www.rozclinic.com ورود به سایت رسمی کلینیک پوست و مو رز

خوش آمدید

وبلاگ متصل به وب سایت رسمی کلینیک پوست و مو رز

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    تزریق ژل به نوک بینی و مزایای آن

    >> تزریق ژل به نوک بینی

    تزریق ژل به نوک بینی با استفاده از روش های مناسبی که توسط متخصصان این امر رایج می باشد صورت می گیرد. این تزریق به دلایل مختلفی برای نوک بینی انجام پذیر است و در ترمیم و بازسازی نوک بینی برای زیبایی بیشتر تاثیر بسزایی دارد. امروزه با پیشرفت علم پزشکی روش های مختلفی برای زیباسازی و تغییر فرم بینی غیر از روش جراحی بینی وجود دارد که تزریق ژل را می توان یکی از رایج ترین روش های غیر جراحی به شمار آورد. تزریق ژل برای بینی های افتاده و بینی هایی که دارای برآمدگی و قوز می باشند می تواند مورد استفاده قرار گیرد.   تزریق ژل به نوک بینی   در ترمیم این ناحیه از صورت برای رفع عدم تقارن موجود و مشاهده شده روی بینی و اصلاح نوک بینی نیز می توان از تزریق ژل استفاده کرد. زمانی که نوک بینی فردی افتادگی پیدا کرده باشد و یا به دلایل مختلف مانند وارد شدن ضربه به بینی فرم آن تغییر پیدا کرده باشد با تزریق مقدار مشخصی از ژل که توسط پزشک تعیین می شود می توان فرم بینی را اصلاح کرد و فرمی زیباتر را در بینی به وجود آورد.   تزریق ژل به نوک بینی   با توجه به این که نوع ژل و میزان تزریق ژل برای نوک بینی های افتاده در شکل نهایی بینی تاثیر مستقیم دارد بهتر است بیمار به پزشک و متخصصین مجربی که در این زمینه تجربه کافی دارند مراجعه کند. اگر تزریق ژل بینی توسط متخصصین با تجربه انجام شود میزان تزریق و نوع و محل تزریق به درستی انتخاب می شود و حجم مناسبی برای نوک بینی جهت رفع ایرادات موجود ایجاد می کند که با سایر اجزای صورت نیز تناسب داشته باشد. تزریق ژل به نوک بینی با بی حسی انجام می شود و در واقع ژل های تزریقی نیز حاوی مواد بی حس کننده می باشند در نتیجه به هنگام تزریق فرد احساس درد نخواهد داشت و می تواند تزریق را به راحتی تحمل کند.  

    >> موارد مورد توجه در تزریق ژل به نوک بینی

    عوارض جانبی پس از تزریق ژل به نوک بینی شامل خون مردگی و تورم بر روی پوست بینی می باشد که به صورت موقت است و پس از تزریق تا چند ساعت بر روی پوست بینی دیده می شود. همچنین برای چند روز بینی به لمس حساس می باشد اما این شرایط موقتی بوده و پس از گذشت چند روز از تزریق برطرف خواهد شد و فرد احساس ناراحتی در این ناحیه نخواهد داشت. ژل های تزریقی انواع مختلفی دارند که هر یک دارای ویژگی ها و عوارض مخصوص به خود هستند و از مواد مختلفی تشکیل شده اند به همین دلیل هر نوع ژل تزریقی برای نواحی خاصی از بدن می تواند مورد استفاده قرار گیرد و میزان تزریق و نحوه تزریق آنها نیز با یکدیگر متفاوت می باشد. پس از تزریق ژل به نوک بینی نیاز است تا بیمار نکات مختلفی را رعایت کند تا به نتیجه مطلوب برسد. مهم ترین مراقبت های بعد از تزریق ژل به نوک بینی که که بر عهده بیمار می باشد شامل موارد زیر است : 1- پس از تزریق ژل به بینی بیمار باید تا مدتی از خوابیدن بر روی صورت خود خودداری کند و به بینی فشار وارد نکند. 2- از قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و نور آفتاب پرهیز کند. 3- پس از تزریق ژل به نوک بینی برای مدتی از انجام عمل های لیزری بینی خودداری کند زیرا استفاده از لیزر در مدتی که ژل به بینی تزریق شده است موجب ایجاد زخم و التهاب در بینی می گردد. 4- از به کار بردن مواد آرایشی بر روی ناحیه درمان شده خودداری کنید تا از این طریق مانع ایجاد عفونت در محل درمان شوید. تزریق ژل به نوک بینی با توجه به نوع ژل  ممکن است در یک جلسه انجام شود و یا جلسات بیشتری برای تزریق نیاز باشد که در صورت نیاز با تشخیص پزشک، اصلاحات جزئی بینی در جلسات بعد انجام می شود. یکی از مهم ترین مزیت های تزریق ژل به نوک بینی این است که نتیجه درمان و شکل نهایی بینی بلافاصله پس از درمان مشاهده می شود. میزان ماندگاری ژل های تزریقی که برای نوک بینی مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت می باشد و با توجه به نام و نوع ژلی که برای تزریق استفاده می شود می تواند از یک سال تا دو سال و نیم ماندگاری داشته باشد.  

    >> مزایای تزریق ژل به نوک بینی

    از دیگر مزیت های انتخاب این روش تزریقی برای اصلاح نوک بینی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1- پرداخت هزینه کمتر برای اصلاح فرم بینی: از مهم ترین مزیت های استفاده از روش غیر جراحی تزریق ژل به نوک بینی پرداخت هزینه کمتر برای درمان است و افرادی که به دلیل عدم توانایی مالی نمی توانند هزینه های عمل جراحی را پرداخت کنند می توانند از این روش درمانی با بهره مندی از نتایج مطلوب و دلخواه استفاده کنند. 2- نیمه ماندگار بودن نتایج حاصل از تزریق ژل به نوک بینی: زمانی که فرد برای جراحی بینی خود تردید دارد می تواند این روش نیمه ماندگار را انتخاب کند زیرا استفاده از روش تزریق ژل به نوک بینی برای مدت زمان محدودی ماندگاری دارد و پس از گذشت چند ماه بینی به حالت طبیعی باز می گردد. 3- تزریق ژل روشی غیر تهاجمی می باشد: تزریق ژل به نوک بینی بدون نیاز به عمل جراحی و تنها با چند سوزن به بینی انجام می شود و روشی غیر تهاجمی به شمار می رود. 4- پس از تزریق ژل به نوک بینی بیمار نیاز به ریکاوری ندارد: با استفاده از این روش درمانی بیمار نیازی به استراحت پس از تزریق ژل ندارد. همچنین بیمار می تواند پس از تزریق ژل فعالیت های روزمره خود را به راحتی انجام دهید. زمان تزریق ژل تنها کمی ورم در روز انجام تزریق وجود دارد که پس از مدت زمان کوتاهی این مشکل برطرف خواهد شد. هیالورونیک اسید یکی از موادی است که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و موجب افزایش قابلیت ارتجاع پوست و افزایش حجم پوست می شود و ظاهری جوان و شاداب برای پوست ایجاد می کند. به همین دلیل برای ساخت ژل های پرکننده پوست از اسید هیالورونیک اسید استفاده می شود. ژل های ساخته شده از اسید هیالورونیک اسید تنها موردی می باشند که امکان بازگشت نتایج حاصل شده از درمان با آن وجود دارد. یکی از محدودیت های تزریق ژل برای نوک بینی این است که استفاده از این روش تنها حالت بینی را روتوش می کند و مدت اثرگذاری آن دائمی نیست. همچنین اشکالات اساسی بینی مانند بزرگ بودن بینی را نمی توان با استفاده از تزریق ژل اصلاح کرد و برای حل این مشکل باید روش های جراحی بینی را انتخاب کرد.

    امیر علوی
    دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 - 13:45
    بازدید : 552

    دلایل ریزش ابرو در خانم ها که رایج هستند

    >> ریزش ابرو در خانم ها

    ریزش ابرو یک مشکل فراگیر است که اکثر خانم ها از آن رنج می برند و ممکن است در مواردی ابروی فرد را از زیبایی اولیه خود خارج کرده و فرد را نیازمند کاشت ابرو یا هر روش ترمیم ابرو کند. با توجه به این که ابرو علاوه بر محافظت از چشم ها در برابر آفتاب و عرق پیشانی، بر زیبایی فرد نیز تأثیر به سزایی دارند، اطلاع از دلایل ریزش ابرو سبب می شود تا درمان یا جلوگیری از آن نیز راحت تر و هوشمندانه تر صورت گیرد. دلایل متعددی برای ریزش ابرو وجود دارد که آن ها را بررسی می کنیم.  

    ریزش ابرو در خانم ها

     

    >> کمبود مواد مغذی دلیل ریزش ابرو

    موهای بخش های مختلف بدن از جمله سر و ابرو به مواد مغذی نیاز دارند تا رشد و تکامل مناسبی داشته باشند. اکثر افرادی که رژیم های غذایی طولانی مدت دارند دچار ریزش مو در ناحیه ابرو و سر می شوند. یک سری مواد غذایی مورد نیاز برای پرپشت شدن ابروها و جلوگیری از ریزش ابرو وجود دارند.

    1. بیوتین یا ویتامین ب 7 که در موادی مانند تخم مرغ وجود دارد به قوی شدن موها کمک می کند و ب 12 نیز از شکنندگی و ضعف مو جلوگیری می کنند.
    2. پروتئین نیز مورد نیاز مو است و باید به مقدار مناسب در مواد غذایی وجود داشته باشد.
    3. آهن و روی رشد فولیکول ها را بیشتر کرده و آن را قوی می کنند.
    4. امگا 3 یک اسید چرب مقوی است که آبرسانی موها را به عهده دارد.

    کمبود هر کدام از این مواد می تواند دلیلی بر ریزش ابروها باشد.   ریزش ابرو در خانم ها

     

    >> اصلاح بیش از حد ابرو در خانم ها دلیل ریزش ابرو

    اصلاح ابرو به روش برداشتن آن با موچین یکی از دلایل عمده ی ریزش ابرو در خانم ها است. به دلیل این که کندن مو با موچین سبب می شود تا مدت بیشتری ابرو تمیز بماند اکثر خانم ها آن را به تیغ زدن ابرو ترجیح می دهند. کندن موها با موچین ممکن است به فولیکول های مو آسیب برساند و سبب شود منافذ پوستی باز شده و حتی خطر ایجاد عفونت نیز در این روش وجود دارد. علاوه بر این موهای زیر پوستی ایجاد شده بر اثر برداشتن ابرو با موچین سبب برآمدگی های قرمز و آسیب به فولیکول ها می شود که همه ی این موارد ریزش ابرو و کم پشت شدن آن را می تواند سبب شود.  

    >> کم کاری تیروئید و ریزش ابرو

    غده ی تیروئید بر سنتز پروتئین و نرخ استفاده از انرژی تأثیر می گذارد. کمبود ید در بدن رایج ترین علت کم کاری تیروئید است. کم کاری تیروئید سبب می شود تا مشکلات عدیده ای در بدن مانند افزایش وزن، ریزش مو، احساس خستگی و ... به وجود آید. از این رو یکی از دلایل اصلی ریزش ابرو، کم کاری تیروئید است که باید هر چه سریع تر درمان شود. تا مشکلات ناشی از آن هم پایان یابد.  

    >> طاسی منطقه ای عامل ریزش ابرو

    یکی از بیماری های خودایمنی که موهای بخشی یا کل بدن در افراد مبتلا به آن می ریزد، بیماری طاسی منطقه ای است. در ابتدا این بخش به عنوان یک نقطه طاس در سر ظاهر می شود و سپس در نقاطی دیگر مانند بدن و ابرو ها نیز خود را نشان می دهد. البته اگر طاسی منطقه ای را تجربه کرده باشید، می توانید ریزش ناگهانی یک بخش کامل از ابروی تان را به آن نسبت دهید و در ریزش های ابرو که سبب کم پشت شدن می شود و در تمامی نقاط ابرو به صورت تقریباً یک دست صورت می گیرد تاثیری نمی تواند داشته باشد.  

    >> اگزمای ارثی و ریزش ابرو

    درماتیک آتوپیک یک بیماری التهاب پوستی است که می تواند سبب ریزش ابرو شود. نشانه های اولیه ی این بیماری، قرمزی پوست، خارش و ورم در ناحیه ی دچار اگزما ارثی است. این بیماری معمولاً در کودکان رایج است. از این رو افرادی که زمینه ی اگزمای ارثی را در خانواده ی خود دارند و در اطراف ابروی آنها دچار قرمزی و خارش شده است باید هر چه سریع تر به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کرده تا بتوانند سریع تر جلوی ریزش ابروی خود را بگیرند.  

    >> بالا رفتن سن و ریزش ابرو در خانم ها

    هنگامی که سن افراد بالا می رود، موها مانند اکثر نقاط بدن دچار مشکلاتی می شوند. موها معمولاً در سنین بالا نازک شده و ریزش مو شایع است. بهتر است قبل از این که در سنین بالا دچار ریزش مو شوید یک سری موارد را رعایت کنید تا ابروهای شما همچنان پرپشت بماند.

    1. از استرس دوری کنید تا ریزش موهای شما کمتر شود.
    2. سعی کنید موهای خود را در معرض آفتاب و حرارت های بالا قرار ندهید
    3. استفاده از لوازم آرایشی ابرو مانند مدادهای ابرو و ... می تواند ریزش ابرو را به خصوص در سنین بالا تشدید کند.
    4. پوست و موی ابروی خود را آبرسانی کنید تا به علت از دست دادن رطوبت دچار خشک شدگی و شکستگی نشوند

    دلایل متعددی برای ریزش ابرو وجود دارند که ممکن است در برخی افراد دیده شوند. در شرایط سخت تر به دلیل بیماری هایی مانند سرطان و بیماری های مزمن دیگر نیز ابروها شروع به ریزش می کنند و ممکن است فرد در طی درمان های مختلف نیز به مقدار زیادی موهای بدن، سر و ابروی خود را از دست دهد. فرد باید بتواند دلیل اصلی ریزش ابروی خود را به کمک پزشک متخصص پوست و مو تشخیص دهد و با برطرف کردن علت آن جلوی ریزش ابرو را بگیرد. در صورتی که ریزش ابرو به حد بحرانی رسید و درمان نیز روی آن تأثیر دلخواه را نداشت می توان از روش های دیگری مانند کاشت ابرو نیز بهره برد. روش های کاشت ابروی متعددی وجود دارند که سبب می شوند فرد به راحتی یک ابروی زیبا و طبیعی را پس از طی دوره ی درمان داشته باشد. این ابروها به سلیقه ی فرد طراحی می شوند و بر زیبایی تأثیر زیادی دارند. به همین علت روز به روز داوطلبان استفاده از عمل کاشت ابرو بیشتر شده و منحصر به کسانی که ریزش ابرو دارند نمی شود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت ابرو برای مردان مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    امیر علوی
    يکشنبه 8 ارديبهشت 1398 - 19:33
    بازدید : 519

    تزریق چربی برای آرتریت

    >> تزریق چربی برای آرتریت

    تزریق چربی برای آرتریت به عنوان یکی از روش های درمانی نوین مورد استفاده قرار می گیرد که تا حدود زیادی می تواند در کاهش درد مفاصل نقش مهمی ایفا نماید. آرتریت که به عنوان یک بیماری متفاوت از آرتروز در نظر گرفته می شود و دارای علائم مختص به خود می باشد به دلایل مختلفی می تواند با درد و ناراحتی برای فرد همراه باشد.   تزریق چربی برای آرتریت   اغلب به دلایل مختلفی مانند ورزش های سنگین، پیری و آسیب دیدگی ممکن است که فرسایش در قسمت های مختلف بدن ایجاد کرده و منجر به در مفاصل و در نهایت پیدایش بیماری آرتریت شوند. از این رو روش های درمانی به صورت موقت یا دائمی می توانند در کاهش یا از بین بردن درد به میزان قابل توجهی موثر واقع شوند. پزشکان متخصص در این زمینه با انجام بررسی های تخصصی که در تشخیص آرتریت و میزان آسیب دیدگی حاصل از آن موثر است بهترین راه و روش درمانی را به بیماران پیشنهاد می دهند که فرد می تواند با توجه به مزایا و عوارض هر یک از روش های بیان شده بهترین و مناسب ترین راه را انتخاب کند.   تزریق چربی برای آرتریت   تزریق چربی در مفصل زانو برای درمان آرتریت به عنوان یکی از روش های نوین همراه با سایر روش های درمانی مورد توجه قرار می گیرد. برخی از پزشکان این روش را به عنوان کاربرد سلول های بنیادین در درمان آرتریت می دانند و برخی دیگر آن را تنها یک روش درمانی ساده در نظر می گیرند. برخی پزشکان که تزریق چربی برای آرتریت را استفاده از سلول های بنیادین نمی دانند بر این اعتقاد هستند که در واقع سلول های بنیادی چربی که برای تزریق جهت آرتریت و یا مواردی مشابه با این مورد در نظر گرفته می شوند متفاوت از سلول های بنیادی مغز می باشند. در هنگام برداشت چربی برای تزریق این سلول های بنیادی در داخل ماتریس کلاژن زندانی می شوند. در واقع نوعی از چربی که برای تزریق برداشت می شود از طریق لیپوساکشن و سانتریفیوژ شدن لایه ها را جداسازی کرده و چربی در بین دو لایه روغن در بالا و گلبول های قرمز در پایین قرار می گیرد. زمانی که بخش های بالا و پایین حذف شوند آنچه که باقی می ماند چربی ساختاری برای استفاده در روش تزریق چربی برای قسمت های مختلف از بدن می باشد.  

    >> تزریق چربی برای آرتریت

    در واقع یکی از شایع ترین موارد درمانی برای کاهش درد مفاصل و آرتریت استفاده از تزریق در داخل مفصل با استفاده از داروهای مختلفی است که توسط پزشک مربوطه تجویز می شود. در این روش درد به میزان قابل توجهی کنترل می شود و تا میزان زیادی می توان بهبود عملکرد را در افرادی که مبتلا به این عارضه هستند مشاهده نمود. بهره مندی و کاربرد روش تزریق چربی برای افرادی که با استفاده از روش های فیزیکی و داروهای ضد درد بهبودی پیدا نکرده اند بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. البته تزریقات داخل مفصلی انواع مختلفی دارد که طبق نظر پزشک متخصص پس از انجام آزمایشات و موارد مختلف در بیمار صورت می گیرد و انجام این کار بسیار ظریف بود و نیاز به آگاهی کامل پزشک مربوطه و متخصصی دارد که قرار است عمل تزریق چربی را انجام دهد. در واقع آرتریت  التهابی است که در مفاصل به دلایل مختلف جسمانی ایجاد می شود و اغلب با درد و یا تورم و همین طور موارد شایع دیگری مانند سفتی در مفاصل آسیب دیده مشاهده می گردد. علل ایجاد آرتریت متفاوت بوده و ممکن است در هر سنی در افراد مختلف بروز پیدا کند و سبب ایجاد ناراحتی به هنگام انجام کار در این افراد شود. در روش های نوین برای درمان آرتریت باید عوامل مختلفی توسط پزشک متخصص مربوطه مورد بررسی قرار گیرند که از جمله این عوامل می توان به سن افراد، جنسیت فرد، علل ایجاد کننده آرتریت و بررسی وضعیت جسمانی فرد اشاره نمود. به هر میزان که بررسی های اولیه با دقت نظر و حساسیت بیشتری انجام گیرد نتایج حاصل از تزریق نیز به درستی قابل مشاهده بوده و امکان بهبودی کامل وجود خواهد داشت. البته در مواردی گفته می شود که این روش به معنای درمان قطعی نیست و جهت درمان قطعی برای بیماری هایی نظیر آرتریت باید پیگیری های لازم از طرف بیمار و مراجعه به متخصصان در فواصل زمانی مشخص صورت گیرد. استفاده از روش تزریق چربی برای آرتریت تا حدودی می تواند در کاهش التهاب و درد و سفتی مفاصل موثر واقع شود.

     

    >> روش های تخصصی تزریق چربی برای آرتریت

    تزریق چربی با روش های تخصصی در بیشتر مواقع جهت جوان سازی و زیبایی پوست صورت و بدن مورد استفاده می باشد اما امروزه که استفاده از روش های سلول های بنیادی و تزریق آنها برای بیماری های مختلف رایج شده است نیز می توان از روش تزریق چربی برای درمان آرتریت بهره مند شد. البته برخی از پزشکان روش تزریق چربی که در آن چربی از بدن فرد و از نواحی که دارای چربی هستند گرفته می شود و به منطقه مورد نظر تزریق می شود را روش تزریق سلول های بنیادی نمی داند. در روش تزریق چربی برای آرتریت نیز عمل تزریق مانند روش های دیگر با استفاده از سوزن های مخصوص صورت می گیرد و عملیات گرفتن چربی از نواحی مختلف بدن و سانتریفیوژ کردن آن نیز مشابه با روش های دیگر برای تزریق چربی جهت جوان سازی است. تعداد جلساتی که جهت تزریق چربی برای آرتریت در نظر گرفته می شود با توجه به میزان درد و عوامل دیگر متغیر بوده و در این مورد نمی توان نظر قطعی برای همه بیماران تجویز کرد. بهتر است قبل از استفاده از این روش با متخصص مربوطه که قرار است تزریق را انجام دهد مشورت شود تا در مورد هرگونه عوارض احتمالی و نوع بهبود در درد مفاصل اطمینان و اطلاعات کافی کسب شود. زمانی که به بافت های نرم بدن به هر دلیلی آسیب وارد می شود اگر این صدمات به صورت حاد و مزمن گزارش شوند می توان از روش تزریق چربی به عنوان یکی از روش های مطلوب درمانی یاد کرد. افرادی که قرار است این عمل را انجام دهند باید از نظر وضعیت روانی دارای ثبات کافی بوده و انتظارات آنها از تزریق به صورت واقع گرایانه باشد. در ضمن بهتر است که فرد مراجعه کننده از سایر روش های درمانی در رابطه با عارضه مربوطه آگاهی و اطلاعات کافی داشته باشد تا پس از انجام تزریق بتواند انتظارات و نتایج مورد نظر را قبول کرده و بهبود را به اندازه ای که از قبل برای او توضیح داده شده است درک کند. در نتیجه سن فرد برای انجام تزریق چربی برای آرتریت نیز مهم بوده و در صورت نیاز پزشک مربوطه آگاهی های لازم و کافی را ارائه می نماید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق چربی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    امیر علوی
    سه شنبه 28 اسفند 1397 - 13:17
    بازدید : 503

    آشنایی با لیپوماتیک در مردان

    >> لیپوماتیک در مردان

    علاوه بر اینکه بانوان به زیبایی و تناسب اندام اهمیت زیادی می دهند، لیپوماتیک در مردان نیز طرفداران زیادی دارد. مردان که چاقی را بیشتر در نواحی پهلو، شکم و بازو احساس می کنند تمایل زیادی به لاغری موضعی این اندام ها دارند. لیپوماتیک مردان از جمله جراحی های زیبایی می باشد که با حذف چربی های مازاد اندام های بدن یک استیل جذاب به آن ها می دهد.    

     

    >> پیکر تراشی با لیپوماتیک در مردان

    مردان در کشور ما بیشترین میزان چاقی را در نواحی شکم و پهلو های خود دارند و این موضوع به دلیل کم بودن سطح تحرک روزانه و ورزش نکردن است. حتی اگر بخواهیم دقیق تر به موضوع نگاه کنیم می توان به برنامه غذایی غلط و استفاده زیاد از فست فود ها نیز اشاره کرد. در نتیجه بدیهی است که پیکرتراشی با لیپوماتیک برای مردان یکی از پر متقاضی ترین جراحی های زیبایی کشور محسوب شود. یکی از مواردی که باید به آن اهمیت زیادی داد حفظ نتایج لیپوماتیک پس از عمل می باشد که بیماران باید حتما به این موضوع دقت کنند.  

     

    >> کاربرد اصلی لیپوماتیک مردان

    حذف چربی های از تمام نقاط بدن که چاقی موضعی دارند از جمله: غبغب، سینه، بازو، شکم، پهلو، ران و ... امکان استفاده مجدد از چربی های تخلیه شده از اندام های چاق جهت فرم دهی به سایر نقاطی که دارای استایل خوش فرم و جذابی نیستند.  

    >> کاندیدای جراحی لیپوماتیک مردان

    آقایانی که دارای بافت های چربی اضافی در اندام های بدن می باشند. آقایانی که ناحیه چاق بدن آن ها میزان زیادی پوست شل یا اضافی ندارد. آقایانی که بیماری فشار خون بالا یا دیابت ندارند و از قرص های رقیق کننده خون استفاده نمی کنند.  

    >> نوع برش و بیهوشی لیپوماتیک برای مردان

    در جراحی لیپوماتیک از تلفیق دو تکنیک پیشرفته استفاده می شود که از برترین ویژگی های قابل ذکر برای آن استفاده از فرکانس هایی با کمترین میزان ارتعاش است و این امر به خودی خود مزایای قابل توجهی را به همراه دارد. هر چه میزان ارتعاشات ملایم تر باشد سطح خونریزی و کبودی بسیار کمتر می شود. در نتیجه فرد دوران نقاهت کمتری را سپری خواهد کرد. میزان برش ها در روش لیپوماتیک بسیار جزئی و کم است بطوریکه آسیبی به پوست وارد نشده و اسکار روی بدن بیمار بر جای نخواهد ماند. خوشبختانه در لیپوماتیک مردان و زنان از هیچ نوع ماده بیهوشی استفاده نمی شود و تنها با استفاده از بی حسی ناحیه مورد نظر بی حس خواهد شد.  

    >> هزینه و قیمت لیپوماتیک مردان

    جراحی لیپوماتیک مردان از جمله عمل های زیبایی می باشد که در آقایان در نواحی مختلف بدن قابل انجام است. آقایان به دلایلی از جمله ژنتیک، اختلالات هورمونی و مصرف دارو های مختلف می توانند از چاقی رنج زیادی ببرند. امروزه با پیشرفت علم جراحان توانسته اند این مشکل را در مردان برطرف نمایند. لیپوماتیک برای مردان هزینه و قیمتی بیش از سایر روش های زیبایی ندارد. در نتیجه افراد نباید ترس رویارویی با قیمت های کذایی را داشته باشند. به علاوه اینکه اگر به کلینیک های تخصصی معتبر مراجعه کنند می توانند با خیالی آسوده این روش جراحی را انجام دهند. هزینه جراحی لیپوماتیک یکی از دغدغه های بیماران است که ممکن است بسیاری از بیماران را از انجام این روش منصرف کند. نکته قابل توجه در مورد هزینه عمل لیپوماتیک فاکتور هایی است که باید به آن اهمیت داد. اگر بیماران به مهارت پزشک اهمیت دهند و یا در کلینیک های تخصصی و معتبر این عمل را انجام دهند می توانند با اطمینان ازینکه هزینه پرداختی آن ها بسیار به جا بوده است، از نتایجی عالی نیز برخوردار شوند. هزینه عمل لیپوماتیک مردان در مراکز معتبر و شناخته شده در حد توان بیماران است. افراد بهتر است که به تبلیغات کذایی و دروغین برخی از موسسات توجهی نکنند و اولویت آن ها مراجعه به بهترین مراکز تخصصی زیبایی باشد.  

    >> لیپوماتیک مردان

    لیپوماتیک مردان که یک روش عالی برای لاغری موضعی اندام های چاق است در کشور های مختلف جهان انجام می شود. این روش منحصربفرد از سمت سازمان FDA آمریکا نیز تایید شده است و به عنوان یک متد ایمن و کم عارضه در دنیا شناخته شده است. در اجرای این روش از دستگاه هایی با تکنولوژی پیشرفته استفاده می شود که سطح آسیب رسانی آن به اندام های بدن بسیار کم و در حد صفر قرار دارد. خوشبختانه در لیپوماتیک عارضه های مربوط به سایر روش های دیگر و قدیمی تر مشاهده نمی شود و در نهایت پوست با انقباضاتی که دارد کاملا صاف و یکدست خواهد بود.  

    >> چرا مردان لیپوماتیک را انتخاب می کنند؟

    مردان نیز همانند زنان پس از سپری کردن سال های زندگی دارای عضلاتی افتاده و دفرمه خواهند شد. این امر بخصوص در مردان چاق بسیار بیشتر و بدتر است. متاسفانه زندگی های صنعتی و عدم تحرک این پدیده را بسیار فراگیر کرده است و درخواست عمل های زیبایی  را در مردان نیز افزایش داده است. لیپوماتیک مردان از جمله راهکار هایی است که باعث حذف چربی های اضافی اندام های آن ها شده و بافت شل پوست را نیز از بین می برد. این روش کارآمد و قابل اطمینان سبب زیباتر شدن استایل مردانه آن ها خواهد شد. جراحی لیپوماتیک برای مردان دارای فواید زیادیست و با تخلیه کامل سلول های چربی اندام، چاقی را برای همیشه از آن دور خواهد کرد. مهم ترین و اصلی ترین موردی که برای مردان اهمیت دارد نیز همین موضوع است. خداحافظی با چربی های اضافی برای همیشه... جالب است که اگر فرد مجددا به چاقی مبتلا شود چاقی را در این اندام مشاهده نمی کنند و یا بسیار جزئی خواهد بود. در حقیقت مردانی که لیپوماتیک شکم، پهلو یا هر عضو دیگری از بدن را انتخاب می کنند می توانند برای همیشه یک اندام صاف و زیبا داشته باشند. لباس های مورد علاقه خود را بپوشند و با رعایت یک رژیم غذایی مناسب استایل خود را حفظ نمایند. زیباسازی اندام های بدن در مردان دیگر یک رویا نیست و پیکرتراشی با لیپوماتیک برای مردان به یکی از جراحی های رایج تبدیل شده است. جراحی لیپوماتیک حتی امکان زیباسازی سایر اندام ها را نیز فراهم خواهد کرد. بدین ترتیب افراد می توانند با یک تیر چند نشان بزنند.  

    >> ماندگاری لیپوماتیک مردان

    یکی از مسائلی که در لیپوماتیک مورد توجه تمامی متقاضیان این روش زیبایی قرار گرفته است میزان ماندگاری نتایج آن است. علت اصلی چاق بودن اندام های بدن وجود سلول های چربی زیاد و حجیم شدن آن ها است. زمانی که حجم این سلول ها افزایش می یابد به دنباله آن چاقی نیز مشاهده خواهد شد. لیپوماتیک با حذف و برداشتن سلول های چربی سبب کاهش یافتن آن ها در یک اندام بصورت دائمی خواهد شد. در نتیجه ماندگاری اثرات آن هم همیشگی است. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    امیر علوی
    دوشنبه 27 اسفند 1397 - 12:51
    بازدید : 496

    تزریق چربی به روش بادی جت

    >> تزریق چربی روش بادی جت

    تزریق چربی به روش بادی جت یکی از انواع روش های تزریق می باشد که به گونه ای خاص و مدرن صورت می گیرد و این روش منطبق با تکنولوژی های روز پزشکی در این زمینه انجام پذیر است. امروزه تناسب اندام در نواحی مختلف بدن یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از افراد می باشد زیرا داشتن اندام متناسب و نداشتن چربی های اضافی علاوه بر این که موجب افزایش اعتماد به نفس افراد می گردد از لحاظ زیبایی شناسی نیز مهم است و می تواند از بسیاری بیماری های مزمن و خطرناک مانند بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، فشار خون و فشار بر روی زانوها و ستون فقرات پیشگیری کند.   تزریق چربی به روش بادی جت   بادی جت را می توان یکی از بهترین و جدیدترین روش های درمانی برای برداشتن و تزریق چربی به شمار آورد. به طور کلی می توان گفت بادی جت یک دستگاه و تکنولوژی جدید می باشد که در مقایسه با روش های قدیمی برای تزریق چربی دارای مزایای زیادی است. یکی از ویژگی های مثبت دستگاه بادی جت امکان استفاده مجدد از چربی و تزریق آن به بافت های مختلف بدن بیمار است.   تزریق چربی به روش بادی جت   امروزه بسیاری از پزشکان با تجربه و متخصصین برای تخلیه چربی از قسمت های مختلف بدن از روش بادی جت استفاده می کنند که کارکرد اصلی آن با استفاده از فشار آب می باشد. برای این که بتوان چربی را برای تزریق از طریق روش بادی جت جمع آوری کرد نیاز است که چربی ها به نحوی از بدن خارج شوند که دچار آسیب و تخریب نشوند و ساختار مناسب آنها برای انجام تزریق به بهترین نحو ممکن حفظ شود. زیرا نحوه خارج کردن چربی می تواند در میزان کیفیت و ماندگاری سلول های زنده چربی تاثیر مستقیم داشته باشد. در این روش فشار کنترل شده آب که در زیر پوست و لابه لای چربی های بدن قرار می گیرد موجب خرد شدن چربی شده و چربی های اضافی را از طریق دستگاه خارج می کند.

     

    >> ویژگی های مهم تزریق چربی به روش بادی جت

    یکی از مهم ترین ویژگی های تزریق چربی به روش بادی جت این است که به دلیل این که چربی ها در این روش تکه تکه می شوند به راحتی و به صورت سالم از بدن استخراج می شوند. مهم ترین مزایای تزریق چربی به روش بادی جت شامل موارد زیر است : 1- خارج سازی چربی با استفاده از روش بادی جت در مدت زمان کوتاهی انجام می شود زیرا در این روش نیازی به سانتریفیوژ نیست و چربی ها به دلیل داشتن سلول های خونی کمی که دارند به صورت شسته شده هستند و برای تزریق به ناحیه مورد نظر بدن آماده می باشند. 2- افرادی که توان تحمل درد را ندارند و می خواهند اندامی زیبا و متناسب داشته باشند می توانند برای حجم دهی قسمت های مختلف بدن مانند ترمیم سینه و تغییرات آن از این روش استفاده کنند. 3- با استفاده از روش بادی جت چربی های های مورد نیاز جهت تزریق با فشار کمی خارج می شوند و مقدار آبی که پس از فیلتر شدن باقی می ماند موجب توزیع بهتر چربی در لایه های زیر پوست بیمار می شود. از مهم ترین دلایلی که امروزه دستگاه بادی جت دارای کاربرد گسترده برای برداشت چربی می باشد این است که بر خلاف روش دستی برای برداشت چربی که به همراه خون می باشد و نیازمند انجام یک سری فرآیند برای تزریق مجدد چربی به ناحیه مورد نظر است در روش تزریق چربی به روش بادی جت، این دستگاه به وسیله فشار آب چربی را به صورت خالص و زنده خارج می کند و 80 درصد چربی ها شامل سلول های زنده هستند. مهم ترین مزیت های روش بادی جت نسبت به سایر روش های درمانی برای تزریق چربی شامل: کوتاه بودن دوره نقاهت و بهبودی پس از تزریق چربی، درد و خونریزی و کبودی کمتر، قابلیت انجام  تزریق در یک جلسه و قابلیت تزریق سلول های چربی به نواحی مختلف بدن، دارای ماندگاری دائم است و امکان خطرات مختلفی از جمله آمبولی چربی و عفونت در این روش درمانی وجود ندارد و به دلیل این که چسبندگی در بافت های زیر پوست ایجاد نمی شود موجب ایجاد ناهمواری پس از درمان نیز نمی گردد.

     

    >> موارد مهم در کاربرد تزریق چربی به روش بادی جت

    مهم ترین کاربردهای بادی جت شامل موارد زیر است: 1- این روش درمانی برای افرادی مناسب است که اندم های بدن آنها به هر دلیلی کوچک تر از سایز طبیعی می باشد و با تزریق چربی به روش بادی جت به راحتی می توانند فرم دلخواه را در بدن خود ایجاد کنند. نکته ای که در ارتباط با تزریق چربی به روش بادی جت وجود دارد این است که در صورتی می توان از بادی جت برای فرم دهی و بزرگ کردن اندام های بدن استفاده کرد که فرد چربی کافی را در بدن خود و در نواحی خاصی داشته باشد. 2- از دیگر کاربردهای بادی جت می توان به بازسازی بافت های بدن اشاره کرد. به طور مثال زمانی که بافت هایی از بدن فرد بر اثر تصادف و یا آسیب دچار تحلیل شده باشند، امکان پر کردن و ایده آل کردن بافت ها با روش بادی جت به صورت کاملا سالم و ایمن وجود دارد. 3- برای درمان اسکارهای فرورفته و قسمت های فرورفته بدن بیمار می توان از روش بادی جت استفاده کرد و آنها را به سطح نرمال رساند. 4- چربی های زیر پوست که بر اثر افزایش سن از بین می روند و موجب دیده شدن عروق، اعصاب و تاندوم های پوست می شوند را می توان با استفاده از تزریق چربی به روش بادی جت در نواحی مختلف از جمله بافت صورت پر کرد و ظاهری جوان تر در دست و صورت فرد ایجاد کرد. برای تزریق چربی به روش بادی جت میزان چربی مورد نیاز برای تزریق به ناحیه مورد نظر از قسمت هایی از بدن که دارای چربی اضافی می باشند برداشته می شود و به ناحیه مورد نیاز تزریق می گردد. از دیگر ویژگی های مثبت این روش این است که علاوه بر پر کردن بافت با استفاده از سلول های بنیادین اثر جوانسازی در بافت هم ایجاد می شود و اعتماد به نفس از دست رفته فرد به صورت مجدد به او باز می گردد. پس از انجام این روش درمانی فرد با گذشت دو تا سه روز می تواند به محل کار خود برگردد و فعالیت های روزمره خود را به راحتی انجام دهد. برای این که افراد بتوانند به نتیجه دلخواه خود به منظور تزریق چربی با روش بادی جت دست پیدا کنند بهتر است به پزشکان و متخصصین با تجربه که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کنند و به تمامی توصیه های پزشک معالج پس از درمان توجه داشته باشند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق چربی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    امیر علوی
    جمعه 24 اسفند 1397 - 15:28
    بازدید : 499

    کاشت مو با الیاف نانو چیست

    >> کاشت مو با الیاف نانو

    کاشت مو بیش از صدها سال است که انجام می شود و روش هایی که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند بسیار متنوع تر و پیشرفته تر از روش های ابتدایی هستند که بشر بر روی آن ها کار می کردند. روند پیشرفت این روش ها آنقدر سریع است که برخی اوقات حتی اسم این روش ها را هنوز نشنیده ایم که روشی جدیدتر پا به عرصه ی وجود می گذارد. یکی از روش های جدید برای کاشت مو، روش کاشت مو با الیاف نانو است.   کاشت مو با الیاف نانو   تکنولوژی نانو در همه ی زمینه ها ورود کرده است و در بخش های مختلف پزشکی و جراحی های زیبایی نیز کاربرد زیادی دارد. در این مقاله روش جدید کاشت مو که با الیاف نانو و مشابه با موی فرد متقاضی صورت می گیرد را مورد بررسی قرار می دهیم.  

    >> کاشت مو با الیاف نانو چیست؟

    این روش ترمیم مو همان روش HRT است که شبکه ای شبیه سازی شده از بخش پوست سر انسان صورت می گیرد و جنس آن از نانو است.   کاشت مو با الیاف نانو   این شبکه با کراتین هایی از جنس گیاه بر روی سر فیکس شده و به این علت نیازی به استفاده از موی سر شخص نبوده و در سرهای که وسعت طاسی آن ها بالاست نیز محدودیتی ندارد و قابل اجراست. موهایی که از این طریق استفاده می شود با موی فرد مطابقت دارد و بررسی هایی از ابتدا برای همسان سازی صورت می گیرد. این نوع کاشت مو بیشتر برای کسانی که نمی توانند از دیگر روش ها استفاده کنند یا بانک موی ضعیفی دارند قابل استفاده است. موهایی که در روش کاشت مو با الیاف نانو صورت می گیرد، جنس و رنگ موهای فرد بررسی شده و شبیه ترین مو از جنس نانو برای فرد تولید می شود. نام دیگر کاشت مو نانو، پروتز مو نیز می باشد. رشته های بسیار باریک مو از جنس نانو بر روی پوست سر فرد کاشته می شود.  

    >> کاشت مو با روش نانو چگونه انجام می گیرد؟

    پیوند موی نانو یک روش ترمیمی و زیبایی است که بدون جراحی و درد و خونریزی صورت می گیرد. برای نواحی کوچک این روش در یک جلسه قابل انجام است اما ممکن است برای طاسی های وسیع در ناحیه سر بیشتر طول بکشد. پروتز های نانو که در این روش کاشت مو انجام می گیرد، بدون حساسیت و کاملاً بهداشتی است و در ناحیه ای وسیع هم قابل استفاده است. موهایی که به دست آمده اند بر روی سر بیمار قرار می گیرند و پس از یک دوره ی مشخص این موها رشد می کنند. رشد موها و حالت آن ها کاملاً طبیعی است که گونه ای که از فاصله های نزدیک هم نمی توان غیر طبیعی بودن آن ها را تشخیص داد. موهایی که از روش کاشت موی الیاف نانو ایجاد می شوند قابل رنگ کردن، فر کردن و اتو کردن هستند. این موها رشد می کنند و یک حالت طبیعی به خود می گیرند. با توجه به توضیحات بالا می بینید که روش کاشت موی نانو حالتی طبیعی دارد و می توان از آن برای کسانی که موی کافی برای کاشت در بخش های دیگر سر خود ندارند قابل استفاده است.  

    >> کاشت مو الیاف نانو برای چه کسانی مناسب است؟

    با توجه به این که روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد بهتر است که در مورد هر روش ابتدا اطلاعات لازم را داشته باشید. برخی از روش ها برای افراد خاصی قابل اجرا هستند یا ممکن است افرادی نتوانند از این روش ها استفاده کنند؛ اما جالب است بدانید که روش نانو قابل استفاده برای تمامی افراد است. به خصوص کسانی که بانک موی کافی را ندارند یا شرایط پزشکی برای استفاده از سایر روش های کاشت مو برای آن ها به هر علتی فراهم نیست. افرادی که دچار ریزش مو به صورت دوره ای شده اند نیز از این روش می توانند بهره ببرند. همچنین کسانی که قصد دارند هر چه سریع تر ریزش موی خود را جبران کرده و موهایی پرپشت را داشته باشند می توانند از این روش استفاده کنند. روش کاشت مو الیاف نانو قابل استفاده برای آقایان و بانوان است. افرادی که دارای مشکلاتی مانند بیماری های سرطانی هستند و منطقه ی وسیعی از موهای آن ها ریزش داشته است و بانک موی ضعیف و موهای با مقاومت کم دارند بهترین گزینه برای کاشت موی آنان، روش الیاف نانو است که می تواند موهایی مقاومت و پرپشت را برای آنان ایجاد کند.  

    >> مزایای استفاده از روش کاشت موی الیاف نانو

    در این روش مزایای زیادی را می توان نام برد که بدون درد و خونریزی بودن این روش اهمیت بالایی دارد. موهایی که از این روش به وجود می آیند مقاومت بالایی دارند و گاهی مقاومت آن ها از سایر روش ها هم بیشتر خواهد بود. ظاهر این موها کاملاً طبیعی است و حتی در روش هایی که از موهای خود فرد استفاده شده است هم می توان گفت طبیعی تر است البته باید این روش توسط پزشک متخصص و با مهارت کامل صورت گیرد. در این روش افراد می توانند از بانک موی خود محافظت کنند و در کسانی که امکان کاشت مو به دلیل داشتن بانک موی ضعیف غیر ممکن است بسیار مفید واقع می شود. این روش پیوند مو حساسیت زا نیست و رطوبت و هوا می تواند به راحتی بر روی پوست سر انتقال پیدا کند. از این رو پوست تعریق زیادی ندارد و می توان از روش های آرایش مو بر روی این موها نیز بهره برد. در این روش پرپشتی موها را هم می توان به خوبی ایجاد کرد و محدودیتی برای این روش وجود ندارد.  

    >> عوارض کاشت مو به روش الیاف نانو

    روش های کاشت مو اکثراً هر کدام یک سری عوارض را به دنبال دارند؛ اما بهتر است بدانید که در روش کاشت به روش الیاف نانو اگر در مراکز معتبر و تحت نظر پزشک متخصص و ماهر انجام گیرد، هیچ گونه عوارضی در پی نخواهد داشت. استفاده از این روش حتی تورم و قرمزی را هم پس از کاشت ایجاد نمی کند. از این رو روشی خوب و مفید است که می تواند برای هر کسی مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت مو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    امیر علوی
    جمعه 24 اسفند 1397 - 14:35
    بازدید : 480

    مشکلات روش های کاشت ابرو چیست

    >> مشکلات روش های کاشت ابرو

    کاشت ابرو با ترفندها و روش های مختلفی که در حال حاضر در بین کلینیک های مختلف وجود دارد انجام می گیرد. روش هایی که هر کدام می توانند هم کیفیت کار بالایی داشته باشند و هم یک سری مزایا و معایب را در خود جای دهند. این روش ها با توجه به زمان پیدایش خود و در وقت خود مناسب بودند و کم کم تکمیل تر شده و روش های جدیدی را به وجود آورده اند. برخی از پزشکان در بهترین روش برای کاشت نظرات متفاوتی را ارائه می کنند که نشان دهنده ی تخصص آن ها در بخش های مختلف این عمل است.   مشکلات روش های کاشت ابرو   ممکن است ظرافت یک پزشک بتواند تأثیر زیادی در نتیجه ی کاشت داشته باشد که تمامی این موارد را نیز دستخوش تغییر کند یا بالعکس.

     

    >> کاشت ابرو به روش FIT

    در کاشت ابرو بدین روش، فولیکول های مو یا گرافت ها با ابزار ظریف و تخصصی از کناره های سر به صورت تک تک خارج می شوند. این روش بدون استفاده از تیغ صورت می گیرد و سوراخ هایی در ناحیه بانک مو ایجاد می شود.   مشکلات روش های کاشت ابرو   روش کاشت ابروی FIT در برخی افراد قابل انجام نیست. افرادی که هنگام برداشت مو ممکن است موهای زیادی را از دست دهند نمی توانند از روش FIT استفاده کنند و نتیجه مطلوب نخواهد بود. ممکن است نیاز باشد مراحل کاشت در ناحیه ابرو در چندین جلسه صورت گیرد. خطای انسانی در این روش زیاد است. گاهی اوقات خط رویش به صورت عروسکی است و ظاهر آن چندان خوب نیست. دستگاه های قدیمی یا هولدرهای دستی که در این روش به کار می روند حفره هایی را در ناحیه بانک مو و بخش کاشت مو ایجاد می کند که تراکم موها را چندان که باید مناسب نمی سازد.  

    >> روش FUT کاشت ابرو و ایرادات آن

    در روش کاشت FUT جراحی صورت می گیرد که امروزه سعی می شود این بخش از کاشت تغییر یابد و با روش های بدون جراحی این کار انجام گیرد. در روش FUT ممکن است چندین جلسه برای ترمیم ابرو نیاز به مراجعه داشته باشید و دوران پس از عمل کاشت ابرو نیز باید مراقبت های زیادی را از نواحی بانک مو با زخم های آن داشت. این روش با وجود این که در اکثر اوقات بیهوشی یا بی حسی موضعی انجام می گیرد ولی باز هم درد زیادی پس از اتمام اثر مواد بی حس کننده یا بیهوش کننده احساس می شود. ممکن است خونریزی زیادی در این روش صورت گیرد و نیاز است از مسکن های قوی پس از کاشت ابرو استفاده شود. همچنین تورم های ناحیه بانک مو و اطراف ابرو نیز وجود دارد. بعد از کاشت فرد نمی تواند سریعاً به کارهای خود برسد و باید مدتی را استراحت کند.  

    >> کاشت ابرو به روش SUT و معایب آن

    در این روش که پیشرفته تر شده است بسیاری از معایب روش های قبلی از بین رفته است و دوران نقاهت و تحمل درد و خونریزی در این روش به حداقل رسیده است. اما اگر در این روش ظرافت هنگام برداشت و کاشت مو بالا نباشد، هم آسیب به بخش بانک مو وارد می شود و هم از کاشت ابرو نتیجه ی مطلوبی به دست نمی آید. گرافت هایی که در روش SUT توسط دستگاه برداشته می شود ممکن است در صورتی که سریع جایگذاری نشوند از بین بروند و بانک مو ضعیف شده و موهای زیادی از بین بروند. در روش فوق از پانچ گرافت استفاده می شود که نسبت به دستگاه های جدید و لیزری معایبی دارد و نواحی دهنده و گیرنده را می تواند تخریب کند.  

    >> کاشت ابرو به روش BHT و معایب آن

    در روش BHT برای کاشت ابرو از موی بدن استفاده می شود. این روش معمولاً زمانی به کار گرفته می شود که افراد ممکن است مشکلاتی در بانک مو داشته باشند و نتواند از ناحیه ی سر و پشت گوش برای بانک مو استفاده کنند. در روش فوق به علت داشتن اختلافات هورمونی در موهای بدن و ناحیه ابرو و سر ممکن است نتیجه کاشت چندان مطلوب نباشد. در هنگام برداشت مو از نواحی مختلف بدن، درد زیاد است و اسکارهای به جا مانده ممکن است تا همیشه معلوم باشد. در روش BHT موها ظرافت و زیبایی موهای سر و ابرو را ندارند و حتی حالت آن ها نیز ممکن است چندان مناسب نباشد. علاوه بر این رنگ موی بدن با رنگ مو در ناحیه ابرو و سر ممکن است تفاوت داشته باشد. این موها معمولاً نازک تر و با مقاومت کمتری هستند و باید تقویت بیشتری برای موهای بدن در ناحیه ابرو صورت گیرد. به طور کلی استفاده از روش BHT برای کاشت مو و ابرو فقط زمانی تجویز می شود که به هیچ عنوان نتوان از موهای ناحیه ی سر به عنوان بانک مو استفاده کرد.  

    >> سایر روش های کاشت ابرو

    روش های دیگری نیز برای کاشت ابرو وجود دارد که می تواند شامل جراحی فلاپ باشد. این مدت زیادی است که انجام می گیرد و بخشی از پوست سر به ناحیه ابرو انتقال داده می شود. در این روش اسکار به جای مانده ممکن است چندان خوشایند نباشد. روش های دیگری مانند FCI وجود دارند که هنوز به مرحله اجرایی نرسیده اند و ممکن است بتوانند بسیاری از معایب کاشت ابرو را رفع کرده و به سرعت آن را بهبود ببخشند. در این روش نیز مشکلات جراحی و ... وجود ندارد.  

    >> نکاتی در مورد کاشت ابرو

    به طور کلی روش های متفاوت کاشت در ناحیه ابرو آنقدر رضایت بخش بوده اند که افراد در سنین مختلف به آن روی آورند. حتی اکثر افراد آن را به عنوان یک جراحی زیبایی می شناسند و به کمک آن می توانند به راحتی ابروهایی زیبا و پرپشت داشته باشند. اگر متقاضی کاشت ابرو هستید می توانید از تجربیات دیگران در این مورد استفاده کنید. انتخاب یک پزشک خوب که علاوه بر داشتن علم در مورد روش های مختلف کاشت، تجربه و ظرافت لازم را در کار خود داشته باشد می تواند نتیجه ی کاشت ابرو را به مقدار زیادی تغییر دهد. کاشت در ناحیه ابرو باید با دقت بیشتری صورت گیرد و خواب ابرو در بخش های مختلف آن مد نظر قرار گیرد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت ابرو برای مردان مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    يکشنبه 12 اسفند 1397 - 15:01
    بازدید : 486

    تزریق چربی به خط اخم و فواید آن

    >> تزریق چربی به خط اخم

    تزریق چربی به عنوان یکی از روش های زیبایی درمانی برای رفع خطوط اخم که در اثر عوامل مختلف در صورت افراد به وجود می آیند کاربردی گسترده در علم نوین پزشکی دارد. یکی از روش های درمانی که به منظور صاف کردن چین و چروک های صورت مورد استفاده قرار می گیرد تزریق چربی می باشد. تزریق چربی عمل جدید زیبایی می باشد که امروزه یکی از ابزارهای موفق علم نوین پزشکی به شمار می رود.   تزریق چربی به خط اخم   در پیوند چربی از مقدار دقیقی سلول های جوان و سالم چربی برای تزریق به محل دقیقی از بدن مانند خط اخم، چین و چروک های پیشانی، خط خنده و ..... استفاده می شود. برای تزریق چربی به خط اخم و قسمت های دیگر صورت مقدار چربی مورد نیاز از بدن خود فرد گرفته می شود و به همین دلیل است که این روش غیر جراحی را می توان روشی با میزان ماندگاری بالا  و مناسب به شمار آورد.   تزریق چربی به خط اخم   چین و چروک های پیشانی و خط اخم موجب می شود که چهره و ظاهر فرد نگران، اخمو، پرتنش و پیر به نظر برسد. امروزه روش های مختلفی برای جوان سازی پیشانی و از بین بردن خط اخم وجود دارد و در این میان تزریق چربی یک روش کارآمد و قابل اعتماد به شمار می رود. این روش به منظور حجم دهی مجدد به چهره هایی که بر اثر افزایش سن کم حجم شده اند می تواند به صورت مستقل مورد استفاده قرار گیرد و یا در کنار روش های جراحی دیگر بسته به نظر پزشک معالج دارای کاربردی گسترده می باشد. آتروفی یا کوچک شدن صورت دربرگیرنده بافت نرم و تغییر استخوانی صورت می باشد که تاثیر مستقیم در هر دو زاویه بینی- پیشانی و بینی- لب دارد. به کارگیری تزریق چربی موفقیت آمیز علاوه بر این که می تواند خط اخم و چین و چروک های قسمت های مختلف صورت را برطرف کند می تواند روند آرتروفی یا کوچک شدن صورت را نیز کنترل کند. زمانی که فاکتورهای رشد عروق در سلول های چربی با موفقیت پیوند شده باشند تاثیر مستقیم در روند تحلیل استخوان های صورت می گذارند. تزریق چربی به خط اخم زمانی کاربرد دارد که خط های عمیق و یا چروک های عمیقی بین دو ابرو ایجاد شده باشد و باعث بی احساس نشان دادن چهره فرد شود.  

    >> مزایا و فواید مهم تزریق چربی به خط اخم

    روش تزریق چربی برای خط اخم از آنجایی که در ناحیه حساسی از صورت انجام می شود باید به دقت بررسی شود اما این روش مزایای نیز دارد که مهم ترین مزیت های تزریق چربی به خط اخم شامل موارد زیر می باشد:

    1. با توجه به این که در این روش چربی از بافت بدن خود فرد برداشته می شود عوارض جانبی مانند احساس وجود شیئ خارجی در بدن بیمار وجود ندارد.
    2. امکان انجام فعالیت های روزمره پس از تزریق چربی به خط اخم وجود دارد.
    3. پس از تزریق هیچ زخمی بر روی صورت فرد دیده نمی شود.
    4. با توجه به این که در این روش بافت چربی به شیوه مناسب برداشته می شود می تواند برای مدت زمان طولانی در بدن فرد زنده بماند و ماندگاری طولانی داشته باشد.
    5. پس از تزریق چربی به خط اخم اعتماد به نفس از دست رفته به بیمار باز می گردد و فرد چهره ای جوانتر و زیباتر خواهد داشت.
    6. مهم ترین مزیت استفاده از روش تزریق چربی به خط اخم را می توان کمترین کبودی، تورم و پس زدن پیوند به شمار آورد.
    7. اصلاح کردن فرم بدن: برداشتن چربی از شکم، میان تنه، ران و سایر مناطق بدن انجام می گیرد و موجب اصلاح فرم کلی بدن بیمار می شود.

    در بین مواد پرکننده یا فیلر، چربی به دلیل کم خطر بودن بهترین آنها به شمار می رود. تنها نکته ای که در ارتباط با تزریق چربی به خط اخم و سایر نقاط صورت و بدن وجود دارد این است که ممکن است به ندرت نیاز به ترمیم وجود داشته باشد که به سادگی قابل اصلاح بوده و این امر عارضه محسوب نمی شود. با توجه به این که تزریق چربی به خط اخم نیازمند دقت و تجربه کافی می باشد بیمار بهتر است برای انجام این روش درمانی به متخصصین با تجربه مراجعه کند، زیرا اگر فرآیند آماده سازی چربی با روش صحیح انجام نشود موجب از بین رفتن سلول های چربی می شود، در نتیجه پس از تزریق چهره فرد هیچ گونه تغییری نمی کند.  

    >> موارد مورد توجه برای تزریق چربی به خط اخم

    برای رسیدن به نتیجه مطلوب از طریق تزریق چربی به خط اخم یا هر قسمت دیگری از بدن بهتر است انجام این روش درمانی در اتاق عمل انجام شود و نیاز است امکانات بی حسی فراهم باشد تا بتوان چربی مورد نیاز را با روش صحیح از بیمار گرفت. توصیه هایی که پس از تزریق چربی به خط اخم و نواحی دیگر صورت به بیماران می شود شامل موارد زیر می باشد: پس از تزریق چربی از ماساژ و دستکاری ناحیه و استفاده بیش از حد از عضلات صورت خودداری کنید. یک هفته پس از گذشت زمان تزریق چربی بهتر است برای چک ناحیه تزریق دهنده و ناحیه تزریق شده به پزشک معالج مراجعه کنید. 6 تا 8 هفته پس از تزریق به منظور چک مشاهده نتایج حاصل شده به پزشک معالج مراجعه کنید. در صورتی که از تزریق چربی به خط اخم رضایت کافی نداشته باشید پس از گذشت سه ماه می توانید به صورت مجدد از این روش درمانی استفاده کنید و به نتیجه مطلوب برسید. در ارتباط با این موضوع که تزریق چربی به خط اخم و نواحی دیگر صورت برای چه افرادی مناسب می باشد باید گفت بهتر است استفاده از این روش غیر جراحی در سنین بالاتر صورت گیرد و سن تزریق چربی با پزشک معالج چک شود. میزان ماندگاری سلول های چربی پیوندی مشخص نیست و میزان ماندگاری چربی به تکنیک فراهم آوری چربی و تکنیک تزریق بستگی دارد. تزریق چربی به خط اخم برای افرادی مناسب است که دارای چربی اضافی در نواحی دیگر بدن خود باشند و افراد لاغر برای انجام این روش درمانی کاندیدای مناسبی نمی باشند. همچنین برای تزریق چربی به خط اخم نیاز است که فردی که قرار است تزریق چربی برای او انجام شود از سلامت کامل برخوردار باشد و بیماری خاصی نیز نداشته باشد. چربی مناطق خارجی ران و باسن به دلیل این که با رژیم غذایی کم نمی شود بهترین مناطق بدن برای برداشت چربی و انجام عمل تزریق می باشند. تزریق چربی به وسیله سوزن های بسیار ریز و مخصوص به نقاط مد نظر تزریق می شود. این کار باید به دقت انجام شود و گاهی برای رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است بیمار چندین بار اقدام به تزریق چربی به ناحیه مورد نظر کند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق چربی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    شنبه 11 اسفند 1397 - 14:47
    بازدید : 534

    داروهای مناسب برای تقویت ابرو پس از کاشت ابرو

    >> انواع داروهای تقویت ابرو بعد از کاشت ابرو

    کاشت ابرو سبب می شود تا موهایی طبیعی را پس از طی کردن دوره ی رشد موهای ابرو داشته باشید. برخی افراد فکر می کنند موهای کاشته شده باید مقاومت به خصوصی داشته باشند. هر چند نتیجه کاشت مو و ابرو موهایی است که ریزش بسیار کمی دارند ولی باید بدانید در اکثر اوقات نتیجه مقاومت مو و ابرو به دلیل استفاده از داروهای تقویت کننده است که پس از کاشت مصرف می شود.   داروهای مناسب برای تقویت ابرو پس از کاشت ابرو   در غیر این صورت موهای کاشته شده مانند موهای طبیعی سر و ابرو ممکن است دچار ریزش شوند؛ بنابراین استفاده از داروهای تقویت کننده هم برای موهای ابرو قبل از کاشت ابرو و هم بعد از کاشت می توانند بسیار مفید واقع شوند. در این مقاله تعدادی از انواع داروهای تقویت کننده ابرو را بررسی می کنیم تا در صورت نیاز پس از کاشت ابرو از آن ها استفاده شود.   داروهای مناسب برای تقویت ابرو پس از کاشت ابرو  

    >> انواع داروهای تقویت ابرو پس از کاشت ابرو

    شاید بسیاری از افراد پس از کاشت ابرو نیازی به تقویت آن به طور معمول نداشته باشند. با توجه به این که ممکن است موهای طبیعی که برای ابرو رشد می کنند و نتیجه کاشت هستند در اثر عوامل مختلف مانند مواد آرایشی و ... در خطر ریزش مو قرار گیرند بهتر است هر چند وقت یکبار از داروهای تقویت کننده ابرو استفاده شود. در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی و داروخانه ها مواد دارویی مختلفی وجود دارند که برای تقویت ابرو به کار می روند. این داروها در انواع مختلف سرم، ژل، کرم و ... وجود دارند.  

    >> تقویت کننده های گیاهی ابرو سریتا

    برند سریتا انواع مختلفی از تقویت کننده های ابرو را تدارک دیده است. این مواد برای کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند و در دوره های مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد. تقویت کننده های ابرو سریتا در انواع سرم، کرم و ژل وجود دارند. کرم سریتا برای تقویت ابرو پس از کاشت ابرو سبب می شود تا حالت پذیری مناسبی برای ابروها وجود داشته باشد. داروی تقویت ابرو باعث می شود تا فولیکول های مو به خوبی تغذیه شده و قوی گردند. این خاصیت برای فولیکول های مو که تازه به منطقه ی ابرو انتقال داده شده اند می تواند مفید باشد. تقویت ابرو و جلوگیری از ریزش آن و محرک رویش ابرو به صورت مجدد از دیگر خواص انواع مختلف داروهای تقویت کننده گیاهی سریتا است. این داروهای تقویت کننده از موادی مانند نعناع فلفلی، ویتامین های گروه ب، عصاره گیاهی گزنه، بابونه و ... تهیه شده است. استفاده از این تقویت کننده ها به صورت سرم در اوایل کاشت ابرو بهتر است و کرم و ژل در مراحل بعدی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.  

    >> ژل تقویت کننده ابرو سروینا پس از کاشت ابرو

    ژل تقویت کننده سروینا نیز یک داروی تخصصی برای تقویت ابرو است که می توان از آن پس از کاشت ابرو استفاده کرد. این ژل تقویت کننده نیز از عصاره گیاه گزنه و ویتامین ب تولید شده است. املاح معدنی متعددی از جمله گوگرد، روی، آهن، سلیس و منیزیم در این تقویت کننده ابرو وجود دارد. علاوه بر این رزماری که یک گیاه مناسب برای محرک رشد ابرو و تقویت مو است استفاده شده است. رزماری فولیکول های مو را تحریک می کند و فعالیت مجدد آن را باعث می شود. گیاه دم اسب که در ژل تقویت کننده ابرو وجود دارد غنی از سیستئین و سیلیس است که سبب سلامت فولیکول های مو می شود از آسیب رساندن رادیکال های آزاد جلوگیری می کند. پس از کاشت ابرو مقاومت پوست در برابر عوامل محیطی تا مدتی کم می شود و بهتر است که تقویت پوست نیز صورت گیرد. پوست ناحیه ابرو با این ژل تقویت کننده تغذیه می شود و مقاومت آن به مقدار زیادی بالا می رود. یکی از خواص عالی این تقویت کننده این است که جلوی ریزش ابرو و موی ناشی از ژنتیک و هورمون ها را نیز می گیرد و برای افرادی که دچار بیماری های متعدد هستند یا دوران شیمی درمانی را طی می کنند مناسب است. استفاده از این محصول پس از کاشت ابرو و به صورت دوره ای می تواند بر نتیجه و ماندگاری کاشت ابرو مؤثر واقع شود. البته باید به یک نکته توجه داشت که در صورتی این محصول سبب حساسیت در ناحیه ابرو شد از مصرف مجدد آن خودداری شود.  

    >> محلول تقویت ابرو لامینین پس از کاشت ابرو

    این محلول سبب افزایش ضخامت و مقاومت موهای ابرو می شود. مزایای استفاده از این محلول به این دلیل که نیازی به ماساژ آن نیست و می توان در ماههای بعد از کاشت ابرو از آن استفاده کرد اهمیت دارند. محلول ابرو لامینین تحریک متابولیسم سلولی را در فولیکول های ابرو سبب می شود و جریان خون را در این ناحیه افزایش می دهد که در نهایت سبب تغذیه بهتر فولیکول های مو می شود. از این رو ریزش ابرو ها را سریعاً قطع می کند و سبب رویش مجدد ابرو می شود. ابرو هایی که دارای موهای نازک هستند می توانند به کمک این محلول ضخامت و پرپشتی لازم را به دست آورند. پس از کاشت ابرو می توان به صورت دوره ای از محلول تقویت ابرو لامینین استفاده کرد. ترکیبات گیاهی که شامل عصاره 7 گیاه مناسب برای تقویت ابرو است سبب می شود تا اثرات بیماری ها و عوامل محیطی بر روی ابرو پس از کاشت یا موهای طبیعی آن کم شود و ریزش ابرو اتفاق نیفتد. گیاهانی مانند فارفارا، آویشن، گزنه، درخت غان و ... همگی از ترکیبات محلول تقویت ابرو هستند.   هر چند داروهای پس از کاشت ابرو بیشتر توسط پزشک متخصص که عمل کاشت را انجام داده است تجویز می شود و ممکن است پزشک اصلاً هیچ دارویی را برای دوره کاشت ابرو و پس از آن تجویز نکند ولی پس از برگشت موهای ابرو به حالت طبیعی بهتر است از مواد مختلف تقویت کننده استفاده کرد. از این رو شناخت تقویت کننده های ابرو برای کسانی که هزینه کاشت ابرو را پرداخته اند و می خواهند ابروهایی زیبا و ماندگار داشته باشند گزینه خوبی است. البته داروهای متعددی را می توان با برندها و ترکیبات مختلف پیدا کرد که در یک مقاله نمی گنجند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت ابرو برای مردان مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    پنجشنبه 9 اسفند 1397 - 14:12
    بازدید : 534

    بعد از کاشت مو چه بخوریم؟

    >> تغذیه بعد از کاشت مو

    کاشت مو یک نوع پیوند است که در بدن فرد انجام می شود. هنگامی که به سراغ کاشت مو می رویم، باید سعی کنیم از موهای جدید محافظت کنیم. با توجه به این که تغذیه تأثیر زیادی روی بدن و مو دارد باید توجه داشت که یکی از مراقبت هایی که باید داشته باشید همان اصول تغذیه ی صحیح است. در روزهای اول فولیکول های مو دارای حساسیت بیشتری هستند و باید برنامه غذایی پس از کاشت مو را به خوبی رعایت کرد و حتی عادت هایی که قبل داشتید مانند سیگار کشیدن یا ورزش سنگین هم تا حدودی رعایت کرد.   بعد از کاشت مو چه بخوریم؟   این موارد در زمان مشاوره های قبل و بعد از کاشت مو به بیمار تذکر داده می شود. تغذیه فرد باید به گونه ای باشد که مواد مورد نیاز برای فولکیول های مو تأمین شود تا بتوانند هر چه سریع تر مقاومت خود را باز یابند و خود را با شرایط جدید وفق دهند. برخی افراد فکر می کنند شامپوهای مصرفی می تواند نیاز مو را پس از کاشت مو تأمین کند ولی حتماً داشتن یک رژیم غذایی مناسب مورد نیاز برای تقویت مو است.   بعد از کاشت مو چه بخوریم؟  

    >> تغذیه بعد از کاشت مو

    یک سری مواد غذایی مورد نیاز مو است و یک سری مواد بر روی مو تأثیر منفی دارند.  

    >> نوشیدن آب و مایعات پس از کاشت مو

    نوشیدن آب و مایعات بعد از کاشت مو به خصوص در هفته های اول بسیار مهم است. آب باعث می شود که خون رقیق تر شود و گردش خون راحت تر صورت گیرد. در این صورت خون بیشتری به فولیکول های مو می رسد و مواد غذایی و اکسیژن نیز برای این ناحیه بیشتر تأمین می شود.  

    >> پس از کاشت مو کمتر غذای چرب بخورید

    یکی دیگر از رژیم های تغذیه ای که باید در هفته اول رعایت کنید، عدم استفاده از غذاهای چرب است. بهتر است تا می توانید مصرف غذای چرب را کم کنید. سعی کنید یک یا دو شب از سوپ و سالاد و مواد غذایی ارگانیک و سبک استفاده کنید. مصرف زیاد چربی رشد موها را مختلف می کند از این رو در زمانی که موها حساس اند باید بیشتر در این موارد رعایت کرد.  

    >> مصرف امگا 3 پس از کاشت مو

    امگا 3 یک اسید چرب مفید و طبیعی است که برای رشد موها مورد نیاز است. این ماده ی مغذی از خشک شدن تارهای مو جلوگیری می کند و باعث مرطوب ماندن آن ها می شود. روغن های دریایی و گیاهی امگا 3 دارند و از این طریق می توان پس از کاشت مو این مواد مغذی را به فولیکول های مو رساند. موادی مانند روغن بذر کتان، دانه خولان دریا، تخم مرغ، ماهی و ... حاوی امگا 3 هستند که مصرف آن ها پس از کاشت مو برای بهتر شدن نتیجه عمل پیوند مو مؤثر است.  

    >> مصرف پروتئین پس از کاشت مو

    مصرف پروتئین بر رشد و تقویت موها تأثیر به سزایی دارد. به همین خاطر داشتن رژیم حاوی مواد پروتئینی پس از پیوند مو بسیار با اهمیت است. لبنیات و گوشت را حتماً در برنامه ی غذایی خود پس از عمل قرار دهید. غلات و ماهی و مرغ همگی باید در رژیم غذایی فرد گنجانده شوند. افرادی که دارای رژیم گیاهخواری هستند هم می توانند از طریق مصرف نان کنجدی، کره بادام زمینی، ماست، جو، سویا و ... در تأمین پروتئین مورد نیاز برای فولیکول های تازه انتقال داده شده بکوشند.  

    >> کاشت مو و مصرف ویتامین ها

    تغذیه پس از کاشت مو که سرشار از ویتامین هایی مانند ویتامین های گروه ب و ث هستند نقش پر رنگی در روند ترمیم مو دارند. این ویتامین ها هم برای بانک مو هم منطقه پیوند مو مورد نیاز هستند. ویتامین های گروه ب و ث باعث زیبا شدن موها شده موها را قوی و صاف می کنند. میوه ها و سبزیجات، گوشت گاو، نخود و عدس، زرده تخم مرغ، پنیر و گوشت گوسفندی از جمله مواد غذایی هستند که سرشار از این ویتامین ها هستند. ویتامین ای نیز یک ماده مورد نیاز برای بدن است که به کاهش ریزش مو و مقاوم شدن موها کمک زیادی می کند.  

    >> مصرف آهن بعد از کاشت مو

    آهن خونساز است و کم خونی بر هر جایی از بدن تأثیر منفی دارد. به همین خاطر هنگامی که هر جایی از بدن نیاز به تقویت دارد باید ابتدا کمبود آهن جبران شود و کم خونی درمان شود. اکسیژن رسانی به سلول های بدن به کمک آهن صورت می گیرد و کمبود آهن باعث می شود موها شروع به ریزش کنند. خوردن میوه و سبزیجات، گوشت قرمز، اسفناج و عدس موادی هستند که پس از کاشت مو به تأمین آهن بدن کمک می کنند. همچنین جگر، دوغ محلی، فلفل دلمه و مرکبات نیز حاوی آهن زیادی هستند.  

    >> مصرف نمک و شکر پس از کاشت مو

    نمک و شکر دو ماده ی مضر هستند که مصرف آنها عوارض متعددی در بدن دارد. پس از کاشت مو سعی کنید تا جایی که می توانید مصرف این دو قلم مواد غذایی را کاهش دهید. اگر بتوانید هفته اول اصلاً از این مواد استفاده نکنید بسیار بهتر است. البته بدن به این مواد تا حدودی نیاز دارد، ولی اکثر غذاها نمک بدن شما را تأمین می کنند و نیازی به مصرف بیشتر آن ندارید. همچنین قند موجود در میوه ها و مواد غذایی هم تا قند بدن را تأمین می کنند. با این وجود نیازی به خوردن قند تولید شده توسط انسان ندارید. اگر نمی توانید مصرف قند و شکر را کاهش دهید بهتر است که از شکر قهوه ای استفاده کنید که عوارض کمتری دارد. همانطور که می بینید بیشتر این مواد غذایی تکراری هستند و به عنوان مثال شما می توانید با مصرف گوشت قرمز آهن، مواد معدنی، پروتئین و ویتامین های مورد نیاز خود را تأمین کنید. از این رو یک دسته بندی از مواد غذایی داشته باشید که پس از کاشت مو تا جایی که می توانید بیشتر آن ها را در لیست مواد تغذیه ای خود بگنجانید. در روزهای اول هر چه بیشتر این رژیم را رعایت کنید نتیجه سریع تر و مطلوب تر خواهد بود و موهای کاشته شده قدرت و مقاومت بیشتری را در طی دوران رشد خود دارند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت مو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    چهارشنبه 8 اسفند 1397 - 14:46
    بازدید : 536

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 290
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه