریق عوارض بسیار زیادی را در پی دارد و تزریق بوتاکس نتیجه بخش نخواهد بود. افرادی که به بیماری های ریوی مانند آسم و تنگی نفس مبتلا می باشند باید از تزریق بوتاکس اجتناب نمایند. بیماران مبتلا به میاستنی گراویس، بیمارانی که مبتلا به ضعف عضلانی می باشند نیز باید از تزریق بوتاکس اجتناب نمایند. افراد مبتلا به نارسایی های کلیوی و بیماری های مزمن کبدی نیز جزو افرادی می باشند که نباید بوتاکس تزریق نمایند. بیماران مبتلا به مشکلات انعقاد خون که داروهایی با دوز بالا مصرف می نمایند نیز باید از تزریق اجتناب نمایند. خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی می باشند، نباید به هیچ عنوان بوتاکس تزریق نمایند. بیماران مبتلا به ام اس نیز از نظر پزشکان نباید برای تزریق توکسین اقدام نمایند، اما در برخی موارد پزشکان برای بهبود لرزش های بدن آن ها مانند دست و انگشتان دوز کمی از بوتاکس را در ناحیه ی معینی تزریق می نمایند. بسیاری از افراد اظهار نظر می کنند که تزریق توکسین باکتری کلستریدیوم بوتولینوم یا همان بوتاکس محدودیت سنی به دنبال ندارد، در حالی که پزشکان متخصص قبل از تزریق بوتاکس سن فرد را نیز مد نظر قرار می دهند، به عنوان مثال تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک صورت زیر 18 سال مناسب نمی باشد. افراد بالای 70 سال نیز نباید بوتاکس تزریق نمایند.

     

    >> فعالیت هایی که بهتر است قبل از تزریق بوتاکس محدود شوند

    با توجه به اینکه برخی افراد بعد از تزریق توکسین با عوارضی چون تورم، کبودی، درد و التهاب و قرمزی مواجه می شوند، بهتر است که افراد از فعالیت هایی که سبب بدتر شدن این عوارض می شود جلوگیری نمایند. نوشیدن الکل، مصرف سیگار، مصرف برخی داروها از فعالیت هایی که باید محدود شود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    يکشنبه 28 بهمن 1397 - 13:39
    بازدید : 431

    10 مسئله که باید در مورد لیزر موهای زائد بدانید

    >> 10 مسئله در مورد لیزر موهای زائد

    لیزر موهای زائد یک راهکار و روش نوین برای از بین بردن موهای زائد است. قبل از شروع فرآیند لیزر درمانی برای از بین موهای زائدتان چند چیز وجود دارد که همه باید آنها را بدانند. ما 10 مسئله اصلی را که باید قبل از انجام لیزر موهای زائد بدانید، ذکر کرده ایم، که با دانستن آنها می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید.   10 مسئله در مورد لیزر موهای زائد

     

    1- لیزر موهای زائد چگونه کار می کند.

    در حالی که ما دوست داریم ادعا کنیم که این یک روش جادویی است، ولی واقعیت این است که از بین موهای با لیزر یک روش کاملا علمی و اصولی است! به عبارت ساده‌تر، این کار به این صورت انجام می‌شود: برای از بین بردن موهای زائد هر قسمتی از بدن پرتو لیزر دستگاه‌های مجهز به این فناوری مستقیم به سمت رنگدانه‌های فولیکول‌های موی آن قسمت، تابیده می‌شود. لیزر موهای زائد در شاخه پزشکی زیبایی پوست و مو قرار می‌گیرد و تحت نظارت قوانین سختگیرانه مجامع پزشکی قرار دارد. قبل از مراجعه به هر درمانگاه و کلینیک زیبایی پوست و مو برای لیزر درمانی حتما مطمئن شوید که آن مرکز مجهز به جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018 باشد.   10 مسئله در مورد لیزر موهای زائد

    2- قبل از لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید پرهیز کنید.

    اگر در دو هفته قبل از لیزر موهای زائد، پوستتان در معرض نور مستقیم خورشید قرار گرفته باشد، در این مراکز از پذیرش شما امتناع می‌کنند چرا که در این صورت اشعه‌های لیزر هر کدام از رنگدانه‌های روی پوست شما را می‌سوزاند. اگر دوست دارید در فصل تابستان در کنار ساحل دریا یا استخرهای روباز آفتاب بگیرید؛ بهتر است فصل پاییز یا زمستان را برای اینکار انتخاب کنید.  

    3- پوست خود را قبل از لیزر موهای زائد برنزه نکنید.

    هرگز قبل از لیزر موهای زائد پوست خود را برنزه نکنید. کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو که دارای مجوز و تایید شده هستند؛ هرگز افرادی که پوست خود را مدت کوتاهی قبل از مراجعه به این مراکز برنزه کرده‌اند؛ پذیرش نمی‌کنند. چرا که اشعه‌های لیزر پوست برنزه را می‌سوزانند و عوارض و مشکلات بدی را برای پوست این اشخاص در پی دارند.  

    4- قبل از لیزر موهای زائد ناحیه مورد نظر را با تیغ اصلاح کنید اما وکس نزنید.

    12 تا 14 ساعت قبل از لیزر درمانی، موهای زائد قسمتی از پوست بدنتان که قرار است اشعه‌های لیزر بر روی آنها تابیده شود؛ با تیغ اصلاح کنید. چرا که قرار نیست اشعه‌های لیزر به مدت طولانی بر روی پوست تابیده شود تا آن ناحیه مورد نظر را دچار سوختگی کند. اشعه‌های لیزر بر فولکول‌های ریشه مو تابیده می‌شود و آنها را از ریشه از بین می‌برد.  

    5- قبل از لیزر موهای زائد از کرم مرطوب کننده استفاده نکنید.

    در روز شروع لیزر درمانی باید پوست شما کاملا حالت طبیعی خود را داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که در آن روز پوست شما تمیز و عاری از وجود هر گونه کرم مرطوب کننده و دئودورانت بر روی آن باشد، این مسئله حتی باید تا 24 ساعت بعد از لیزر موهای زائد هم رعایت شود.  

    6- در مشاوره قبل از لیزر موهای زائد با پزشک مربوطه صادق باشید.

    در درمانگاه‌ها و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و زیبایی، قبل از شروع لیزر موهای زائد پزشک متخصص با بیمار و شخص مراجعه کننده ملاقات کرده و اطلاعاتی از بیماری‌های قبلی و فعلی پوستی وی می‌گیرد. صداقت داشتن و در جریان قرار دادن پزشک متخصص از تمامی بیماری‌ها و اطلاعات پزشکی خود، روند و جریان درمان را بهتر و مطابق میل شما پیش خواهد برد. چرا که پزشک متخصص این اطلاعات پزشکی در مورد شما را به همراه نوع پوست‌تان، در اختیار تکنسین و اپراتورهای مجرب، کارآزموده و آموزش دیده قرار می‌دهد تا بهترین نتیجه را بگیرید.  

    7- انتظارات معقولانه از فرآیند لیزر موهای زائد خود داشته باشید.

    قرار نیست در جلسه اول به نتیجه ایده آل و مورد انتظار خود برسید؛ این کار زمانبر است. همچنین نباید از هر روش درمانی‌ای انتظار داشته باشید که 100 درصد انتظارات و توقعات شما را برآورده کند. لیزر موهای زائد هم یک روش درمانی مثل دیگر روش‌های درمانی است و دریافت نتیجه مطلوب و مورد انتظار از آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. رشد مجدد موها در این روش به طور کامل از بین نمی‌رود، بلکه بسیار کمتر نسبت به دیگر روش‌ها می‌شود. برخی از عوامل بیولوژیکی و هورمون‌ها که برای هر فردی نسبت به فرد دیگر متفاوت است در رشد مجدد موها نقش دارد.

     

    8- برای گرفتن نتیجه مطلوب از لیزر موهای زائد ثابت قدم باشید.

    برای گرفتن بهترین نتایج از لیزر موهای زائد، در فواصل زمانی‌ای که تکنسین و اپراتور برای از سرگیری ادامه روند درمان تعیین می‌کند؛ حتما مراجعه کنید. از بین بردن موهای زائد با لیزر در یک جلسه اتفاق نمی‌افتد؛ بسته به محل درمان، نوع پوست افراد و میزان موهای زائد ناحیه مورد نظر؛ تعداد جلسات درمانی متغیر است. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد پا، لیزر موهای زائد صورت، لیزر موهای زائد بیکینی و لیزر موهای زائد بدن به طور کلی، برای هر قسمت تعداد جلسات متفاوتی نسبت به قسمت دیگر و نسبت به تعداد مو و نوع پوست افراد تعیین می‌شود.  

    9- برای بعد از لیزر موهای زائد، از محصولات توصیه شده استفاده کنید.

    پوست هر کدام از قسمت‌های تحت تاثیر اشعه‌های لیزر قرار گرفته ممکن است در مواجهه با گرما و حرارت نور خورشید تحت تاثیر قرار گیرد. به همین دلیل پزشک متخصص با توجه به نوع پوست هر فرد و میزان تحت تاثیر قرار گرفتن پوست او محصولات مراقبتی‌ای برای او تجویز کند. افراد حتما باید از محصولات مراقبت از پوستی توصیه شده توسط پزشک متخصص استفاده کنند. به یاد داشته باشید که پوست بدن شما بعد از لیزر درمانی تا 48 ساعت نسبت به حرارت و گرمی خورشید حساس است که در این زمان باید از آرایش کردن اجتناب کنید و از کرم‌های ضد آفتاب با SPF بالای 50 استفاده کنید.  

    10- بعد از لیزر موهای زائد از ورزش کردن و دوش گرم گرفتن اجتناب کنید

    ورزش کردن و دوش گرم گرفتن، هر دو فعالیت دمای بدن شما را افزایش می دهد و باعث می‌شود تا بدن‌تان عرق کند تا زمینه‌ی بالقوه‌ی رشد باکتری در آن ناحیه ایجاد شود. این امر می تواند منجر به عفونت یا رشد مجدد موهای زائد شود. بنابراین توصیه می شود حداقل 24 ساعت پس از لیزر موهای زائد از انجام هر گونه فعالیتی که ممکن است دمای بدن شما را افزایش دهد و فولیکول‌های مو را دردناک کند، خودداری کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    شنبه 27 بهمن 1397 - 13:49
    بازدید : 378

    آیا بیماران به انجام لیپوماتیک مجدد نیاز پیدا خواهند کرد؟

    >> لیپوماتیک مجدد

    داشتن یک اندام زیبا و جذاب آرزوی هر فردیست که محققان و پزشکان زیبایی با ابداع متد ها و روش های متنوع به دنبال دست یابی به آن بوده اند. در عصر حاضر لیپوماتیک از جمله شیوه های نوین تناسب اندام و لاغری موضعی بدن به شمار می رود اما با اینحال باز هم برگشت چربی ها بعد از لیپوماتیک و احتمال چاقی دوباره بعضی از بیماران را بسیار هراسان و نگران می کند. در واقع آن ها باید بدانند که این نگرانی کاملا بی مورد است و عدم نیاز به لیپوماتیک مجدد با اجرای سبک زندگی سالم امری دست یافتنیست.     لیپوماتیک مجدد

     

    >> آیا بیماران به انجام لیپوماتیک مجدد نیاز پیدا خواهند کرد؟

    همانطور که می دانید شیوه های مختلفی جهت لاغری موضعی وجود دارد. روش هایی مانند لیپولیز، لیپوماتیک و لیپوساکشن همگی با استفاده از دستگاه هایی خاص برای حذف چربی های زاید بدن در اندام هایی که دچار چاقی موضعی هستند بکار می رود. برای اکثریت افراد که تفاوت این روش ها را نمی دانند در نگاه اول هیچ فرقی بین آن ها برایشان وجود ندارد و معمولا نتیجه نهایی و میزان هزینه ای که قرار است بپردازند برایشان از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.   لیپوماتیک مجدد   لذا یکی از مهم ترین سوالاتی که در ذهن افراد شکل می گیرد اینست که آیا آن ها مجددا هم به انجام جراحی لاغری نیاز پیدا خواهند کرد یا خیر؟ انواع روش های نام برده شده جهت تخلیه چربی های اضافی در بدن فرد دارای اضافه وزن را از شر چربی های اضافی رهایی می بخشد اما نباید فراموش کرد که ماندگار بودن نتایج و نوع عوارض و هزینه ای که برای لاغر شدن بکار می رود همگی در روش های یاد شده با هم متفاوت خواهد بود. در حال حاضر لیپوماتیک از جمله جدیدترین متد هایی می باشد که برای کاهش حجم چربی های اندام ها توسط جراحان زیبایی حاذق در کلینیک های تخصصی انجام می شود و توانسته است با نتایج درخشانی که از خود برجای گذاشته میزان برگشت پذیری چربی ها را به زیر دو درصد برساند. در نتیجه به انجام لیپوماتیک مجدد نیازی نخواهد بود. بدین ترتیب توصیه و پیشنهاد اکثر جراحان زیبایی اینست که آن ها یک روش ایمن و با نتایجی ماندگار را کمترین عوارض ممکن را به همراه دارد انتخاب کنند و آن چیزی نیست جز روش لیپوماتیک که با آخرین متد جراحی روز دنیا انجام می شود.  

    >> آیا اعتماد به لاغری با روش لیپوماتیک درست است؟

    در جراحی لیپوماتیک به این دلیل که چربی های مازاد یک اندام به صورت مایع از آن تخلیه می شود، تغییر سایز و فرم اندام را می توان به راحتی مشاهده نمود. تا کنون انجام لیپوماتیک مجدد بسیار نادر بوده است و افراد یک اندام را دوبار تحت جراحی لیپوماتیک قرار نمی دهند. این امر به دلیل قابل اعتماد بودن و نوع عملکردی است که در این روش مشاهده می شود. در حقیقت در جراحی لیپوماتیک سلول های چربی از اندام خارج می شوند و حتی اگر فرد باز هم چاقی را پس از آن تجربه کند میزان آن در اندام جراحی شده بسیار اندک خواهد بود. در لیپوماتیک چربی هایی که در زیر پوست قرار دارند تخلیه می شوند. اگر فرد پس از جراحی مراقبت های لازم را انجام دهد و با رعایت رژیم غذایی سالم در حفظ سلامت بدن خود کوشا باشد هرگز نیازی به لیپوماتیک مجدد نخواهد داشت. برخی از افراد با توجه به اینکه می دانند از میزان سلول های چربی بدن کاسته شده است لذا با خیال راحت و اطمینان ازینکه چاق نخواهند شد به پرخوری و نارعایتی می پردازند. در این رابطه باید حتما این موضوع را ذکر کرد که با مشاهده کاهش سایز کم، شکم، پهلو یا ... نباید چاقی بدن را فراموش کرده و با خیال راحت به روال عادی گذشته پرداخت. شاید لیپوماتیک مجدد برای اندام مورد نظر نیاز نباشد اما سایر اندام ها دچار چاقی مفرط می شوند و مهم تر از همه اینکه تناسب اندام و همنواختی ظاهری آن ها از بین می رود. پس بهتر است که با پیشگیری سبک زندگی درست و سالم به سلامت و لاغر بودن اهمیت داد. توجه کنید که متخصصان زیبایی اظهار دارند لیپوماتیک مجدد خیلی کم و به ندرت اتفاق می افتد و در واقع هیچ کدام از بیماران این درخواست را نخواهند داشت. برای اینکه سایر اندام ها نیز چاق نشوند و فرد بتواند همیشه یک روال مناسب و ایده آل را به دنبال داشته باشد بهتر است که از رعایت رژیم های غذایی سالم و ورزش غافل نشود.  

    >> با لیپوماتیک یک زندگی سالم را آغاز کنید

    برخی از بیماران میزان هزینه ای که قرار است برای لیپوماتیک در نظر بگیرند را بالا می دانند اما هنگامی که نتایج حاصل از آن را می بینند از اینکه این روش را انتخاب کردند بسیار ابراز خرسندی می کنند. داشتن انگیزه برای اینکه افراد بتوانند سالم زندگی کنند امر مهمیست و پس از انجام جراحی لیپوماتیک می توان هم از شر چربی های مازاد اندام چاق بدن خلاص شد و هم به دنبال آن یک زندگی سالم و یک سبک جدید و درست از آن را در پیش گرفت. رعایت یک رژیم غذایی مناسب که در آن افراد شیرینی و کربوهیدرات کمی را مصرف می کنند و به طور منظم و روزانه ورزش می کنند افراد را وارد الگوی مناسب از زندگی خواهد کرد. جالب است بدانید که انجام این راهکار نه تنها موجب انجام لیپوماتیک مجدد نمی شود، بلکه بسیاری از بیماری های جانبی از جمله کبد چرب را نبر برطرف می کند. نکته قابل اهمیت اینجاست که رعایت های بعد از عمل به قدری مهم است که وقتی افراد مراجعه کننده در جلسه مشاوره با پزشک متخصص خود صحبت می کنند در صورتی که قصد اجرای الگو های درست را نداشته باشند، جراح به آن ها پیشنهاد عمل نخواهد داد چرا که می توانند وزن قبلی خود را مجددا بدست آورند حال با این تفاوت که چربی ها در سایر اندام ها جمع می شوند و چاقی را به وجود می آورند.  

    >> حذف لیپوماتیک مجدد و زیباتر شدن سایر اندام ها

    در روش پیکرتراشی لیپوماتیک، لاغر شدن و لاغر ماندن بدن بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است. استفاده از امواج اینفراسونیک برای به وجود آوردن لرزش و نوسان در ناحیه مورد نظر سبب می شود که چربی ها به بهترین نحو ممکن خارج شوند. عدم خراب شدن چربی هایی که جدا شده اند نیز موجب می شود که بتوان مجددا آن را برای زیباتر شدن سایر اندام های بدن بکار برد. لذا به جای اینکه فرد ماده موثری را از دست دهد می تواند سبب زیبایی و جذابیت سایر اندام های بدن نیز شود. لذا با حذف لیپوماتیک مجدد از طریق اجرای سبک زندگی سالم و استفاده از چربی های خرد شده برای افزایش میزان جذابیت سایر اندام ها شما می توانید از برترین روش لاغری دنیا بهره مند شوید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    جمعه 26 بهمن 1397 - 13:08
    بازدید : 403

    لیپوماتیک زنان و کاربرد های آن

    >> لیپوماتیک زنان و کاربرد های آن

    بانوان به نسبت بیشتری در مقایسه با آقایان تمایل دارند تا اندام هایی زیبا و جذاب داشته باشند. چاق بودن بعضی از اندام ها مانند شکم، پهلو و ران ها موجب می شود تا زیبایی اندام برهم بخورد و فرد آرزوی خلاصی از شر چربی های اضافی را داشته باشد. عمل لیپوماتیک از جمله روش های پیشرفته ای است که با ساکشن چربی های مازاد لاغری را برای بانوان راحت کرده است. لیپوماتیک زنان از تکنولوژی دقیقی بهره مند می باشد که آن را نسبت به سایر روش های قدیمی تر متمایز و متفاوت کرده است.   لیپوماتیک زنان

     

    >> لیپوماتیک زنان چیست؟

    لیپوماتیک زنان روشی نوین و جدید جهت تخلیه کردن چربی های بدن است که بسیاری از بانوان به دلیل نتایج شگرف آن سطح رضایت قابل توجهی را اعلام کرده اند. خوشبختانه عمل لیپوماتیک در بانوان در مقایسه با شیوه های لاغری دیگر مانند لیپوساکشن از عملکرد بهتری برخوردار است. این متد در یک جلسه سبب خروج میزان زیادی از چربی های اندام می شود.   لیپوماتیک زنان   در نتیجه بانوانی که با رژیم نمی توانند به لاغری مورد نظر در اندام خود برسند نیازی نیست که روش های سخت یا طاقت فرسا را امتحان کنند. لیپوماتیک می تواند از بهترین راهکار هایی باشد که کمک شایانی به آن ها خواهد کرد. این روش با استفاده از یک ابزار فلزی به نام کانولا انجام می شود. کانولا با وارد شدن به بافت چربی های اندام، سبب ایجاد ارتعاشات و لرزش هایی می شود که در ریز و خرد شدن سلول های چربی نقش اساسی دارد. در نتیجه سلول ها شل می شوند و توسط مکش این دستگاه از ناحیه خارج خواهند شد. جالب اینجاست که یکی از بهترین مزایای لیپوماتیک زنان عدم آسیب رسانی به سلول های چربی است. بخصوص در زنان به علت اینکه تخلیه چربی ها دارای کاربرد های بیشتری در مقایسه با مردان می باشد آن ها می توانند با خارج کردن چربی های بدنشان به سایر نقاط بدن مانند سینه و باسن که دارای متقاضیان زیادی برای انجام پروتز می باشد نیز کمک کنند. سالم بودن و قابل استفاده بودن چربی های اضافی امکان تزریق آن ها را به سایر اندام ها می دهد و شانس اینکه شما بتوانید هم با لیپوماتیک و هم با تزریق چربی زیبایی چند برابری را بدست آورید را میسر می کند.  

    >> لاغری با لیپوماتیک زنان

    شاید برای شما نیز جای سوال باشد که چگونه می توان چاقی اضافی یک اندام را بدون بازگشت تجربه کرد. این دغدغه که برای زنان جامعه به یک معضل تبدیل شده است با انجام عمل لیپوماتیک برطرف خواهد شد. لیپوماتیک شامل چیزی حدود 600 ارتعاش در یک دقیقه می باشد که با تاثیر قابل توجهی که در خرد کردن سلول های چربی دارد، آن ها را کاملا ریز کرده و سپس به بیرون هدایت می کند. در روش لاغری لیپوماتیک، لاغری اندام تنها گزینه ای نیست که افراد به آن دست پیدا می کنند، بلکه لاغری به همراه یک پوست صاف و بدون تحمل هیچگونه عارضه جانبی از مهم ترین تاثیرات این روش است. لیپوماتیک زنان اندام آن ها را بسیار خوش فرم کرده و اندامی زیبا و تراشیده را در اختیارشان می گذارد. از آنجایی که زنان به زیبایی و یک داشتن یک هیکل بی عیب و نقص و جذاب تمایل زیادی از خود نشان می دهند، روش های مدرن لاغری اندام های بدن برایشان بسیار کاربردی خواهد بود.  

    >> کاربرد های لیپوماتیک زنان

    با توجه به اینکه برخی از اندام های بدن بیشتر دچار چاقی موضعی می شوند اما این روش برای نواحی مختلف به طور معمول کاربرد دارد. حتی ساق پا و نواحی اطراف زانو و در ناحیه صورت و غبغب نیز می توان از فواید عمل لیپوماتیک بهره مند شد.  

    >> ویژگی های لیپوماتیک زنان

    1. متدی نوین و جدید که بسیاری از عوارض سیستم ها و روش های قبلی لاغری موضعی را به همراه ندارد.
    2. استفاده از انرژی مافوق صوت در روش لیپوماتیک آن را به یک متد منحصربفرد تبدیل کرده است.
    3. زمان عمل لیپوماتیک بسیار کوتاه است و نیاز به صرف وقتی طولانی ندارد.
    4. عوارض جانبی حاصل از این روش بسیار کم و محدود می باشد.
    5. با حذف بیهوشی کامل از این روش لاغری طرفداران زیادی به سمت انجام آن جذب شده اند.
    6. کوتاه بودن دوران نقاهت لیپوماتیک زنان یک نکته مثبت و مفید برای آن هاست.
    7. پس از لیپوماتیک، بانوان دیگر نیازی به لیفت پوست ناحیه ندارند و با مکانیزمی که این روش داراست پوست بخودی خود کشیده و صاف خواهد شد.
    8. خطر ایجاد آمبولی در این روش بسیار پایین است و به ندرت رخ می دهد.

     

    >> لیپوماتیک زنان در ناحیه شکم

    زنان برای اینکه یک شکم صاف و تخت داشته باشند معمولا از رژیم های لاغری استفاده می کنند. متاسفانه این رژیم ها در برخی از موارد پاسخگوی نیاز فرد نیست و با اینکه میزان حجم چربی های کل بدن را کمتر می کند اما در برخی از اندام ها هنوز هم چاقی موضعی دیده می شود. شکم یکی از این اندام هاست که بیشترین تقاضا را برای لیپوماتیک دارا می باشد. زنان پس از لیپوماتیک این ناحیه با یک شکم تخت و زیبا روبرو می شوند که هیچگونه سلول چربی اضافی ندارد. بدین ترتیب پوشیدن لباس هایی جذب که بیرون زدن شکم تیپ و هیکل را برهم نریزد برای آن ها بسیار لذت بخش می شود. ناهمواری ها و چاقی موضعی شکم در برخی از مواقع نوع نشستن و انجام تمرینات ورزشی را نیز سخت می کند. لیپوماتیک برترین متدی است که در حال حاضر در سراسر نقاط جهان و در کلینیک های زیبایی به کار می رود تا افراد بتوانند مشکلات چاقی موضعی آن را برطرف نمایند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    پنجشنبه 25 بهمن 1397 - 13:28
    بازدید : 390

    لیزر موهای زائد پا و مزایای آن

    >> چرا باید برای از بین بردن موهای زائد پا از لیزر موهای زائد استفاده کنیم؟

    لیزر موهای زائد پا بهترین روش برای زنان برای داشتن پاهای صاف، نرم و کاملا بدون مو است. چرا که همه زنان بی شک عاشق پاهای صاف و کاملا بی مو هستند. برای مدت زمان طولانی‌ای تنها دو گزینه اصلی برای زنان برای از بین بردن موهای زائد پاهایشان وجود داشت: تراشیدن با تیغ یا وکس زدن. تراشیدن موهای زائد پا در زیر دوش و حمام به عنوان بزرگترین قسمت بدن کاری خسته کننده و ضجرآور است که تمام وقت شما را می‌گیرد.   لیزر موهای زائد پا   هرچند به نظر می‌رسد که اصلاح موهای زائد پا با تیغ کار راحتی باشد ولی واقعا کار سختی است. مهم نیست هر چند وقت یکبار موهای پایتان را اصلاح کنید، آن چیزی که مهم است، فقط چند روز قبل از رشد مجدد موهای پایتان است. ذکر نکاتی چون جوش‌های قرمز رنگ، در آوردن موهای دردناک و خارش بعد از اصلاح موهای زائد پا با تیغ هم خالی از لطف نیست.  

    >> لیزر موهای زائد پا بهتر از وکس زدن و تیغ زدن

    حال تصور کنید که زمان زیر دوش رفتن و استحمام خود را نصف کنید. در نظر بگیرید چه چیزی می‌تواند شما را از بیدار شدن خواب صبحگاهی خوشحال و یا چه چیزی می‌تواند شما را از بیدار شدن خواب صبحگاهی پشیمان کند.   لیزر موهای زائد پا   لیزر موهای زائد پا بهترین خبری است که شما از آن استقبال خواهید کرد. با لیزر موهای زائد پا دیگر تا مدت‌ها خیالتان از رشد مجدد موهای زائد این ناحیه راحت می‌شود و دیگر استحمام صبحگاهی لذت بخشی تجربه خواهید کرد. اما وکس زدن هم می‌تواند برای مدت طولانی پاهای شما را نرم تر کند، اما به قیمتش نمی‌ارزد. درست است که وکس زدن به نسبت تیغ زدن، موها را بهتر از ریشه جدا می‌کند و مدت زمان طولانی تری به نسبت اصلاح با تیغ طول می‌کشد تا مجددا موها رشد کنند اما به درد و قیمت آن نمی‌ارزد و همچنان بهترین روش لیزر موهای زائد است. چرا که در وکس زدن ممکن است پوست افراد بسوزد و پس از آن شل شود یا از فرم و شکل اولیه خود درآید. لیزر موهای زائد اگر در کلینیک و مراکز تخصصی زیبایی پوست و مو انجام شود، تاثیر بهتری می‌گذارد. چرا که در آنجا این عمل زیر نظر پزشک متخصص زیبایی پوست و مو و توسط اپراتور و تکنسین‌های مجرب، کارآزموده و آموزش داده شده انجام می‌شود. مراجعه به مراکز غیر مجاز و زیر نظر تکنسین و اپراتورهای آموزش ندیده ممکن است ضررهای جبران ناپذیری به سلامتی شما وارد کند.  

    >> لیزر موهای زائد پا چطور کار می‌کند؟

    قبل از لیزر موهای زائد نباید پوست خود را برنزه کرده و در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید. قبل از اینکه فرآیند لیزر موهای زائد پا شروع شود، پزشک متخصص زیبایی پوست و مو نوع پوست شما را تعیین می‌کند. چرا که نوع پوست در تعیین اینکه برای از بین بردن موهای زائد از چه دستگاهی استفاده، تا چه میزان اشعه لیزر تابیده شود و قیمت و تعداد جلسات مراجعه چقدر باشد؛ مهم است. این نکات در اختیار اپراتور یا تکنسین مجرب و آموزش دیده قرار می‌گیرد تا او بتواند به بهترین نحو ممکن بدون آسیب زدن به پوستتان موهای زائد پاهایتان را با لیزر از بین ببرد. در حین لیزر درمانی هم اپراتور و هم شخص بیمار و مراجعه کننده باید عینک مخصوص بزنند تا اشعه‌های لیزر آسیبی به چشمان افراد نزند. اشعه‌های لیزر به صورت متمرکز بر روی رنگدانه‌های فولیکول مو تابیده می‌شود و آنها را از بین می‌برد. این اشعه‌ها تنها به سطح خارجی پوست و تا ریشه‌های مو نفوذ می‌کند و آسیبی به سطوح داخلی پوست و اندام داخلی نمی‌زند. قیمت لیزر موهای زائد پا بسته به نوع پوست افراد دارد. چرا که این روش برای پوست‌های روشن به نسبت پوست‌های تیره زودتر جواب می‌دهد و افرادی که پوست‌های تیره دارند باید جلسات بیشتری به نسبت افراد دارای پوست‌های روشن مراجعه کنند و هزینه بیشتری متقبل شوند. برای پوست‌های تیره چون گرما و حرارت را زودتر جذب می‌کنند لیزر درمانی باید توسط تکنسین و اپراتور مجرب انجام شود تا او با تابیدن طیف نور کمتر لیزر از سوختگی آن پس از آن جلوگیری کند. برای افرادی که آستانه تحمل و درد پایین تری دارند قبل از تابش اشعه‌های لیزر بر روی پاهایشان از ژل بی حس کننده استفاده می‌کنند. هرچند پوست این افراد در جلسات بعدی به درد اندک لیزر موهای زائد عادت کرده و دیگر نیازی به استفاده از این مواد در جلسات بعدی ندارند.  

    >> آیا لیزر موهای زائد روش و راهکاری رایج و معمول است؟

    لیزر موهای زائد به عنوان یک روش حذف مو، نسبتا جدید است. هرچند در ابتدا دستگاه‌های معدودی با قابلیت تابش طیف نور کمی از لیزر تنها برای از بین بردن موهای زائد قسمت‌های معدودی از بدن وجود داشت اما در طول این سال‌ها با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه‌های لیزر موهای زائد جدیدتر و پیشرفته تر در اختیار افراد قرار گرفته است. به طوری که در مراکز و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018 برای از بین بردن موهای زائد تمام قسمت‌های بدن وجود دارد. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد صورت، لیزر موهای زائد بیکینی، لیزر موهای زائد پا و لیزر موهای زائد بدن به طور کلی در تمامی این کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو و با بهترین دستگاه‌ها کاملا با رعایت شرایط ایمنی و بهداشتی صورت می‌گیرد تا شخص بیمار و مراجعه کننده بهترین بازخورد و نتیجه را از حضور خود به این مراکز بگیرد. امروزه از بین بردن موهای زائد با لیزر به عنوان یک روش دائمی، همیشگی و بسیار موثر شناخته می‌شود و این باعث شده است که این شیوه رایج ترین روش حذف موها شود. همانطور که مردم از وکس زدن احساس درد می‌کنند و از اصلاح کردن با تیغ خسته می‌شوند، اما هنوز هم می‌خواهند پاهای بی مو و صاف داشته باشند، لیزر موهای زائد در حال حاضر بهترین گزینه برای از بین بردن موهای زائد است. با لیزر موهای زائد علاوه بر از بین بردن موهای زائد، اصلاح منافذ پوست هم صورت می‌گیرد. این مسئله باعث می‌شود تا پس از پایان دوره درمانی پوستی صاف و درخشان داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    چهارشنبه 24 بهمن 1397 - 13:26
    بازدید : 438

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 290
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه